Frk. Nylander

Bryllupsmesser 2015

24 indlæg i dette emne

Hej :)

Nu er det efterhånden snart officielt at vi skal giftes (dog først i sommeren 2016)...

Så NU skal vi på bryllupsmesse :thumbsupsmileyanim:

Men, jeg kan umiddelbart kun finde "Den store dag" messen, er det den eneste der er?

Jeg skal på messe med mine veninder i kbh, og min mor og søster i Århus, så det er lidt irriterende at der kun er én messe og det er lige efter hinanden :/

kender i nogle andre messer? mine google skills har ikke kunne finde andre :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt med på at der er mange forskellige udstillere - GLÆDER MIG :cheerleader3:

men er bare ærgelig over at det bliver holdt i Århus og København på samme tid? det kan vel heller ikke være de samme forhandlere på begge messer?

så det jeg egentlig gerne vil vide er om der er messer i Århus og København som IKKE er de samme dage :td::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sonnerup gård plejer at have deres egne inspirationsdage omkring påske (mener jeg det er) og ellers vil jeg anbefale en tur over sundet til Malmö, sidste år fik jeg ihvertfald betydeligt mere inspiration der end den i bellacenteret...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan selvfølgelig ikke tale for alle men jeg ved at den messe vi deltog på nogle år oppe på Marienlyst i Helsingør "døde" fordi pga. manglende opbakning fra leverandørerne/udstillerne (ikke noget jeg bemærkede). Men det var rigtigt. Det var små messer hvor alting ikke var så hektisk og hvor alt ikke handlede om "penge" som det tit gør på de helt store messer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor skal i holde jeres bryllup henne? Mit indtryk fra bryllupsmesse i Kbh var, at det var lokale leverandører, der var der. Man kan selvfølgelig godt få noget inspiration, men hvis man vil gøre brug af nogle af de rabatter, nogle uddeler, er det måske en ide først og fremmest at tage til en messe i den landsdel, man skal giftes i. Fotografer og DJ's tager selvfølgelig ofte landet rundt. Smykkeforretninger, feststedet, cateringfirmaer, brudekjolebutikker og konditorer kan det måske være sværere med. Vil også sige, at jeg generelt ikke følte mig så inspireret af bryllupsmessen i Kbh. Der var mange smykkebutikker, kjolebutikker og konditorer. Var der med min mand, så det var lidt svært at kigge på kjoler og de to andre ting havde vi styr på :) Der var ikke rigtig noget inspiration til al det kreative og hår/make-up f.eks.

Jeg har været på det på Sonnerupgård (afholdt omkring påsken). Og der var det også meget leverandører fra området - vinhandlere, catering, blomsterhandlere, bryllupsarrangører/dekoratører. Der var lidt inspiration til borddækning, men husker det mest som en udstilling af de ting, de lejer ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupsmessen giver mening hvis man ikke har planlagt noget endnu, vi var der et par uger efter vi blev forlovet og der gav det god mening da vi hverken havde feststed, fotograf, kage eller noget, men har man de store ting på plads så er det lidt spild af penge som der også er skrevet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder igen Inspirationdag Skærtorsdag den 2. April 2015, hvor vi byder alle leverandører - udstiller velkommen. De betaler et lille gebyr hvor alt bliver brug på annoncering, men det er op af bakke at få udstiller - leverandør forbi på trods af ca. 1200 til 1400 besøgene. Vi har jo gratis adgang så vi kan ikke helt gøre det gratis for dem. Vi prøver at samle en bred kreds udstiller fra hele Sjælland og alle er velkommen. Også alle jer som holder bryllup andre steder end Sonnerupgård.

Jeg håber vi ses den 2. April 2015.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var selv overrasket over hvor få bryllupsmesser der er når nu der bruges såååå mange penge på det

Det er rimeligt dyrt at deltage på disse messer - og der er kun kunderne til at betale dem. Så skal man være med, er man nødt til at hæve priserne til dækning. Det er jo lidt uretfærdigt for alle de kunder, der ikke benytter bryllupsmesserne. Nogen gange tænker jeg - behøver det virkeligt at være så dyrt?

Derfor er min "bryllupsmesse" her: www.egeart.dk :)

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan selvfølgelig ikke tale for alle men jeg ved at den messe vi deltog på nogle år oppe på Marienlyst i Helsingør "døde" fordi pga. manglende opbakning fra leverandørerne/udstillerne (ikke noget jeg bemærkede). Men det var rigtigt. Det var små messer hvor alting ikke var så hektisk og hvor alt ikke handlede om "penge" som det tit gør på de helt store messer.

Det er rigtigt - jeg har været på en messe, hvor det virkede kaotisk og hektisk - nærmest i panik,hvor det gælder om at overbyde hverandre, og ikke så meget om fornuftigt indhold.Faktisk er Bryllupsklar her en meget fint "messe" - stille og roligt. :wink:

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan foregår det helt præcist på en bryllupsmesse? Skal man i forvejen have en lille formue med eller er det lidt mere rimeligt?

Nu stjæler vi lige tråden lidt for at svare på dit spørgsmål.... :wink:

Der sker som sådan det at det er ligesom at gå ind i en butik og ose... Du kan kigge på ringe, kjoler, frisører, fotografer, dj´s, biler, drikkelse og kager... du får en masse dejlig inspiration, tilbud og andet godt :cheerleader3:

Formuen.. tjah.. det er jo forskelligt hvad man leder efter... vi skal f.eks ind og håbe på vi kan få et godt tilbud på en ring vi begge kan lide... jeg skal bestille tid hos de forskellige brudebutikker der kan forsikre mig om at de har kjoler i min str. Man kan være heldig at hvis man booker på messen, så får man rabatter ved køb, hvilket jo ikke er helt skidt, da det i forvejen kan være dyrt med et bryllup :tunge:

Personligt glæder jeg mig vildt meget til at komme ind og se bryllupsmessen i KBH... nu må det gerne blive d. 17 januar :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan foregår det helt præcist på en bryllupsmesse? Skal man i forvejen have en lille formue med eller er det lidt mere rimeligt?

Det er jo sådan messe- storcenter agtigt, hvor du har det meste samlet et sted, men hvor man også skal følge sin tråd - man har med hjemme fra, ellers kan det godt blive en lille smugle forvirret. Du behøver ikke at have formuen med, da det ofte er bestillinger et stykke ude i fremtiden - og der plejer at være at være mange prisniveauer.

Selv om man ikke er med - er måske lidt introvert - er det alligevel lidt sjovt at følge det fra sidelinjen. Og som så mange andre nu og her tilbud - de er her såmænd og i morgen, så helt fornuftigt af tage brochurer med hjem og se dem i fred og ro - og så bestille derfra. :wink:

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER at komme på bryllupsmessen i Bella Centeret! I år bliver mit 3. år i træk, men det er første gang i år, hvor jeg rent faktisk er forlovet :oops:

Men det er SÅ hyggeligt! Der kan godt være mange mennesker ja, men hvis man ikke lader sig stresse, og tager sin tid er det vildt fedt! Lad vær med at have store jakker på derinde, for så bliver man lidt irriteret! :wink:

I år skal jeg faktisk derind både lørdag og søndag, om lørdagen er med H2B og søndag med mor og mormor. Min H2B glæder sig helt vildt, hvilket jeg faktisk er ret overrasket over. Men vi skal kigge sådan lidt på det hele, og få priser på tingene også.

Det er, uden pis, mit lys i mørket lige nu! Skal til eksamen på mandag, og det er virkelig bryllupsmessen der holder mig kørende.... Og når ja.. Så må man ikke glemme smagsprøverne! :metteholm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ELSKER at komme på bryllupsmessen i Bella Centeret! I år bliver mit 3. år i træk, men det er første gang i år, hvor jeg rent faktisk er forlovet :oops:

Men det er SÅ hyggeligt! Der kan godt være mange mennesker ja, men hvis man ikke lader sig stresse, og tager sin tid er det vildt fedt! Lad vær med at have store jakker på derinde, for så bliver man lidt irriteret! :wink:

I år skal jeg faktisk derind både lørdag og søndag, om lørdagen er med H2B og søndag med mor og mormor. Min H2B glæder sig helt vildt, hvilket jeg faktisk er ret overrasket over. Men vi skal kigge sådan lidt på det hele, og få priser på tingene også.

Det er, uden pis, mit lys i mørket lige nu! Skal til eksamen på mandag, og det er virkelig bryllupsmessen der holder mig kørende.... Og når ja.. Så må man ikke glemme smagsprøverne! :metteholm

Det bliver dog kun mit andet år, men jeg glæder mig også helt vildt. Især fordi H2B og datteren skal med...

Og man må ej forglemme de mange fantastiske dejlige smagsprøver og modeshows og ja, bare stemningen synes jeg er fantastisk... I LOVE IT :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer