Aurora2

Påskebryllup 2015 - BRYLLUPSBILLEDER fra fotografen er kommet!

435 posts in this topic

NYE SKO IGEN!!!

Hvornår lærer hun det???

Jeg er kommet til at tænke over min sko-situation til brylluppet og selvom jeg allerede har to par, synes jeg bare, at der skal være et par flade også, for det blir nok lidt koldt at rende i bare tæer.

Jeg har ikke nogen pæne ballerinaer lige nu, for dem plejer jeg at slide op og smide ud.

Men fandt disse på stylepit i god kvalitet og sat ned til 250 kr fra 500 kr og ELSKER DEM!!!

Så det bliver dem jeg skal have på, når de andre par ikke duer længere.. :loveshower::loveshower:

De er da bare super fine..... Man kan aldrig få for meget glimmer!

Mange tak.. Nu håber jeg bare at de passer :D

Aldrig for meget glimmer, nej ;) haha

0

Annonce ♥

NYE SKO IGEN!!!

Hvornår lærer hun det???

Jeg er kommet til at tænke over min sko-situation til brylluppet og selvom jeg allerede har to par, synes jeg bare, at der skal være et par flade også, for det blir nok lidt koldt at rende i bare tæer.

Jeg har ikke nogen pæne ballerinaer lige nu, for dem plejer jeg at slide op og smide ud.

Men fandt disse på stylepit i god kvalitet og sat ned til 250 kr fra 500 kr og ELSKER DEM!!!

Så det bliver dem jeg skal have på, når de andre par ikke duer længere.. :loveshower::loveshower:

Super fine sko, sådan nogle kunne jeg godt overveje som ekstra sko på dagen.

0

NYE SKO IGEN!!!

Hvornår lærer hun det???

Super fine sko, sådan nogle kunne jeg godt overveje som ekstra sko på dagen.[/

Ja jeg tror de er gode at have på :-)

0

YES SÅ ER KJOLEN AFLEVERET TIL SKRÆDDER :cheerleader3::cheerleader3:

Er så lettet over at det er overstået, for var bange for hvis jeg de ikke kunne nå at lave den.. Min kærest har bilen hver dag og skrædderen har lukket når han kommer hjem, så havde lige noget af et problem..

Mine søde forældre, som bor 60 km væk, er derfor kommet med deres bil, så jeg og min veninde kunne komme til skrædder :happy:

Men hun sagde ca. 2 uger og der er omkring 4-5 uger til, så det er jo helt fint!!

Hun kunne heldigvis sagtens korte korset-delen af, så skørtet bliver løftet længere op.. Var bange for at det blev et problem bag på, fordi at snorene i ryggen også skal kortes af, men det var ingen problem. Synes også at korsettet gaber meget lidt lige på midten, så hun tager lidt af i hver side.

Ihh hvor jeg glæder mig til at prøve den, når den er færdig :loveshower:

Edited by Aurora2
0

Annonce ♥

hvor dejligt at i kunne komme ud og aflevere kjolen og der ingen problemer var med tilretningen

Hvor dejligt at høre! :cheerleader3:

Jaaaa.. Jeg var godtnok ved at få stress, så det er bare en lettelse.. Hurra for en sød skrædder og fantastiske forældre..

0

Min dejlige veninde og toastmaster og brudepige har hjulpet mig med indkøbslisten til Tyskland, for vi kører på lørdag (om 2 dage)..

Det er nok individuelt hvordan man vurderer, men der er rigtig mange af gæsterne som ELSKER øl (inkl. min kæreste) og der er faktisk en del som ikke drikker vin (faktisk kan hverken jeg eller min kæreste lide vin), så derfor er det helt klart øl som er prioriteret højt her..

Vi bliver 44 (kun voksne).

Efter vielsen (imens vi får taget billeder) er der jo kaffe, øl og sodavand til gæsterne, så det skulle også lige regnes med.
- 12 ks sodavand

- 12 ks øl
- 5 ks mokai
- 18 fl black tower (hvidvin)
- 18 fl Verosso (rødvin)
- 6 fl. velkomstdrink (asti)
- 12 fl. dessertvin (verdi)
- 2 fl bailey
- 2 fl. små shots

Vi kommer af med omkring 3300 kr..

0

Annonce ♥

Lyder dejligt at I snart kan krydse det af jeres liste! :)

Synes det er så svært at finde ud af hvor meget man skal købe!

Det er pisse svært!! Men min venindes mor har været tjener, så hun har rimelig godt styr på det og jeg har endda tilføjet mere end hun skrev, så vi skulle gerne have overskud.. Men man vil jo altid være bange for at der ikke er nok..

Men nu blir det sådan.. ;-)

0

Forresten til dem det har været i Disneyland..

Kan det virkelig passe at det kun koster ca 340 kr at komme i Disneyland?? Altså det er en lav-sæson billet og til en park i en dag, men stadig?? Er det ikke lidt??

0

Annonce ♥

NYE SKO IGEN!!!

Hvornår lærer hun det???

hihi ja hvornår lærer VI det mon??? :tunge::blush:

Jeg synes de er super søde og til den pris ville du jo næsten TABE penge ved ikke at købe dem og sikkert alligevel købe nogle andre som var meeeget dyrere. Kan du høre at jeg før har fortalt det til mig selv? :floejt:

0

NYE SKO IGEN!!!

Hvornår lærer hun det???

hihi ja hvornår lærer VI det mon??? :tunge::blush:

Jeg synes de er super søde og til den pris ville du jo næsten TABE penge ved ikke at købe dem og sikkert alligevel købe nogle andre som var meeeget dyrere. Kan du høre at jeg før har fortalt det til mig selv? :floejt:

Haha ja lige præcis.. Og det er især en god undskyldning, når man kan bruge dem til andet end bryllup

0

Annonce ♥

Rigtig fine sko :-) og dejligt kjolen er kommet til skrædder:-) det er så svært med drikkelse, kunne være fedt hvis du gad skrive hvad der er tilbage :) jeg er sådan en der altid får købt for meget:-(

Ja er virkelig også spændt på hvordan det bliver med drikkelse og det skal jeg nok..

0

Ja er godtnok blevet i tvivl med vinen..

Vi har købt 18 flasker hvidvin og 18 flasker rødvin og er ikke sikker på om det er nok??

Altså der er godtnok omkring 8 gæster ud af de 44 i alt, som slet ikke drikker vin, så det hjælper jo lidt på det..

Men til gengæld ved jeg ikke om der er nogle som forventer at drikke vin efter maden også - altså som drikker sig fulde i det.. Hvad siger i andre??

0

Vi har købt 18 flasker hvidvin og 18 flasker rødvin og er ikke sikker på om det er nok??

Altså der er godtnok omkring 8 gæster ud af de 44 i alt, som slet ikke drikker vin, så det hjælper jo lidt på det..

Men til gengæld ved jeg ikke om der er nogle som forventer at drikke vin efter maden også - altså som drikker sig fulde i det.. Hvad siger i andre??

Ihhh det der med drikkevarer er bare så mega svært.

Altså det med at folk drikker sig fulde i rødvin/hvidvin er jo forskelligt fra person til person. Det kommer også an på om vinen (forhåbentlig) falder i folks smag. Men jeg ville nok sige at der er det vin der er. Og så må folk drikke hvad i ellers serverer.

Vi har endnu ikke købt vores vine eller andet vi evt skal bruge, men vi har regnet med 2½ glas pr person af hver vin og så er der hvad der er!

0

Annonce ♥

Er din kjole købt ved luxux. For jeg tror min er magen til. Og virkelig elsker min kjole, den er så flot

Ja den er købt ved luxux 👍😃
0

Ihhh det der med drikkevarer er bare så mega svært.

Altså det med at folk drikker sig fulde i rødvin/hvidvin er jo forskelligt fra person til person. Det kommer også an på om vinen (forhåbentlig) falder i folks smag. Men jeg ville nok sige at der er det vin der er. Og så må folk drikke hvad i ellers serverer.

Vi har endnu ikke købt vores vine eller andet vi evt skal bruge, men vi har regnet med 2½ glas pr person af hver vin og så er der hvad der er![/

Ja det er rigtig svært!! Men ja det kan godt være at man bare skal tænke sådan.. Vi har nemlig øl nok ;)

0

Kan det virkelig passe at det kun koster ca 340 kr at komme i Disneyland?? Altså det er en lav-sæson billet og til en park i en dag, men stadig?? Er det ikke lidt??

Ja, det kan godt passe :) Har I ikke købt til begge parker?

0

Ja, det kan godt passe :) Har I ikke købt til begge parker?

Åhh det var godt, for blev helt bange for, om biletterne ikke var rigtigt bestilt!!

Nej har godtnok kun købt til en.. Troede ikke man kunne nå to parker på en dag?

0

Da vi var ved grænsen i går, fandt jeg de rigtige tandstik-glas, som jeg har ledt efter over alt..

Jeg havde jo opgivet håbet om at finde dem, så købte i stedet de 6 glas i genbrug og lavede monogram på karton og puttede brudeslør omkring. Men efter at have fundet de rigtige tandstikæsker, har jeg altså valgt at lave dem om i dag :D

Jeg har bare klippet kartonen til med monogram og stadig sat brudeslør udenom :D

Vi har også været en tur ude i den skov, hvor vi skal fotograferes efter vielsen.. Det var lidt gråvejr i dag, og jeg håber at skoven ser mere forårsagtig ud om en måned, men synes, at vi fandt et rigtig smukt sted, som jeg lige vil dele med jer. Det var dog efter lang tids søgning, for vi vil gerne have et smukt sted med mange muligheder, hvor vi ikke skal køre rundt :D

Måske har fotografen jo også nogle ideér :)

Hvad synes i?

post-74707-0-33271500-1425230913_thumb.j

post-74707-0-42032900-1425230922_thumb.j

post-74707-0-20690500-1425230930_thumb.j

post-74707-0-49682800-1425230939_thumb.j

0