Aurora2

Påskebryllup 2015 - BRYLLUPSBILLEDER fra fotografen er kommet!

435 posts in this topic

2 dage tilbage!!!

I går fik vi endelig nøglen til forsamlingshuset.. Mine forældre kom om formiddagen og hjalp med at køre alle drikkevarerne til forsamlingshuset og fik vi stillet borde op og dækket nogle fine borde.

Det var en lang og hård dag!!

I dag skal jeg have lagt prøve make-up og have ordnet negle.. Og så skal vi selvfølgelig ordne nogle flere ting i forsamlingshuset. Men min kæreste bliver hjemme i dag, så han måske kan få det lidt bedre med det ribben :D

0

Annonce ♥

2 dage tilbage!!!

I går fik vi endelig nøglen til forsamlingshuset.. Mine forældre kom om formiddagen og hjalp med at køre alle drikkevarerne til forsamlingshuset og fik vi stillet borde op og dækket nogle fine borde.

Det var en lang og hård dag!!

I dag skal jeg have lagt prøve make-up og have ordnet negle.. Og så skal vi selvfølgelig ordne nogle flere ting i forsamlingshuset. Men min kæreste bliver hjemme i dag, så han måske kan få det lidt bedre med det ribben :D

hvor dejligt at i kunne få nøglen allerede i går og at dine forældre kunne hjælpe....håber din h2b snart får det lidt bedre

0

Åh, det er tæt på nu :cheerleader3: Stakkels jer med din H2B's ribben - håber virkelig at han får det bedre inden på lørdag.. Jeg glæder mig til at se billeder af det oppyntede forsamlingshus :wink:

0

Så har jeg lige fået taget et billede af bordopdækningen :D Der er self ikke kommet blomster på endnu, dem henter min kæreste imorgen i sine forældres blomsterbutik :D

Elsker resultatet!!

Lige nu er min kæreste ved at laver butterflies til peber-bøtterne og slør til salt-bøtterne :D

Vi er faktisk færdige i forsamlingshuset. Imorgen skal vi lige have sat en projektor op og nogle små ting.

I aften skal vores to inde-katte afleveres hos en veninde, og så må vi jo undvære dem i en uge :(

Jeg lod min kæreste blive hjemme i dag, så han kunne restituere lidt..

Jeg har fået lavet negle og en rigtig fin brude make-up.

Forresten kan min svigermor ikke skaffe bonderoser, de er slet ikke store nok endnu. Så det bliver en brudebuket med en blanding af knækket hvide roser og svag lyserøde roser. Ingen grønt :D

post-74707-0-32542600-1427983669_thumb.j

0

Annonce ♥

Det ser rigtigt fint ud - er især vild med bordløberen :thumbsupsmileyanim:

Tænk at du bliver FRU i morgen - kæmpe stort tillykke! Jeg håber I får en fantastisk dag og at din H2B har fået det bedre :balloon:

0

Annonce ♥

Tusind tak, piger :D

Er endelig kommet hjem og kan slappe af med min veninde :D

Jeg kommer først tilbage på denne side om en uge pga bryllupsrejsen.. :loveshower:

0

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med dagen håber i får en fantastisk og uforglemmelig dag :loveshower::loveshower: sikke et lækkert solskinsvejr i har fået

Glæder mig til at at hører alt om dagen, når i kommer hjem fra bryllupsrejsen

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Et STORT Tillykke med bryllupsdagen og rigtig god bryllupsrejse. Håber begge dele var/bliver helt uforglemmeligt. Jeres borddækning ser brandgodt ud. Håber vi får lov at se flere billeder, når du får tid efter bryllupsrejsen engang..

Mange hilsner fra Mulde

0

Tusind tak for jeres søde hilsner.. Vi kom hjem fra Paris i torsdags, så det har været en oplevelsesrig uge :)

Vi havde en helt fantastisk dag ligesom vi ønskede os og alt gik som smurt!! Vejret var perfekt og folk var glade - det kunne ikke være bedre :loveshower:

Vi havde også en god tur til Paris og jeg fik jo mit ønske opfyldt om at komme i Disneyland - det vil jeg aldrig glemme!!! Helt fantastisk!!!!

Vores kuffert strandede i Amsterdam og vi fik den først onsdag morgen (dagen inden vi skulle hjem), så det var pisse trælst og virkelig skod af flyselskabet at aflevere den så sent, så det satte noget af en dæmper på det hele, desværre...

Men alt i alt en fantastisk begyndelse på et langt og lykkeligt ægteskab.. I KAN GLÆDE JER PIGER..

Forresten havde jeg mine sygt høje stiletter på helt til kl. 21 om aftenen inden jeg skiftede :cheerleader3:

0