WeddingAddict

W-H 15-08-15 >>> Lidt flere billeder og takkekortene

463 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Forsinket tillykke med jeres dag og tak for en dejlig beretning!!
Øv med fotografen, men jeg tilslutter mig koret; det er dælme nogle gode billeder I alligevel har fået ud af det.
Det er så dejligt og rørende med lange beretninger hvor man bare kan fornemme den lykke, der er omkring dagen :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undskylder på forhånd for de manglende smileys, men det er jo begrænset hvor mange der må være i en tråd.

ihh hvor er I fine:) stort tillykke med dagen!

Tak skal du have

Dejligt at høre om jeres store dag - det lyder jo til at det har været en helt fantastisk dag fyldt med hjertevarme og glade mennesker hele vejen rundt! Tillykke endnu en gang!!

Jeg synes sørme det er dårlig stil af jeres "fotograf" men det er trods alt godt at I nåede at få nogle billeder af jer sammen - og med din datter - som du så gerne ville. I ser virkelig smukke ud og er et FLOT par må man sige! Kilt m.m. passer bare så fint til Humleores stil med det røde hus synes jeg :)

Selvom jeg ikke er til røde farver så synes jeg din brudebuket er helt fantastisk smuk. Bærene osv. :a1221: Og hey - det billede af buketten og ringene må jo så være et du selv har taget? Rimelig godt gået synes jeg, det er et flot billede!

Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre dag. Alt var fantastisk og trods smeltning af fondant på kagen og ingen fotograf, så var alt som jeg ønskede og mere.

Det var dårlig stil, men jeg har ikke taget den med ham, for det orker jeg bare ikke. Vi endte med at få nogle gode billeder (primært taget af gæsterne og min far) og der er nok til at vi kan få lavet vores bryllupsbog. Og tak. Han så bare så dejlig ud i sin kilt og du har ret.. det passede bare .

Buketten var SÅ smuk og meget i min stil. Han er bare god. Og ja, billedet med ringene og buketten har jeg selv taget, og tak. Er også ret glad for at jeg tog det.

Lyder som en dejlig dag. Hvor var I heldig med vejret.
Synes nu der er nogle dejlige billeder selvom fotografen smuttede før tid.
Tak for beretningen.

Tak og ja vi var super heldige med vejret. Det var så dejligt.
Og ja, vi endte med gode billeder, dog ikke taget af fotografen de bedste billeder, men derimod af min far og gæsterne.

Selv tak da

så nåede jeg hele din lange tråd igennem.. wow en tur i har været på.... og øv med fotografen....

Men når det så er sagt så dejligt at i havde en god dag, og hvor var det fedt at jeres toastmaster havde så meget styr på det hele.. (det frygter jeg når det engang bliver vores tur)

og tilsidst et forsinket tillykke med brylluppet.. :loveshower::loveshower::cheerleader3::cheerleader3:

Ja, den var en lang tråd og der er sket en hel del. Men det var en fantastisk dejlig tur og det var dejligt at dele den herinde.
Vi havde super dejlig dag og jeg nød hvert minut, selvom det synes at gå alt for hurtigt. Og ja, vores toastmaster havde bare mega styr på det hele. Det var SÅ dejligt at vide.

Tak

Nååååhhhh tak for beretningen! Selvfølgeligt ærgerligt med fotografen, men synes det er flotte billeder og jvor er det godt at alt amdet tilgengæld klappede. Er vild med "kat" og "tak" billeder hihi de er så fine. Du er din datter er så smukke i kjolerne. Tusind tak for at dele keres dag med os <3

jamen selv tak. Ja det var ærgerligt, men så er det godt at min far og gæsterne havde fået nogle super gode nogle. De billeder af kat og tak er jeg også helt vilde med og vi har tænkt os at bruge dem i vores takkekort.

Tak for beretningen... Hvor er I smukke - kan godt sætte mig ind i dit "tuderi" da du kiggede på din datter, sådan havde jeg det, da jeg så drengene i deres jakkesæt foran kirken.. :a1221: Din datter er virkelig køn og I ser dejlige ud allesammen! Pisse ærgerligt med fotografen og ret dårlig stil - men, som Ongobongo siger, så er det altså nogle flotte billeder der er kommet ud af det :biggrin:

Tusind tak. Følte os også smukke..
og ja, vi er endt med nogle smukke billeder....

Tak for en skøn beretning! Det er herligt med lange beretninger (hosthost, jeg kan vist ikke tillade mig at synes andet..)

Til trods for den trælse oplevelse med fotografen, så synes jeg faktisk helt ærligt ikke at man kan se det på billederne - de er gode, dem du har lagt op her! Jeg har også haft en drøm om virkeligt mange billeder, som ikke er blevet taget, men det er heldigvis ikke billederne, der er det bedste der er tilbage fra dagen; det er minderne.

Hvor er det skønt at der er brombær i din buket; det havde jeg også i min, og de er nu altså særligt smukke.

Hihi.... din beretning er super godt skrevet. Og selv tak.
Det var en pragtfuld dejlig dag og jeg elskede den, trods det gik ALT for stærkt. Og ja, jeg havde nok en drøm om nogle andre billeder også, men dem der er taget, er jeg tilfreds med. De er dog ikke taget af fotograften, men af min far, gæster og mig selv. Men de er der og de kommer i en fin bog, så vi kan mindes dem forevigt.

Ja, jeg elskede også bare min buket. og brombærene var bare perfekte i buketten.

fantastiske billeder :loveshower:

Tak. Jeg er også godt tilfreds med dem, til trods for de er taget af gæster, min far og jeg.

Forsinket tillykke med jeres dag og tak for en dejlig beretning!!
Øv med fotografen, men jeg tilslutter mig koret; det er dælme nogle gode billeder I alligevel har fået ud af det.
Det er så dejligt og rørende med lange beretninger hvor man bare kan fornemme den lykke, der er omkring dagen :loveshower:

Tak tak... og håber du nød den.
Ja, det var øv, men de billeder der er, er super gode, selvom de ikke er taget af fotografen.
Dagen var gennemsyret af lykke hele tiden. Jeg elskede det og den og alt.. men mest min mand...(det er nu stadig underligt at sige det og ikke mindst skrive under med de nye navn)

Redigeret af WeddingAddict
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer