beyond

Magisk vinterdag 6-12-14 - start på beretning

12 indlæg i dette emne

Så blev det tid til at starte med lidt beretning...

Godmorgen, makeup og kjole

Natten til bryllupsdagen havde jeg ikke nemt ved at sove. For det første kunne jeg høre min mor, min stedfar og mine søskende gå rundt og ordne forskellige "hemmelige ting" efter at jeg var gået i seng. Dvs. æresport og pynt af bil. :wink:

Derudover var jeg bare meget nervøs og spændt i min krop så efter et par timers søvn vågnede jeg og brugte så endnu et par timer på at sove igen.

Kl 6 var det tid til at stå op og jeg startede med at gå i bad. Så fik jeg tvunget lidt mad indenbords og mens jeg hyggesnakkede med familien blev klokken lynhurtigt 8 hvor min lillesøsters veninde (som jeg har kendt siden de gik i dagpleje) kom for at lægge min makeup. Hun havde noget af en opgave foran sig eftersom jeg jo havde fået et udslæt kaldet perioral dermatit som var stort, rødt, hævet og skallede af i tørre flager rundt på hele hagen.

Heldigvis klarede hun opgaven rigtig godt og man så det slet ikke på dagen på nær man gik helt tæt på. Men nøøøj hvor det sviede.

post-48610-0-08747300-1418817193_thumb.j

Det tog halvanden time at ligge makeup og så var det tid til at komme i kjolen inden jeg skulle have ordnet hår.

post-48610-0-16316200-1418817354_thumb.jpost-48610-0-45967300-1418817382_thumb.j

(billederne er taget med min søsters kamera, sådan når vi lige huskede det :wink: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hår og slør

Så kom min svigerinde som skulle sætte mit hår. Først skulle det hele krølles (havde heldigvis krøllet extensions i forvejen) og bagefter blev det sat op i opsætning og med sløret over.

Og neeeej hvor var jeg bare tilfreds med mit hår på dagen. Ligesom makeuppen.

post-48610-0-41446400-1418817897_thumb.j

post-48610-0-70049200-1418817915_thumb.j

post-48610-0-59558200-1418818001_thumb.j

post-48610-0-32614800-1418818013_thumb.j

Kjolen var virkelig irriterende :(:angry: og at man ikke skal vælge stopløse kjoler til en stor barm forstår jeg nu, men nu var mine bryster jo netop ikke specielt store dengang jeg købte kjolen, og selvom det irriterede mig en smule på dagen når den ikke sad ordentligt og især irriterer mig på de billeder hvor jeg føler jeg ser tyk ud af samme grund, så var det stadig bare en lille detalje og det er ikke det der betyder noget fremover. Men bare et godt råd til andre der f.eks. skal i hormonbehandling eller lignende hvor brysterne kan vokse - det er ikke alle kjoler der egner sig lige godt til det :b223: !

Jeg brugte i hvert fald en del tid på at rette kjolen til, få den strammet og hevet op og bare at irritere mig over at føle at brysterne var ved at falde ud (så slemt var det ikke - men det føltes sådan!)

Men alle sagde stadig at jeg var en smuk brud, og min mand har snakket meget om hvordan han bare helt fik slået benene væk af min skønhed den dag - så helt slemt kan det da ikke have været :biggrin:

Redigeret af beyond
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nerver og svigerforældre er ikke en god kombi!

Efter jeg var blevet klar var det meningen at jeg kulle bruge den sidste tid på at få styr på nerverne, hygge med min familie og mine søstre der var brudepiger og generelt bare have det rigtigt sjovt. Men sådan var det slet ikke. Jeg var ret nervøs og det var resten nok også. Jeg havde allerede dagen før lige snakket med min mor om at mine svigerforældre IKKE skulle komme forbi inden vielsen da jeg ikke kunne klare for mange mennesker. Og hun havde endda skrevet sammen med min svigermor og aftalt at de kunne ligge sengetøj senere fordi det ellers blev lidt rodet inden. (mine svigerforældre skulle sove på et værelse hos minde forældre)

Men mine svigerforældre har absolut ingen pli eller situationsfornemmelse (elsker dem stadig, tag ikke fejl de er herlige på mange andre måder, men ikke lige her) og pludselig stod de hos mine forældre. klokken 11.30 en halv time før vielsen og lige som jeg var blevet færdig. Jeg havde absolut ikke lyst til at de skulle se mig og jeg endte faktisk med at blive inde på mit gamle værelse hvor vi havde gjort klar med lukket dør. Jeg var bare led og ked af det hele og fyldt med nerver og havde bare brug for at slappe af og snakke med min mor som stod høfligt og snakkede med mine svigerforældre ude i gangen. Jeg får helt tårer i øjnene mens jeg skriver det her - det var bare det værste øjeblik på hele bryllupsdagen. Det lyder måske ikke slemt, men jeg havde virkelig behov for ro, forudsigelighed og at samle mig selv, men det blev helt lavet om så jeg i stedet følte mig helt fanget og alene 25 minuttør før jeg skulle i kirken. Udover mine svigerforældre kom min "pap"farmor også forbi og der var pludselig mange mennesker i huset der snakkede en hel del, mens jeg stadig gemte mig da jeg bare slet slet ikke kunne overskue det der.

Kort efter kom min mor så og sagde at nu skulle de afsted ned i kirken og endelig var der så ro i huset, kun mig og mine to søstre tilbage til at vente på min far. Her kom jeg så også ud og så brudebuketten som min mand havde arrangeret til mig. Den var selvfølgelig kommet da alle gæsterne var der så de havde allesammen set den og jeg havde hørt dem beundre den inden. Ret surt når jeg virkelig havde glædet mig til at se hvad han havde fundet på, havde jo sagt at han ikke behøvede at bruge en formue - men jeg blev bestemt ikke skuffet! Den var så smuk og lige som jeg havde forestillet mig så det var bare helt fantastisk. Den var dog lavet ret billigt og derfor var den desværre ikke ås holdbar så jeg tabte et par blomster og blade i løbet af dagen - men pyt skidt :a1221: Den var stadig fantastisk smuk!

post-48610-0-57916600-1418819045_thumb.j

post-48610-0-91487500-1418819178_thumb.j

Nu mangler jeg bare at fortælle om hvordan min far og mig havde misforstået hinanden og jeg således kom ret for sent i kirken selvom jeg egentlig var i god tid, og så er der heller ikke mere brok fra mig af - for resten af dagen var virkelig fantastisk :7himmel: Men nøøj hvor startede den egentlig skidt når nu jeg sidder og skriver det ned. :blink:

... Jeg slutter lige af med et billede af buketten fra fotografen da vi var ned ved stranden og tage billeder :a1221:

post-48610-0-51510000-1418819252_thumb.j

Redigeret af beyond
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, beretning!!!

Kan altså godt forstå din negativitet, selvom jeg ikke synes det er så slemt. Jeg selv har tit en tendens til at glemme det negative og fokusere på det positive indtil jeg er alene eller kun sammen med min kæreste, hvor alt det negative så får plads.

Det betyder ikke at alt er dårligt, bare at der er begge dele, både godt og dårligt.

Jeg synes det er dejlige billeder og jeg er glad for at du har haft en god dag :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Andrea J. .:) Selvom du godt ville have haft det pusterum og få styr på nerverne så se positivt på det. De har jo gjort det fordi de har set frem mod dagen og glædet sig til at fejre jer. Præcist som I selv har gjort det. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubii, beretning!!!

Kan altså godt forstå din negativitet, selvom jeg ikke synes det er så slemt. Jeg selv har tit en tendens til at glemme det negative og fokusere på det positive indtil jeg er alene eller kun sammen med min kæreste, hvor alt det negative så får plads.

Det betyder ikke at alt er dårligt, bare at der er begge dele, både godt og dårligt.

Jeg synes det er dejlige billeder og jeg er glad for at du har haft en god dag :heart:

100% enig. Selvom du godt ville have haft det pusterum og få styr på nerverne så se positivt på det. De har jo gjort det fordi de har set frem mod dagen og glædet sig til at fejre jer. Præcist som I selv har gjort det. At kunne glemme det negative og fokusere på det positive er så ikke en tendens men en god personlig egenskab at have. Så kan man læsse af andre steder. Eksempelvis her som du også gør .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer