Dinie

Ang slør og priser..

24 indlæg i dette emne

Hej piger

Er der nogen af jer der har købt slør online og i så fald, hvorfra?

Syntes de er så dyre i butikkerne, men vil jo heller ikke stå med noget min niece (5år) kunne sy :wink: no affence..

Jeg søger et slør med blondekant: gerne noget blomsterblonde kant, længde: til fingerspidserne, i hvid.

Kan i hjælpe?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det skal man osse huske, men tilgengæld vejer det ikke så meget så er nok ikke så dyr hvis det sker :) men de er bare så flotte :)

Det har intet med vægten at gøre, men om det koster over 80 kr... De bliver sendt fra Kina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det skal man osse huske, men tilgengæld vejer det ikke så meget så er nok ikke så dyr hvis det sker :) men de er bare så flotte :)

Det har intet med vægten at gøre, men om det koster over 80 kr... De bliver sendt fra Kina

gud det troede jeg haha :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja det skal man osse huske, men tilgengæld vejer det ikke så meget så er nok ikke så dyr hvis det sker :) men de er bare så flotte :)

Det har intet med vægten at gøre, men om det koster over 80 kr... De bliver sendt fra Kina

gud det troede jeg haha :)
Haha, man lærer noget nyt hver dag :-)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har gjort mig hooket på aliexpress.com - bliver også sendt fra Kina så det må ikke være over 80 kr. Men det fungerer lidt osm amazon/ebay så man kører bare en ordre ad gangen under 80 kr :) Har fundet nogle rigtig flotte slør derinde og min mor synes også jeg skal købe ringpude derinde men jeg er ikke sikker på jeg vil have en :) (Siger dog ikke nej hvis hun køber den ;))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også sætte min lid til ebay eller andre kina sider... Husk også at det nok kommer dernede fra alligevel ;)

Og så eventuelt bestil et par forskellige i farven, hvis de altså ikke er for dyre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvad tænker du af pris? fordi her har vi en del til f.eks. 250-399 i hvid med kanter. der ER både betalt moms o skat af dem ;-)

Haha ja det er ihvertfald priser man kan være med på :) Hvad med blondekanter og længde omkring 90-100 cm,

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har gjort mig hooket på aliexpress.com - bliver også sendt fra Kina så det må ikke være over 80 kr. Men det fungerer lidt osm amazon/ebay så man kører bare en ordre ad gangen under 80 kr :) Har fundet nogle rigtig flotte slør derinde og min mor synes også jeg skal købe ringpude derinde men jeg er ikke sikker på jeg vil have en :) (Siger dog ikke nej hvis hun køber den ;))

Det må jeg lige prøve at kigge på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer