lottejan

kjolens længde

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu skal en lang kjole jo ikke gå helt ned til gulvet, så falder du i den når ud går. Den skal gå et par cm. over gulvet.

Om du vil have kort, knælang, ankellang eller gulvang er jo dit eget valg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min så sådan her ud. Brylluppet var d. 23. august 2014 og altså lige efter hedebølgen. Jeg var vildt glad for min på rigtig mange måder. Både fordi det stadig var et varmt dress, men jeg havde luft til benene (så jeg ikke kampsvedte), og fordi at gæsterne ikke skulle være nervøse for at træde i min kjole (har hørt brude, der vrisser af gæsterne). Og så var det bare lige den silhouet, jeg havde drømt om - moderne og elegant 50'er-brud med masser af strut og selvfølgelig peeptoe sko med sløjfer på :-)

Der er tit meget store forventninger til ens kjole, men det vigtigste er, at du føler, det er DIN brudekjole. Den kan være en hvid kartoffelsæk med snor om, hvis det er lige dig eller et massivt tylhelvede, langt eller kort. Det vigtigste er, at du føler dig som en brud, for der er virkelig mange muligheder. Alle andre ville formentlig ikke vælge det samme - og hurra for det! Jeg kender ingen, som har været i et skrud som mit, og det er da fedt på sin egen måde :-) God jagt herfra :-)

post-65672-0-77107100-1420281923_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer