Me and Him 2015

Hjælp mig med at finde fotograf

14 indlæg i dette emne

Hej, vi holder bryllup 25 - 07 - 2015

Og jeg har endnu ikke fundet fotograf :-( alle jeg skriver til er optaget. :(

Brylluppet bliver holdt i lemvig (nær Holstebro) så hvis der er nogen i jylland der har haft booket en fotograf der ikke tager meget ekstra for transport eller som er i nærheden af Holstebro så please send mig et link!

Redigeret af Me and Him 2015
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Apropos transport så ved jeg at Jesper A. som flere - med god grund - anbefaler, bruger offentlig transport. Dvs. transportudgiften er begrænset men til gengæld vil der helt sikkert være nogle yderområder som vanskeligt kan passes ind og som han derfor må sige fra overfor.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg anbefaler Barkholt foto fra Brande. Jeg er meget tilfreds med de billeder hun tog af mig og min mand til vores bryllup, og så er Lone - fotografen helt vildt sød, kreativ og får en til at slappe af. Vi gav 3800 for det hele.

tjek: http://barkholtfoto.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tusind tak for alle de gode besvarelser :-) vores budget er omk. 6000 det vigtigste for os er par billederne! vi ønsker nogle mere kunstneriske billeder, i stedet for de almindlige står og smiler på en sommerdag billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tusind tak for alle de gode besvarelser :-) vores budget er omk. 6000 det vigtigste for os er par billederne! vi ønsker nogle mere kunstneriske billeder, i stedet for de almindlige står og smiler på en sommerdag billeder.

Igen Kristian Wind. Han har en pakke til 6.000

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer