ksi7500

Lagersalg Lilly Vejle - nogleceer vil fortælle

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg var der i okt og havde en rigtig god oplevelse. Der er selvfølgelig ikke den samme tid og helt den samme hjælp som normalt. Men jeg fik god råd og vejledning og hjælp til at komme ind og ud af kjolerne osv.

Jeg er overordentligt tilfreds og har absolut intet negativt at sige... Det endte med at blive en rigtig succes oplevelse og et kæmpe selvtillidsboost :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog derop bare for at kigge, og havde derfor ikke bestilt tid. Ved ikke om hun synes vi havde været der længe, men der kom en hen til os og hjælp med at rette kjolen, og havd jeg så var hun også den der var mest hjælpsom ved de brude som havde booket,.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var der 1 oktober 2014 og havde en fantastisk oplevelse, jeg fik mindst lige så meget opmærksomhed og hjælp som jeg har fået i andre butikker til alm prøvning. Jeg havde stort set en af pigerne stående hele tiden og de kom løbene med både den ene og anden ting de mente kunne være lige mig, og var meget hjælpsomhed uden at virke påmasende el "køb noget" aktige. Der blev spurt ind til lokation, gommen, mine ønsker osv. Og både jeg, min mor og svigermor som jeg havde med fik store kram da vi gik.

Jeg fik kjole, skørt, blondetop, et laaang slør med blondekant, et kort slør med broderet perlekant, hårpynt og sølvsko for 2400 hvilkede jeg syntes er vildt billigt, skulle jeg havde købt det til alm pris ville det løbe op i 12.000 hvilkede var langt over mit budget.

Edit: dog er der ikke et voldsomt stort udvalg, der er ca. 10-15 forskellige kjoler i de forskelig str med mindre man er en str 34-36 og kan passe div kollektions prøve kjoler som der var en del af, men de kjoler de havde var rimelig forskellige stille, der er ikke en masse sten og blonder ønsker men dette er udvalgte meget begrænset.

Redigeret af LMW
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer