Ninij1987

Min bryllupsplanlægning

38 posts in this topic

Annonce ♥

LOKALE:

Vi er netop hjemvendt efter at have været ude og se på jerlev kro, og sikke et lækkert festlokale de har... De er helt med på et nytårsbryllup og prisen vil nok blive omkring 700-800 kr pr kuvert... Det syns jeg bestemt ikke er dyrt, det er inkl champagne kl 00.00.. Så nu skal vi bare have styr på lidt flere detaljer ang hva tid vi vil komme derud, hvilken menu vi vil have, og så kan de give os en mere præcis pris på det hele... Derudover har de også plads til 20 overnattende gæster, så der er mulighed for at vi selv og de gæster der vil, kan overnatte... Vi tog dérfra med en rigtig go mavefornemmelse, det var bare super god service og så tager de ikke ekstra fordi det er nytårsaften, de syns endda bare det er fedt og selv personalet glæder sig faktisk til vores nytårsbryllup...

DET BLIR SÅ FEDT! Kan slet ikke vente... Hvorfor skal der også være hele 2 år til 😁 ej, jeg har brug for en masse tid til planlægning, men hold nu da op hvor jeg glæder mig...

Jeg elsker bare belysningen i festlokalet... Vi vil også få selve kro lokalet til rådighed, da der må ryges derinde... Så det kunne bare ikke være bedre 😊

post-77656-0-65718700-1421088688_thumb.j

post-77656-0-34331500-1421088698_thumb.j

0

LOKALE:

Vi er netop hjemvendt efter at have været ude og se på jerlev kro, og sikke et lækkert festlokale de har... De er helt med på et nytårsbryllup og prisen vil nok blive omkring 700-800 kr pr kuvert... Det syns jeg bestemt ikke er dyrt, det er inkl champagne kl 00.00.. Så nu skal vi bare have styr på lidt flere detaljer ang hva tid vi vil komme derud, hvilken menu vi vil have, og så kan de give os en mere præcis pris på det hele... Derudover har de også plads til 20 overnattende gæster, så der er mulighed for at vi selv og de gæster der vil, kan overnatte... Vi tog dérfra med en rigtig go mavefornemmelse, det var bare super god service og så tager de ikke ekstra fordi det er nytårsaften, de syns endda bare det er fedt og selv personalet glæder sig faktisk til vores nytårsbryllup...

DET BLIR SÅ FEDT! Kan slet ikke vente... Hvorfor skal der også være hele 2 år til ej, jeg har brug for en masse tid til planlægning, men hold nu da op hvor jeg glæder mig...

Jeg elsker bare belysningen i festlokalet... Vi vil også få selve kro lokalet til rådighed, da der må ryges derinde... Så det kunne bare ikke være bedre

hvor dejligt at i er gået derfra med god mavefornemmelse ..... :cheerleader3::cheerleader3: tiden går hurtigt ...den vil flyve afsted

0

Annonce ♥

Det er en rigtig god ide at I har styr på lokalet allerede nu for godt nok er der længe til men ledige feststeder nytårsaften (og steder der holder åbent nytårsaften udover egentlige events) hænger ikke på træerne. Det ser ud til at være et godt regulært og lyst lokale som kan blive rigtig pænt med noget oppyntning hvis man vil det (det brune falder lidt i øjnene). .:) En ting I bør undersøge er om belysningen kan dæmpes hvilket er en god ide særligt under desserten som senere for at give lidt mere stemning. Man oplever alt for tit steder hvor det er enten eller og det er ikke alle kolleger der har lys nok med til at give et fornuftigt stemningslys. En anden ting I bør spørge ind til er sluttidspunkt for selve festen og hvad det koster at forlænge hvis man kan det. Mange steder opererer med 7-9 timers løsninger og det er så individuelt hvad det koster og om det overhovedet er muligt.

0

Det er en rigtig god ide at I har styr på lokalet allerede nu for godt nok er der længe til men ledige feststeder nytårsaften (og steder der holder åbent nytårsaften udover egentlige events) hænger ikke på træerne. Det ser ud til at være et godt regulært og lyst lokale som kan blive rigtig pænt med noget oppyntning hvis man vil det (det brune falder lidt i øjnene). .:) En ting I bør undersøge er om belysningen kan dæmpes hvilket er en god ide særligt under desserten som senere for at give lidt mere stemning. Man oplever alt for tit steder hvor det er enten eller og det er ikke alle kolleger der har lys nok med til at give et fornuftigt stemningslys. En anden ting I bør spørge ind til er sluttidspunkt for selve festen og hvad det koster at forlænge hvis man kan det. Mange steder opererer med 7-9 timers løsninger og det er så individuelt hvad det koster og om det overhovedet er muligt.

Belysningen kan godt reguleres, det nævnte han selv derude... Og slut tidspunktet er der styr på ☺️ Men tak for de gode råd...

0

Annonce ♥

Nå det kunne være jeg skulle opdatere lidt... Har været lidt stille herinde da mit hoved har været fyldt op med baby... Jeg er nemlig så heldig at jeg er gravid og vi venter os en lille bebs til okt 😀👏

Men ud over det så har jeg endelig idag fået booket kirken! Så den 31/12-2016 kl 15 skal jeg sige ja til min H2B i øster snede kirke 😍 det blir så fantastisk kan slet ikke vente! Det er samme kirke som jeg er konfirmeret i, som vores datter er døbt i og som vores kommende bebs også skal døbes i...ligger lige et billed ind af kirken så i kan se hvor fin den er 😊

post-77656-0-58048700-1427807348_thumb.j

0

Annonce ♥