Guest AnetteJ

Brudebuket

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal giftes 5 dage før 1 års dagen for min brors død. Det bliver pinselørdag. Han blev bisat pinselørdag (den faldt senere sidste år) han ligge i samme gravsted som vores bedstemor og bedstefar. Så de kan passe godt på ham :-) I min brudebuket skal jeg have 4 charms med billede af bedstemor, bedstefar, min bror og hans lille pige som desværre ikke kommer med til brylluppet. Så min brudebuket skal ned på hans (deres) grav at ligge dagen efter. Muligvis sammen med et stykke af mit slør...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gemte min og brugte til at dele op og bruge på takkekortene - så var det som om vi gav lidt tilbage til gæsterne og folk, der havde været opmærksomme på vores dag på dén måde :-) Det skal måske lige siges, at min buket var en dråbeformet lyngbuket med 2 grønne orkidéhoveder :-)

Hele buketten røg dog ikke helt, og er derfor plukket en del for blomster til de 72 takkekort! Men... Jeg kan stadig ikke helt få mig selv til at smide den ud! Det ender jeg med på et tidspunkt, men måske når den har ligget og tronet lidt oven på køleskabet, hvor man ikke kan se, at den er plukket så meget :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er i fuld gang med at planlægge vores bryllup, og kirken er valgt. for min buket vil jeg lægge på mine højt elskede farmor og farfars grav..

vil sådan have ønsket at de kunne have været med..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyhhh Malou - forstår godt hvorfor din brudebuket skal ligge på din brors og bedsteforældres grav. Ked af at læse, at du har mistet din bror, det må have været og er et hårdt (og alligevel også spændende pga. bryllup) år, så sender dig lige en masse tanker. Der må være mange følelser blandet sammen her i Jeres bryllupsplanlægning.. Håber I får en rigtig fantastisk dag, når den oprinder :)

VH Muldebeerg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er ikke så langt i bryllupsplanlægningen endnu, så jeg ved ikke helt, hvad vi gør ved brudebuketten. En af mine gode veninder er smaddergod til dekorationer osv., så måske får hun lov at "lave noget" ud af den efterfølgende, så jeg stadig har den som et minde. Ved det som sagt ikke helt endnu. Ville meget gerne ligge den på mine bedsteforældres grav, men der er desværre også lidt langt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig haft et sygt tæt forhold til mine bedsteforældre og de er alle døde, både på fars side og på mors. Og da Hubby aldrig har kendt dem, synes jeg ikke om ideen med at lægge den på deres grav. Hubbys far gik bort for 24 år siden, så ham har jeg ikke lært at kende, og derfor synes Hubby ikke at vi skal lægge den på hans, selvom det vitterligt ikke gør mig noget, hvis han ville det. :a1221:

Jeg har overvejet at få den tørret... det fik jeg dog også første gang og den har jeg lige smidt ud (efter at have været skilt i 9 år :oops: ), da datteren ikke ville have den

Så ideen med at lægge den på gravstedet hos en, man savner eller som man ville ønske kunne have deltaget er super sød. Ideen med at få den tørret er også skide god. Jeg var dengang glad for det. Det ser super smukt ud. Jeg fik den dengang tørret i 3D. Det så mega blæret ud. Men hvad jeg gør denne gang.. aner det ikke :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyhhh Malou - forstår godt hvorfor din brudebuket skal ligge på din brors og bedsteforældres grav. Ked af at læse, at du har mistet din bror, det må have været og er et hårdt (og alligevel også spændende pga. bryllup) år, så sender dig lige en masse tanker. Der må være mange følelser blandet sammen her i Jeres bryllupsplanlægning.. Håber I får en rigtig fantastisk dag, når den oprinder :)

VH Muldebeerg

Tak, hvor er du sød :-) Der er stadig rigtig hårdt og også nogen gange svært med alle de modsatte følelser man står midt i. Jeg mangler min bror rigtig meget og tænker på ham hver eneste dag. Men heldigvis ved jeg at det bliver bedre med tiden. Savnet og smerten vil altid være der. Men man lærer at leve ned det.

Brylluppet hjalp mig rigtig meget i sommers til at komme videre og jeg tænker ofte på hvor glad min bror ville være på vores vejne. Så det er det jeg prøver at huske på når det hele bliver for svært. Jeg ved at han vil være med os på dagen og det betyder meget at jeg kan lægge min buket på hans (og bedstemor og bedstefars) grav.

Da vi var børn plejede mig og min bror at "ride" på kanonerne på en fæstning i nærheden. Så der skal vi have taget bryllupsbilleder og jeg skal også op på en kanon og så skal billedet på en eller anden måde ned og stå ved min bror efterfølgende :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde bare min stående herhjemme indtil den var visnet, og så røg den ud. Jeg bryder mig ikke om tørrede blomster, men syntes det var ret fint lige at have den stående nogle dage, og den holdt faktisk overraskende lang tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skal på min morfars grav dagen efter brylluppet. Jeg har ingen kontakt med min far, så har altid sagt, at den dag jeg skal giftes skulle min morfar føre mig op, men han døde meget pludseligt, så derfor har jeg valgt, at han skal have min buket, på den måde, har han også en del af vores store dag. Desuden regnede jeg med der skulle et charm med billede af ham på brudebuketten, så er han jo også med op af gulvet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer