Josefineoegaard

Bryllyps planer.

5 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg er "ny" eller faktisk "gammel" her inde, jeg har ikke rigtig fundet ud af at bruge siden ordenligt!

Men nu vil jeg prøve med et indlæg.

Jeg skal giftes med manden i mit liv, til august! :D

Vi har kendt hinanden i mange år, men været kærester i 4 år. til dagligt bor vi i københavn, hvor jeg er uddannet frisør, og han læser til skolelære. Vi skal vies i Hals øst for Aalborg, hvor jeg er opvokset. Festen skal holdes i mine forældres have.

Jeg søger en masse inspiration til goodiebags til vores gæster så send mig gerne forslag her til:

x Hvor kan man få trykt personlige kort?

x Hvad kan der stå på kortene (må godt være sjove)

x Hvad skal der i poserne.

Hvad har vi styr på?

Vi har booker mad, telt osv. Det hele skal Festeliten stå for. Det er to virkelig søde mennesker Tenna og Kurt, som har festeliten, de holder til i nordjylland. De kan sørge for alt lige fra temafester til det helt stille og rolige. Vi har valgt at det skal være i mine forældres have, da det er der vi føler os hjemme og vi vil gerne have en mere personlig fest end en mega formel fest. Festeliten sørger for det hele, de kommer med:

Telt m. borde, stole service, gulv, varme osv.

De har en kok som laver lige hvad vi har lyst til - Menu tanker kommer senere.

festeliten har også et samarbejde med en blomsterbutik som levere brudebuket, knaphuls blomster dekorationer osv, hun kommer med det hele på dagen så vi ikke selv skal tænke på at hente det eller noget..

Brudekjolen er nettop blevt købt. valget er faldet på en blondekjole fra lucca bride, som ligger i aalborg city syd.. Der er også en butik i København. Der var fantastisk betjening, hun tog sig virkelig god tid til at vise mig de kjoler hun havde.

min søde kæreste var så heldig at få købt sko på januar udsalg.

i forhold til smykker skal jeg ikke have halskæde på, men kun øreringe som min søde bonus mor har tilbudt at lave, hun laver de skønneste smykker. (også på bestilling) hun har lovet at lave 3-4 forskellige så jeg kan vælge hvad jeg har lyst til, billeder kommer!

Vi har handlet en del ind på ebay - etzy - og aliexpress. alt hvor man kan sparre penge er jo bare FEDT!!!

Vi har blandt andet lige fået de fineste sorte papirs poser hjem, de er HELT PERFEKTE. Nu venter vi bare på at vi får rispapirs lamper hjem, dem man tender og sender op i luften! Er der nogen som har erfaringer med det og virker de?

vi mangler at finde ud af hvor vi skal have lavet vores invitationer? Er der nogen forslag, og evt billeder af hvordan de kan se ud?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til eller tilbage..

i vores goodiebags vil der være badesalt. ((Camilla_krøier) herinde har en DYI tråd, på mange super fede projekter.. der vil du måske finde en del inspiration. ) -Lidt slik, tandstikker, hovedpinepiller mm.

vi fik lavet vores invitationer hos Festivitas, Connie er virkelig sød.. du kan evt finde billeder af dem inde på min tråd..

Redigeret af TennaGerdes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som Tenna skriver så havde vi goodiebags på værelserne, der indeholdt:

Velkomstbrev

Lille vandflaske med personlig etiket

Små chokolader med personlig wrapping

Lille chipspose

DIY badesalt i glaskrukke

DIY flowerbombs

Survivalkit med 2 Panodil, tandstik og ørepropper

Lakridspastiller

Marcipanbrød

Vådserviet

Udenpå dørene hang der doorhangers med velkomst til gæsterne og disturb me not på den anden side...

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde lavet en lille goodie bag (ca. på størrelse med en gammeldags stribet slikpose), som gæsterne tog med fra kirken på køreturen op til feststedet (ca. 1 time og et kvarter).

I den var der:

1 lille blyant og et lille hæfte med: Køretursunderholdning (Quiz om os, labyrint "Find vejen til kærligheden" med vores navne i hver sin ende, Wordsearch med bryllupsord og en "Hvem er hvem" med navne og kort beskrivelse af alle gæsterne - vi blev nemlig 83 i alt).

I posen var også et par stykker chokolade, så folk fik lidt sukker til hjernen :-)

Vi syntes, vi skulle sørge lidt for gæsterne, når nu de skulle køre den lidt lange tur. Så var der lidt sødt og underholdning/tidsfordriv til turen.

Bare vær opmærksom på, at det altså godt kan løbe op, hvis du skal have købt alle mulige småting...!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer