ksi7500

Shape wear

15 posts in this topic

Overvejer I det?

Skal have noget stropløs på men vil gerne have noget på der suger maven lidt ind.

Hvad vil i anbefale. Tænker ikke at jeg skal have kjole med snøre. Det er jeg ikke sååååå vild med.

0

Annonce ♥

Er erfaring vil jeg sige at du skal gå prisklassen højere op end du lige havde regnet med. Det shapewear jeg har, er billigt stads fra Primark (engelsk H&M udgave) og de er ikke fantastiske, men virker da lidt.

De to engelske kvinder elskere, Trinny og Susannah har deres egen linje, men ellers har de fleste velassorterede undertøjsbutikker også noget, om ikke andet er der vidst også et par steder der sælger Trinny og Susannahs produkter :)

Men selvom der ikke er snøre i kjole kan den stadig godt have noget indlagt korset, så det er måske slet ikke nødvendigt at have det på. Jeg blev ihvertfald positivt overrasket da jeg var ude og prøve kjoler :)

0

Jeg er en af de store plus plus piger, som er nødt til at have shapewear på og jeg skal have sådan en af de der til maven eller en underkjole, alt efter hvad slags kjole jeg ender med at falde for. For jeg er vild med stropløs, men samtidig kan jeg ikke lide at folk skal se mine mormorvinger flapre...

Men du kan jo få enormt mange forskellige efterhånden. Der er jo bare en kun til maven, der er "cykelbukser", der er trusser, der er underkjoler... mener også der er flere, men det var dem, jeg lige kunne huske fordi det er dem jeg selv er ude i at skulle indkøbe.

0

Annonce ♥

Fantastisk. Synes det er så hårdt at have det på.

Haha ja! Det jeg har, har jeg oftest på hvis jeg fryser :P Men det er så heller ikke såååå stramt igen :)

Jeg har prøvet lidt forskellige kjoler, der var ikke rigtigt nogen af dem der havde snørreryg, men de havde alle sammen indbygget korset, så de hjalp en hel del :)

0

Jeg satser på at skulle have fat i shapewear til de der ekstra kilo på maven. Det ser ikke slemt ud uden, men synes det lige ville hjælpe.

Jeg har aldrig prøvet shapewear før, så er lidt spændt på, hvor stramt det er, men satser på jeg godt kan holde det ud.

På den anden side irriterer det mig lidt at skulle have det på, da jeg satser på, at jeg nok skal få det varmt, og så skal der lige et ekstra lag stof til :( Men hvad gør man ikke for skønheden... :P

0

Jeg har købt mit shapewear i Zizzi som er str. 42-56 (ved selvfølgelig ikke hvilken str. du er) og det er super godt! Koster 350 kr. normalpris, men købte det på tilbud til 175 kr. :thumbsupsmileyanim:

Min veninde havde shapewear nederdel på fra Trinny & Susannah til hendes bryllup, og den var hun også rigtig glad for.

0

Jeg har en let shapende body fra Wolford, den er fuldstændig vidunderlig. Ellers har jeg også gode erfaringer med Triumphs produkter. Det fra H&M gør ikke rigtigt noget godt for mig.

Min kjole har heller ikke snøreryg, men der er masser af støtte i den indbyggede corsage, så principielt behøver jeg intet under kjolen - tror dog jeg foretrækker en stropløs bh, ellers føles det vist meget bart tror jeg.

Men hvis du køber noget, og ikke har prøvet shapewear før, så vil jeg anbefale dig at have det på nogle gange før brylluppet - det er en lidt anden følelse, som man lige skal vænne sig til synes jeg

Edited by Pyntesyg
0

Annonce ♥

Maidenform, de er den bedste og mest holdbare kvalitet uden at det bliver ubehageligt... Jeg går ofte med det en hel dag uden at tænke over det..

Jeg havde shorts på der kig til lige under barmen (uden stropper) for så var jeg også fri for at mine lår gik imod hinanden

0

Overvejer I det?

Skal have noget stropløs på men vil gerne have noget på der suger maven lidt ind.

Hvad vil i anbefale. Tænker ikke at jeg skal have kjole med snøre. Det er jeg ikke sååååå vild med.

Med den rette kjole er det slet ikke nødvendigt. Jeg havde hverken shapewear eller bh på, da kjolen havde indbygget corsage effekt. Og jeg har altså former :)

Meeeen hvis det er en løs brudekjole, kan det være en meget god ide. Bruger selv det man kan få hos Change en gang imellem under løse kjoler.

0

Jeg planlægger at bruge shape wear, MEN!!!

Lad VÆRE MED AT vælge det shapewear med "bukser" eller shorts eller lignende. Det sidder stramt og det bliver besværligt nok i forvejen med brudekjole på hvis man skal på toilettet ;)

Jeg planlægger en bundløs shape wear med stropløs BH indsyet. så brysterne sidder bare nogenlunde, udover den støtte som selve kjolen giver.

0

Annonce ♥

Jeg vil give dig helt ret i det med kjolen.... Tænker at risikoen er lidt større når man har snører der kan give sig...

Min var med lynlås og det eneste tidspunkt jeg havde fat i kjolen var for at skovle 1/2 liter ris ud af den (tak til forlover for alt den frugtbarhed) ellers sad den der bare ligemeget hvad jeg lavede og jeg har ellers en pæn stor barm

0

Jeg havde en shape nederdel på fra triumph til mit bryllup. Men det var faktisk mest for at få kjolen til at glide glat over hofterne, for tabte mig en del det sidste stykke tid op til brylluppet, så nederdelen var faktisk blevet for stor til at give nogen egentlig shape effekt, men fungerede fint som under"kjole". Men vil til alle anbefale at prøve at gå med det en hel dag, før i tager det på til jeres bryllup. Jeg har tidligere haft nogle shape-shorts og fik VILDT ondt i maven af dem efter et par timer.

0

Som fotograf til 80 bryllupper efterhånden kan jeg kun anbefale er være lidt påpasselig med stropløse kjoler.

Hvis bruden har lidt mere barm end gennemsnittet, så er der en reel risiko for at kjolen ikke kan holde alt indenbords som tiltænkt. Det betyder at turen op ad kirkegulvet kan blive med udsyn til mere end man regner med. Det gælder så også resten af dagen.

Jeg har set det en del gange at brudens barm har været meget mere synlig end tiltænkt. Det er ærgerligt når man sidder og kigger hundredevis af billeder igennem fra den store dag. Ærgerligt når man godt kan se at kjolen skulle have siddet tæt om barmen. Men allerede i kirken at være gledet ned.

Som fotograf er der ikke meget man kan gøre, andet end at opfordre til at løfte lidt op i kjolen hele dagen.

Det ville være godt hvis kjolebutikkerne kunne rådgive om dette. Men de ser vel kun bruden når hun prøver kjolen, og ikke hvordan den sidder når bruden har gået rundt i kjolen et par timer.

Held og lykke med valget af kjole :-)

True true- nu havde jeg bare en kjole, der holdt "tøserne" på plads- men du har ret, har selv set det før- et godt tip hertil er at lave "testing", når man prøver kjolen- hoppe lidt, gå rundt, sætte sig og bukke sig ned- der kan man meget hurtigt se, hvis kjolen i sig selv ikke holder det på plads den skal.

:)

0