Ninij1987

Ideer til risposer

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg foldede 100 af disse søde stjerner af brunt gavepapir til vores rustic vintage bryllup :-) De stod på hjemmelavede etageréer af genbrugstallerkner, kopper, lysestager, sølvfade osv. i kirken, lige til at tage på vej ud. De tog lidt tid at lave, men var det hele værd! De kostede måske 20-30 kr. i papirsruller og måske 1,5 pose ris :-)

Man kunne også bruge dem til et par stykker slik, fx til wedding favors.

post-65672-0-24179000-1420973606_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg foldede 100 af disse søde stjerner af brunt gavepapir til vores rustic vintage bryllup :-) De stod på hjemmelavede etageréer af genbrugstallerkner, kopper, lysestager, sølvfade osv. i kirken, lige til at tage på vej ud. De tog lidt tid at lave, men var det hele værd! De kostede måske 20-30 kr. i papirsruller og måske 1,5 pose ris :-)

Man kunne også bruge dem til et par stykker slik, fx til wedding favors.

hvor er de fede :loveshower::loveshower: er de svære at lave

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :-D Nej, det er de sådan set ikke. Når du har lavet 7-10 stykker, så kan du lave resten i søvne ;-) Når du har din stak med papir i den rette størrelse, så er det bare at gå i gang.

Instruktionsvideoen til fandt jeg her:

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-D Nej, det er de sådan set ikke. Når du har lavet 7-10 stykker, så kan du lave resten i søvne ;-) Når du har din stak med papir i den rette størrelse, så er det bare at gå i gang.

Instruktionsvideoen til fandt jeg her:

kanon tusind tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg foldede 100 af disse søde stjerner af brunt gavepapir til vores rustic vintage bryllup :-) De stod på hjemmelavede etageréer af genbrugstallerkner, kopper, lysestager, sølvfade osv. i kirken, lige til at tage på vej ud. De tog lidt tid at lave, men var det hele værd! De kostede måske 20-30 kr. i papirsruller og måske 1,5 pose ris :-)

Man kunne også bruge dem til et par stykker slik, fx til wedding favors.

Ej hvor er de fede... I sølv ville de passe perfekt til vores nytårsbryllup 😊👍

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde de her små poser.... Hvorvidt man må kaste ris er lidt forskelligt fra kirke til kirke...

Har du et link til dem? :D Så fine!

Jeg har selv lavet dem....

Har du også selv lavet posen? Altså uden ris og klistermærke - bare posen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde de her små poser.... Hvorvidt man må kaste ris er lidt forskelligt fra kirke til kirke...

Har du et link til dem? :D Så fine!
Jeg har selv lavet dem....
Har du også selv lavet posen? Altså uden ris og klistermærke - bare posen :)

De er fra etsy

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw, hvor er det bare nogle fine stjerner! De er virkeligt søde. Hvordan sørgede I for at risene ikke faldt ud i utide - var de lukket med noget?

De er limet i alle kanterne, på nær ét sted, hvor man kan putte ris i, så medmindre gæsterne vender dem på hovedet, så falder de ikke ud :-) Jeg tegnede en lille pil på, så folk kunne se, hvor de kunne åbne henne. Den side vendte selvfølgelig opad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer