Dinie

Vielses ringe, hvor?

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi købte hos en lokal guldsmed, som var med i en "20'er"-ordning, hvor man - hvis man havde købt en bog til 250 kr. - fik rabat hos forskellige forhandlere. Vi fik en kupon fra bogen af min søster, så vi fik 700 kr. i rabat, og gav 24-2500 kr. i alt. Helt simple ringe - en blank sølvring til mig med tre sten sat i omridset af et indgraveret hjerte og mandens var en stålring. De er begge indgraveret med navn og dato. De var inspireret af et billede, jeg egentlig havde set på chanti, mener jeg.

Det kommer også meget an på, hvad I ønsker jer. Vi ville bare gerne have nogle enkle ringe uden alt muligt hejs. Men nogen vil jo gerne have fingeraftryk i eller hvad man nu kan finde på, hamret eller banket eller hvad det måtte være.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi overvejer også at købe vores hos Chanti. De er billige med deres ringe, har mange forskellige og så har de gode anmeldelser, både herinde og på trustpilot.

Men vi kigger lige på messen først om vi skulle være heldige, ellers ender det i ringene hos Chanti :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er endnu en 123gold.de brud.. Vi har været rigtig tilfredse med deres service, priser og de endelige ringe vi har fået hjem.. Vi har valgt nogle enkle guldringe med en mat overflade og i min er der en lille sten.. De er helt klart et kig værd :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altid frisk på et tilbud, hvis I har en ide til jeres ringe... :)

Dog er jeg ikke altid så hurtig, da jeg skal lave det hele selv - og ikke har noget på lager, men aftaler holdes.. :wink:

ege art

Wow du har også nogle flotte vielsesringe på din hjemmeside! Men jeg tror desværre ikke, vi er i samme prisklasse :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er altid frisk på et tilbud, hvis I har en ide til jeres ringe... :)

Dog er jeg ikke altid så hurtig, da jeg skal lave det hele selv - og ikke har noget på lager, men aftaler holdes.. :wink:

ege art

Wow du har også nogle flotte vielsesringe på din hjemmeside! Men jeg tror desværre ikke, vi er i samme prisklasse :blush:

Jeg skal ikke gøre mig klog på prisklasse, men jeg kan da godt lave nogle tynde ringe - der ikke koster så meget. :denmarkflag:

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi brugte Fredberg i Ålborg (de har også en hjemmeside), og det var en virkelig god oplevelse :)

Normalt bliver jeg lidt småstresset i smykkebutikker, fordi jeg føler de bare står og venter på at man beslutter sig. Ved Fredberg er det total afslappet, du kan gå rundt og kigge på de forskellige designs og sige, hvad I gerne vil have med hen til bordet. Vi købte nogle ringe i 14karat hvidguld med 5 små diamanter i min, og vi kom af med 7100kr, så det var slet ikke slemt. Kan virkeligt kun anbefale den butik :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at der blivet givet 20% ved bryllupsmessen i Bella Center (ved ikke om det er det samme de andre steder) så det er da klart værd at tage med i overvejelserne! :)

20%... wow.. troede kun det var 10%... Nice.

Nu er jeg glad for at jeg har tvunget H2B med for at kigge på ring.. han siger altid at jeg er en tilbudsrytter... hihi...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk at der blivet givet 20% ved bryllupsmessen i Bella Center (ved ikke om det er det samme de andre steder) så det er da klart værd at tage med i overvejelserne! :)

20%... wow.. troede kun det var 10%... Nice.

Nu er jeg glad for at jeg har tvunget H2B med for at kigge på ring.. han siger altid at jeg er en tilbudsrytter... hihi...

20% af hvad??? :wink:

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også min tanke. Hvis der vitterligt var tale om en reel messe-rabat som ingen andre kunne få - hvad de formentlig heller ikke lover - så er der jo nogle andre som skal betale for det (og messeudgifterne). Derfor kunne man have en formodning om at de har sat priserne op eller bare generelt kører med nogle høje priser som kan tåle at der gives rabatter generelt. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte vores (meget simple) vielsesringe hos P. Hertz. Vi tog stilling til materiale, sten, model, slibning, carat etc. og så fik vi dem lavet efter vores mål. Det tog kun et par uger, og vi er super glade for dem. Vi kiggede faktisk først på andre ringe og Chanti-ringe, men dem vi fik tilsendt matchede bare ikke vores kriterier/ønsker (test-ringe).

Vi gav vidst ca. 16.000kr for begge ringe- enkle, lettere afrundede ringe i hvidguld i samme model med en 'børstning' så overfladen er mat. Min er en smule smallere end min mands og har desuden sten i- a la de her:

Man skal dog overveje hvilket materiale man vælger dem i, og om man vil have den til at sidde sammen med forlovelsesringen (det er ikke alle ringe der passer sammen), og om det virkelig er et materiale man vil gå med for altid. Og udover det er der vist nogle materialer, som man ikke kan ændre i størrelse (men det ved Ege Art sikkert alt om). Det skulle jo gerne være ringe, der bliver på fingrene for altid

God jagt!

:)

post-74185-0-81511800-1421244744_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved godt at tit så hedder det sig at man får rabatter, men når det så kommer til stykket så er det som sådan ikke rabat alligevel, for de har netop sat prisen 20% højere end hvad de normalt tager (Har selv arbejdet i tøjbranchen hvor jeg ved, man tit gør det)... men derfor kan man jo godt være heldig at få sig et godt tilbud...

16000 er heller ikke vildt dyrt for 2 ringe, men nu er det kun mig der skal have og jeg er mega kræsen med ringen... Vi er dog blevet enige om en, som Chanti sælger og derfor vil vi så vidt muligt gå efter at få sådan en ring... og kan en på messen matche Chanti´s pris og måske ovenikøbet være billigere, jamen så kan det da godt være man slår til.. det er jo ikke til at vide... Ellers køber vi den bare gennem Chanti. Men det skader jo ikke at kigge og forhåbenligt få et bedre tilbud.. hvem ved? :wink:

Ringen som vi begge kan lide (hvilket i sig selv er en stor bedrift :tunge: ) er som sagt fra Chanti og den falder indenfor vores budget...

post-71754-0-53621100-1421248817_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

16.000 kr. er vildt dyrt for mig - men ikke når man tænker i retning af P. Hetz og andre anerkendte. Nogle er dygtigere håndværkere end andre. Jeg laver ikke ringe til 16.000 kr. - det lader jeg andre om. Det er jo egentlig også en privat sag, hvor meget man vil give for sine ringe - bare man bliver tilfreds, så kan alle være glade. :wink:

Ringe i de fleste materialer kan ændres i størrelse - også titanium, men det er en lidt besværlig proces med lasersvejsning, og kan hurtigt koste lige så meget som selve ringen.

Lige nu må jeg til at skrue lidt ned for nye bestillinger - så det ikke kommer til at gå for stærkt. Jeg vil have god tid til hver enkelt opgave.

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer