Sign in to follow this  
Followers 0
Rikke aka rapanden

Et pletskud

3 posts in this topic

Har fået de sidste billeder fra vores bryllup nu, og bliver altså lige nødt til at dele dette billede med jer.

Som nogen nok ved, var jeg ret så syg på vores bryllupsdag, og kastede op i stride strømme, også INDE i kirken. Lige i øjeblikket syntes jeg det var vildt pinligt, men allerede samme aften kunne jeg godt grine af det. Og HEY jeg slog en rekord, i alle de år præsten har været i kirken, har hun aldrig oplevet en brud kaste op INDE i kirken , det har hun så nu -HAHA-

Forloveren var hurtig til at stille sig op foran mig, for at skærme af. Så min veninde har virkelig været hurtig på aftrækkeren, og syntes det er et ret sjovt billede at have :)

post-56973-0-82897600-1421002945_thumb.j

0

Annonce ♥

Åh din stakkel, at du skulle være syg på din bryllupsdag.. :( Håber du alligevel havde en god dag (jeg har ikke lige læst din tråd, sorry) men når det så er sagt, så er det da ret sejt, at din veninde lige nåede at fange "momentet"...... Var det nervøsitet eller var det "rigtig" sygdom, du fik snuppet dig lige op til brylluppet?

0

Åh din stakkel, at du skulle være syg på din bryllupsdag.. :( Håber du alligevel havde en god dag (jeg har ikke lige læst din tråd, sorry) men når det så er sagt, så er det da ret sejt, at din veninde lige nåede at fange "momentet"...... Var det nervøsitet eller var det "rigtig" sygdom, du fik snuppet dig lige op til brylluppet?

Det var desværre min krop der sagde stop. Jeg havde kørt mig selv ALT for hårdt i ugen op til , jeg er kronisk syg så jeg kan ikke overskue ligeså meget som "almindelige mennesker" . Jeg startede med at få kvalme kort tid efter vi var kørt afsted mod kirken, og da vi så ankom til kirken nærmest kastede jeg mig ud af bilen, for at ende med hovedet i en hæk. Og ja som billedet viser kastede jeg så også op inde i kirken , og fortsatte et par timer da vi ankom til feststedet. Så fik intet at spise overhovedet, jeg drak bare vand gennem hele festen. Fortsatte et par dage efter bryllupet med kvalme og opkast. Havde op til brylluppet også haft voldsomme problemer med mavesyre, netop pga. mit stress niveau .

Men jeg lod det ikke ødelægge min dag, men erkender da gerne at jeg et par gange overvejede at gå hjem ;) Og syntes det var SÅ pinligt og ydmygende mens det stod på.

0