Malu82

Fingeraftrykstræ

12 indlæg i dette emne

Jeg overvejer kraftigt om vi skal have et af de der fingeraftrykstræer. Men hvor skaffer man lige sådan et? Kan man købe dem et sted eller laver man dem selv? Jeg har en kusine som er god til at male, så måske hun kan hjælpe. Men hvad er så bedst at lave det på? Hvilken type papir/karton/lærred? Jeg er totalt blank og aner intet om den slags, så håber der er nogen herinde som er kloge og kan hjælpe :-)

Og hvad med det fingeraftryks"maling". Hvad bruger man og hvor kan man købe det?

Skal lige siges at vi bliver ca 70 gæster. Så det skal vel have en hvis størrelse...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan både købe det færdigt (f.eks. på Etsy) eller lave det selv (der er masser af skabeloner/print selv på nettet) man plejer at bruge farvede stempelpuder til selve fingeraftrykkene (husk vådservietter så folk kan tørre farven af uden at svine over det hele)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg ikke. Men fandt et på etsy til 200 kr som jeg var ret vild med som var inkl en pen og to farver og så er afsender fra England så jeg slipper for at tænke på told og moms :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi får en til at male et lærred med to mennesker der holder om hinanden og streger fra deres hænder og op i luften. Meningen er at fingeraftrykkene skal ligne balloner :)

Der er mange gode på etsy :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi får en til at male et lærred med to mennesker der holder om hinanden og streger fra deres hænder og op i luften. Meningen er at fingeraftrykkene skal ligne balloner :)

Der er mange gode på etsy :)

Det er en super sød ide :-) kan godt lide at det ikke er det samme som alle andre :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også en gratis pdf liggende på min Facebook. Der kan man selv skrive sine initialer i træet inden man printer det

Jeg har ledt og ledt, men jeg kan ikke finde den.. Ville ellers gerne se den, da vi overvejer det som en alternativ gæstebog 😄
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer