Me and Him 2015

Hjælp DJ d. 25.07.15

6 posts in this topic

Jeg skrev herinde da jeg manglede fotograf, hvilket viste sig at være en succes :thumbsupsmileyanim:

Så nu prøver jeg med musikken! Jeg håber i har nogle gode anbefalinger derude!

Musik betyder virkelig meget for mig! Det skal være en DJ der har forstand på at fornemme gæsterne og spille noget musik der kan lokke dem på dansegulvet og skabe noget sjov. :balloon: Jeg vil ikke have en bestemt genre, da jeg synes der skal være noget for alle :-)

Det skal også være en DJ, der er villig til at give besked med et par numre han synes nogenlunde repræsentere hvad han evt. vil spille

Brylluppet foregår i Lemvig (ved limfjorden)

Edited by Me and Him 2015
0

Annonce ♥

Firmaet, du leder efter, er i mine øjne Diskobil - hvor kundens ønsker og behov er deres hjertesag.

Vi har selv haft fornøjelsen af Diskobil til min mands 50 års fødselsdagsbrunch på Tyrstrup kro - og Bent var veloplagt, engageret og fuld af humor, selvom han var kommet MEGET tidligt op om morgenen for at køre til Sønderjylland :-)

0

Jo tak og jeg mener også at have set at vi har fået en forespørgsel på den dato/lokation men der er langt til Lemvig. Nogle ture som vi gerne tager hvis det passer ind i programmet (i ovenstående tilfælde havde vi som jeg husker det kombineret det og lejet en lejlighed hos et kursuscenter/en god stamkunde på Fyn og kørte derfra) men ellers kan jeg også kun anbefale Morten Friis som er en god kollega eller Hans Lynnerup, Limelight Disco der også har et godt lokalt netværk hvis han ikke selv kan.

0

Annonce ♥

Vi kan også hjælpe, hvis det er ... stod faktisk lige på bryllupsmessen i Århus i går og kalkulerede et tilbud til netop Lemvig, så jeg har tallene i frisk erindring :)

Jeg skriver gerne et tilbud til dig, hvis du sende mig din mailadresse... jeg giver også gerne et bud på hvilken slags musik, der skal spilles, men så skal jeg først vide lidt mere om festen, gæsternes sammensætning osv. Det kan vi tage i privat korrespondance.

0