WeddingWitch

Lyserød brudekjole?

21 indlæg i dette emne

Jeg har helt styr på selve festen... Men kjolen!! For pokker det er svært!!

Jeg er 34 år - Er jeg for gammel til en svag rosa/lyserød tyldrøm med glimmer på??

Hvor mange af jer valgte en helt anden kjole end den der oprindeligt var i jeres tanker??

Hvor mange af jer skulle tabe 10-15kg, men nåede det ikke alligevel??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du det. Jeg var ovre i lilla da vi skulle giftes.

Jeg har denne kjole til salg, prisen kan vi snakke om, og har også et svagt lyserødt slør til. Det er vist en str. 48 og meget for stor til min veninde.

post-43541-0-84713800-1421532357_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syns bare lige pludselig at jeg var for gammel til overhovedet at skulle giftes og have sådan en smuk kjole på!! :(

Jeg var på brullypsmesse igår og så alle de her unge slanke piger med smukke kjoler på

Havde du både lyserød og lilla kjole på til dit bryllup?? :-D Den er virkelig flot, men jeg tror der skal en stor forandring til da den skal syes 10 numre ind ;) hvor er den fra??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jo modellerne på bryllupsmessen er jo netop modeller og derfor er de str 36 og høje som tårn... Man skal ud og prøve lidt forskelligt for mange gange er det nogen helt andre kjoler der sidder pænt end man havde troet...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft de samme tanker, jeg er 30 (31 når brylluppet skal stå) har ikke været gift før men været i et langt ægteskabs lin. forhold hvor jeg fik to børn og tænker på om den store hvide kjole enlig ikke er "forkert" lige ledes med kirkebryllup og alle de andre traditioner.

Men jeg har besluttet jeg ikke vil snydes bare fordi jeg første mødte manden jeg vil leve med resten af mit liv efter jeg blev 30 så nu holder vi kirke bryllup med alle drømmene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal vælge den kjole du gerne vil have.. For det er vel nu eller aldrig.. :c166:

Jeg blev gift i Maj .. var 47 år og str. 46. Vi har begge været gift før .. jeg på Rådhuset og han i Kirke så jeg VILLE have en rigtig Hvid Brudekjole denne gang.. for skal IKKE giftes en gang mere.

Vi blev gift på rådhuset i Hemmelighed ( i alm pænt tøj) og holdt festen 14 dage efter hvor jeg så tog imod gæsterne i Brudekjole

Så hvis der er "normer" for hvornår man "kan" have Hvid Brudekjole på brød jeg da ALLE regler.. :wink:

For gammel

For tyk

og så endda til Rådhus Bryllup. med Fest i en spejderhytte.

Ikke en eneste ytrede noget om det var forkert

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan du have lige den kjole på du vil! Min H2B tante, blev gift for anden gang i en alder af 49 og der havde hun altså sagt at hvis de skulle giftes, så skulle det være med hele pivtøjet, så hun havde prinsessekjole på, med slør og hele molevitten brudebørn og det hele. Der manglede intet! Og der var absolut intet forkert I det overhovedet!!!

og de sarte rosa kjoler er jo moderne nu, så selvføglelig kan du det, om du så ville giftes i en sort kjole, kan du tillade dig det!

Mht til at tabe sig, så er det jo et spørgsmål om hvor meget tid du har til det. Mit bedste råd (efter et vægttab på lige godt 20 kg) er at fokusere på maden!! Et vægttab er 80% mad og 20% træning, og du kan sagtens tabe dig 10-15 kg uden at træne.

Jeg kan se du har lige knap og nap 9 måneder, så det burde du sagtens kunne. Nu ved jeg ikke hvor stor du er, men jo størrere man er, jo hurtigere ryger den første vægt, fordi kroppen simpelthen ikke har brug for den. Hvorimod de lidt mindre, som kun skal tabe en 5-10 kg, godt kan have sværere ved det, fordi skidtet sidder fast. Det tog f.eks. mig 6 uger at smide 4 kg, men så var det også rent fedt jeg smed. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det synes jeg på ingen måde du er.

Jeg vil selv gerne have en svag rosa-kjole, for jeg synes bare de er SÅ smukke.. (er ikke sikker på at den vil klæde mig, men det finder jeg jo ud af, hvis jeg får en på) Og jeg er altså 37 år.

Jeg er faldet for de her to.

post-71754-0-71359500-1422021928_thumb.j post-71754-0-36921900-1422022004_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det synes jeg på ingen måde du er.

Jeg vil selv gerne have en svag rosa-kjole, for jeg synes bare de er SÅ smukke.. (er ikke sikker på at den vil klæde mig, men det finder jeg jo ud af, hvis jeg får en på) Og jeg er altså 37 år.

Jeg er faldet for de her to.

attachicon.gifdrømmen1.jpg attachicon.gifdrømmen2.jpg

OMG hvor har du fundet dem?? de er fantastiske!!!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det synes jeg på ingen måde du er.

Jeg vil selv gerne have en svag rosa-kjole, for jeg synes bare de er SÅ smukke.. (er ikke sikker på at den vil klæde mig, men det finder jeg jo ud af, hvis jeg får en på) Og jeg er altså 37 år.

Jeg er faldet for de her to.

attachicon.gifdrømmen1.jpg attachicon.gifdrømmen2.jpg

OMG hvor har du fundet dem?? de er fantastiske!!!! :)

I know!! De er bare SÅ smukke... :loveshower:

Det er Juliette by Mori Lee og jeg mener at Nicolai brudekjoler i KBH er forhandler af hendes mærke, så håber vitterligt at jeg kan prøve dem hvis de har den ene eller anden, eller at jeg måske kan finde den i en anden butik som jeg ved også forhandler Mori Lee- kjoler. (men kan ikke lige huske navnet lige nu)

Redigeret af WeddingAddict
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gift for 3. gang...

Brudekjole (forskellige farver dog hvid) de første 2 gange, sidste gang = Steampunk kjole (sort skørt med slæb, læderjakke og selve kjolen var café latte)

Stadigvæk for småfed, iflg. modellerne, men jeg lever og er glad hver dag :loveshower:

Du kan lige præcis dét du ønsker og vil..

Prøv, prøv - og alligevel prøv igen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for alle jeres indslag… :) Det er rart at have nogen at dele med!! Folk omkring mig er ved at blive sindssyge B-)

Jeg troede ikke mine teenage unger ville være brudebørn, men de blev skidesure og sagde at det ville de! Så pigerne får lange lyserøde kjoler og drengene lyserød butterfly - Jeg glæder mig helt ubeskriveligt <3

Samtidig har jeg været ude for at prøve en brugt brudekjole, og følelsen var helt forkert!! Den skal være ny og kun min og så ender den nok med at blive hvid nu alle andre omkring mig skal i lyserødt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer