LouiseLundo

Små fødder- hjælp!

6 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Jeg er i det dilemma at jeg har problemer med at finde brudesko, da jeg bruger str 34 i sko. Vil helst ikke i børneafdelingen da de er ja meget barnlige i looket.

Har kigget på Sarenza, men udvalget er ikke så stort. Har fundet en masse på dressfirst men de har fået rigtig dårlige anmeldelser.

Er der nogle brude derude med små fødder der kan hjælpe ?

På forhånd tak :)

Redigeret af LouiseLundo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også konfirmationsko, de er jo alligevel meget "voksne" eller rigtige dansesko, de ligner jo hinanden ligeret om de er voksen eller børnestørrelser.... Der er også nogen butikker med speciale i små størrelser, har selv et par asiatiske veninder med meget små fødder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad farve tænker du skoene skal være? Har et par sølv, med lille stillet og hvid blomst str 35, har dog fået af vide, at det er en lille 35... 50kr

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aldo shoes har ned til en str 35 på mange modellerne. Og ved de har nogle gode såler osv. hvis den skulle laves et nr. mindre. Og så det også forholdsvis moderigtige sko - hvis det er det man er til :wink:

Her er i hvert fald et link til nærmest butik

http://www.aldoshoes.com/dk/en_DK/store-finder/results?q=&latitude=56.26392&longitude=9.50178500000004

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for jeres svar alle sammen, og undskyld for at jeg først svare nu. har været mega stresset på det sidste.

Har kigget på konfirmationssko og disse kan jeg heller ikke passe.

Så min eneste mulighed er vist Sarenza.dk, og der har de nogle fine sko. meget enkle, så jeg prøver at bestille dem. jeg prøve kjole igen her i marts, og tager skoene med for at se om de matcher :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer