MaiaEmilia

Natmad?

14 posts in this topic

Nu sidder jeg og kigger lidt på nogle forskellige steder, da vi gerne vil holde brylluppet på et hotel eller en kro. Men et af de steder jeg har forelsket mig lidt i, har en menu uden natmad. Er det virkelig nødvendigt? Normalt bliver man jo stopmæt, og skal jo også have kage :lol:

Vil selvfølgelig give gæsterne en god oplevelse :biggrin:

0

Annonce ♥

Det lyder mærkeligt. Ikke at du/I overvejer at undlade at servere natmad men jeg mindes aldrig at have været ude til en bryllupsfest på en kro eller et hotel hvor der ikke er blevet serveret natmad men skal ikke kunne sige det 100%. Så god er min hukommelse heller ikke. ::) Derimod er det noget man af og til er ude for til bryllupsfester der holdes i forsamlingshuse eller teltfester omend det også er sjældent. I kan gøre lige hvad I vil og uanset hvad I gør så er der ingen tvivl om at gæsterne vil få en god oplevelse. I bør dog kigge på hvor lang tid arrangementerne løber de pågældende steder. Når der ikke indgår natmad i menuen kunne man få en fornemmelse af at det måske er normalt at slutte festerne tidligt de steder. Dvs. kl. 24-2 og det er ikke sikkeret at det er i overensstemmels med jeres ønsker.

0

Vi sprang natmaden over til vores bryllup , der var dog købt ind til det. Vi havde håbet på en fest der ikke sluttede så sent, og gæsterne var heldigvis enige med os, så de sidste smuttede ved 1 tiden. De fleste smuttede omkring midnat, og derfor valgte vi at skippe natmaden.

Man skal gøre lige hvad man selv føler for, jeg mener ikke der er noget rigtig/forkert.

0

Vi hat fundet ud af, at man kan tilkøbe det, så det tror jeg vi gør. Festen må nemlig gerne slutte sent ;)

0

Annonce ♥

Vi serverer natmad... Hotdogs lav selv.. Dejlig nemt og lige hvad man trænger til sidst natten/tidligt morgen

0

Vi fik også hotdogs til natmad ovenpå en ellers noget mere elegant menu, men det insisterede gommen på og det var også et kæmpe hit, tror bruden var den eneste der sprang over....

0

Vi fik også hotdogs til natmad ovenpå en ellers noget mere elegant menu, men det insisterede gommen på og det var også et kæmpe hit, tror bruden var den eneste der sprang over....

det skal vi også, tror det er en mande ting for det var da ikke til diskussion herhjemme :lol::tunge:

0

det skal vi også, tror det er en mande ting for det var da ikke til diskussion herhjemme :lol::tunge:

Ja det må det være, et par af drengene fik ihvertfald fortæret en 4-5 stykker...

0

Annonce ♥

Hotdogs er altid et hit her .:) Det er ikke altid man når at spise så meget under eller efter middagen og der brændes meget energi af. Det sidste gælder også de fleste af gæsterne .:) Det eneste jeg tit undrer mig over når man kommer ud på feststederne og der serveres pølser eller hotdogs er at mange ikke kender "kulturen". .:) Til pølser og hotdogs bruger man hotdog ketchup og ikke tomat-ketchup. .:) Det andet er en uskik .:) Men det ryger nu ned alligevel .:)

0

Hotdogs er altid et hit her .:) Det er ikke altid man når at spise så meget under eller efter middagen og der brændes meget energi af. Det sidste gælder også de fleste af gæsterne .:) Det eneste jeg tit undrer mig over når man kommer ud på feststederne og der serveres pølser eller hotdogs er at mange ikke kender "kulturen". .:) Til pølser og hotdogs bruger man hotdog ketchup og ikke tomat-ketchup. .:) Det andet er en uskik .:) Men det ryger nu ned alligevel .:)

Haha, vi havde specifikt sagt at vi ville have begge dele, så det var der :-)

0

Sidst jeg var på Skjalm Hvide til fredags bryllup havde de hyret en pølsevogn så der var også hvad der skulle være .:)

0

Hotdogs er altid et hit her . :) Det er ikke altid man når at spise så meget under eller efter middagen og der brændes meget energi af. Det sidste gælder også de fleste af gæsterne . :) Det eneste jeg tit undrer mig over når man kommer ud på feststederne og der serveres pølser eller hotdogs er at mange ikke kender "kulturen". . :) Til pølser og hotdogs bruger man hotdog ketchup og ikke tomat-ketchup. . :) Det andet er en uskik . :) Men det ryger nu ned alligevel . :)

ja der er vi ikke enige, så det bliver nok en tomat - og en hotdog ketchup her

0

Annonce ♥

He he .:) Tal lige med Stig om det. Det er jo som du selv siger en mandeting .:)

0

He he . :) Tal lige med Stig om det. Det er jo som du selv siger en mandeting . :)

:lol: ved godt hva svaret bliver der..... :tunge:

0