Guest

Skal der være tema og favors?

8 posts in this topic

Jeg kan læse i forskellige indlæg, at rigtig mange af Jer har bryllupstemaer og laver favors til gæsterne.

Er det noget med skal have?

Det var slet ikke noget, jeg skænkede en tanke, før jeg begyndte at følge med herinde.

0

Annonce ♥

Det er ikke noget man SKAL... men mange vælger et tema ud fra de farver man nu har valgt :) og det er ikke alle der vælger at give favours til deres gæster

0

Altså som sådan tema har vi ikke, men vil da gerne at der er en rød tråd med farver.

Og de der favour bokse dropper vi!

Husk alt er et spørgsmål om ønsker, proriteter og i sidste ende økonomi :)

0

Det er slet ikke et must, men favour æsker er en trend, der vinder større og større indpas.

Her på Bryllupsklar vil du blive tæppe bombet med idéer til dit bryllup, så du skal tage dem du synes om og har økonomi/tid til at føre ud i livet, resten lader du bare være :)

0

Annonce ♥

Den har været oppe og vende før og mit svar må være det samme.... Det er jeres bryllup og jeres fest, I skal gøre det I vil.... Jeg er nok en af dem der havde rigtig meget af alt det "unødvendige" til vores bryllup, men det er fordi jeg elsker at lave det og vi valgte st bruge pengene på det....

Gør det I vil... Brug BK som inspiration til det I vil have og ryst på hovedet af resten....

0

Camilla, du havde og har stadigvæk sindsyge mange gode og flotte ideér!!

Mangler man hjælp, eller et ærligt svar, er du en af de mange som altid har hjulpet med links, og gør det stadigvæk.

Så med Camillas input/hjælp - er intet umuligt!

Husk det er jeres dag, og jeres ønsker - uanset om jeres familie og venner mener noget andet.

0

Vi havde som sådan ikke noget tema, vi ville bare gerne have en gennemgående farve. Favourbokse/gaver til gæsterne havde vi ikke :)

Der var mange ting jeg slet ikke havde hørt om, før jeg kom herind. Men jeg valgte at holde mig til startplanen, dog med den ene ændring at vi endte med en slikbuffet :metteholm

0

Camilla, du havde og har stadigvæk sindsyge mange gode og flotte ideér!!

Mangler man hjælp, eller et ærligt svar, er du en af de mange som altid har hjulpet med links, og gør det stadigvæk.

Så med Camillas input/hjælp - er intet umuligt!

Husk det er jeres dag, og jeres ønsker - uanset om jeres familie og venner mener noget andet.

Tak, hvor er du søde :-)

0

Annonce ♥