Dinie

øv no go til bord nr.. Hvad så?

10 posts in this topic

Hej :)

Så har jeg købt de fineste rammer til bord numre og en flot tung gammel ramme til bordplanen, og jeg havde snakket om det flere gange. Men den kære h2b har intet hørt (haha typisk, ikk) Og han syntes det er for fjollet med bord nr og plan.. Vi skal have 7 eller 8 runde borde med ca 8 pers ved hvert bord, så jeg syntes jo nok at vi kunne have det, men han skal også være med til at bestemme, så det droppes.

Problemet er, at de rammer skulle være en del af bordpynten.

Jeg tænker lidt, at man måske kunne finde nogle citater/digte og sætte i, så vi stadigt kunne bruge rammerne, men lyder det dumt??

Eller har i andre nogle forslag?

0

Annonce ♥

Hej,

Blot et forslag...!

Det var absolut også NO GO her, men da manden min viste mig, hvad det var han mente - så blev det til OK, super - ej hvor flot, god idé

Knus

0

Personligt synes jeg det er en rigtig god ide med bordnumre og bordplan, især med runde borde hvor folk måske ikke umiddelbart kan "gætte" hvor de skal sidde....

Har du sagt at du under alle omstændigheder vil have rammerne på bordet?

Andre forslag til rammeindhold:

Menu

Hvem-er-hvem på bordet

Små historier om brudeparret

Kærlighedsdigte

0

Jeg syntes også det er en god ide og har gode erfaringer med det. Der er heller ingen som siger at det skal være tal/numre. Jeg har set folk bruge årets måneder, de veje de har boet på (de havde flyttet en del) og mange andre ting. Udover at personalet ofte bruger det i deres arbejde og derved selv har en intern nummerering /hvis der ikke er lavet en) så kan det også være en god hjælp til eksempelvis toastmaster. Mange gange når der serveres buffet bruges det for at styre hvem der går op først (og der laves som regel også noget sjov med det).

0

Annonce ♥

Tak for forslagene, jeg må prøve at vise ham de forskellige ting, og måske også overveje anden form for pynt, så han har noget at vælge imellem haha :) Tak

0

Vores blev brugt til at skåle efter (vores toastmaster havde en fest med sit truthorn)

0

Vores så sådan her ud med rammer. Halvdelen af bordene var der hjemmelavede glas-lignende osteklokker med porcelænsdyr på, og de andre var der mokkakopper med cupcakes i og hæklede flag, som I kan se på det sidste billede (som dog er fra gæstebogsbordet).

post-65672-0-70155300-1421783972_thumb.j

post-65672-0-36495200-1421783989_thumb.j

post-65672-0-54076700-1421784015_thumb.j

0

Wauw det ser virkeligt godt ud!

0

Annonce ♥

Vi skal helt klart også have fundet ud af noget med vores borde. Jeg synes det er så kikset at man skal gå rundt til 7-8 borde før man endelig finder sin plads. Så er det federe og også sjovt at finde sit navn på en "tavle" og vide at man feks bare skal sætte sig ved bord 4.

Vi skal klart have det system og her var da faktisk Hubby som foreslog det.

Men ja, prøv at vise ham de forskellige forslag på google, pinrest og andre steder hvor du kan finde bordnummer og sådan, så han måske kunne ændre sin mening.

0

Det giver også de enkelte borde et "personligt præg" som kan være genstand for meget sjov under middagen. .:)

0