Lillipiep

NorskDansk forårsbryllup 2016 <3 Mandens tøj er købt!

148 posts in this topic

Annonce ♥

Ih den sidste kjole du har vist billede af fandt jeg også på pinterest og forelskede mig i (mere end en gang, for jeg tror nok at jeg kom til at "pinne" den tre gange). De andre er også virkelig smukke.

0

jeg forstår dig fuldt ud med ikke at give mere end 5000 kr for en kjole for har samme holdning og det er nogle flotte kjoler du har vist

Smukke kjoler og jeg forstår dig også udmærket mht. prisen. Jeg gav 1.500 kr. for min og det synes jeg var så rigeligt:-)

Sikke nogle fine kjoler... Er sikker på du nok skal kunne finde noget i den stil til under 5000 kr... Glæder mig til at se hvad du ender med at købe

Sikke nogle smukke kjoler! :)

Tusen takk :) Jeg tror og jeg kan klare å finne en kjole i den stilen jeg ønsker til under 5000kr, jeg skal nok bare ha litt tålmodighet :wink:

Ih den sidste kjole du har vist billede af fandt jeg også på pinterest og forelskede mig i (mere end en gang, for jeg tror nok at jeg kom til at "pinne" den tre gange). De andre er også virkelig smukke.

Så morsomt, jeg synes også den er virkelig fin! Elsker stoffet den er laget i! :a1221:

Så gøy å lese hva dere tenker :) og det er artig å lese at det er andre nordmenn her inne også ;) masse lykke til ;)

Så kjekt å se en til nordmann her :) Bor du og i Danmark? Skal du giftes med en nordmann eller danske? Tusen takk - og lykke til til dere og! :loveboard:

0

Annonce ♥

Lokaler

Hurra! Vi har bestemt oss for hvilke lokaler vi skal ha til bryllupet vårt! De er store og deilige - dyre - men perfekte for oss :loveshower:

Det eneste som er dumt er at vi ikke får det bekreftet før 6mnd innen bryllupet grunnet medlemmers fortrinnsrett til leie av lokalene.. Dette gjør at vi nå skal vente til september før vi vet 100% om det blir der. Det er ingen krise, vi finner jo alltids et alternativ dersom det ikke skulle gå likevel. Nå kan vi i hvert fall gjøre oss litt mer klar på budsjettet og vi kan fortsette med save-the-date kort, tekst til invitasjonene (som i så fall vil bli sendt ut på dagen kontrakten skrives under med foreningen vi skal leie av) og andre detaljer. Dette går nok fint :happy:

Om to uker ca skal vi ha møte med fotograf som jeg er ganske sikker på at vi kommer til å booke og det gleder vi oss og veldig til :cheerleader3:

0

Lokaler

Hurra! Vi har bestemt oss for hvilke lokaler vi skal ha til bryllupet vårt! De er store og deilige - dyre - men perfekte for oss :loveshower:

Det eneste som er dumt er at vi ikke får det bekreftet før 6mnd innen bryllupet grunnet medlemmers fortrinnsrett til leie av lokalene.. Dette gjør at vi nå skal vente til september før vi vet 100% om det blir der. Det er ingen krise, vi finner jo alltids et alternativ dersom det ikke skulle gå likevel. Nå kan vi i hvert fall gjøre oss litt mer klar på budsjettet og vi kan fortsette med save-the-date kort, tekst til invitasjonene (som i så fall vil bli sendt ut på dagen kontrakten skrives under med foreningen vi skal leie av) og andre detaljer. Dette går nok fint :happy:

Om to uker ca skal vi ha møte med fotograf som jeg er ganske sikker på at vi kommer til å booke og det gleder vi oss og veldig til :cheerleader3:

Hvor spændende! Glæder mig til at høre mere. :)

0

Lokaler

hvor spændende med lokalerne :loveshower: glæder mig til at hører meget mere :7himmel:

0

Oh - the shoes!

Nå har jeg nettop bestilt sko! :cheerleader3:

Det er kanskje litt i tidligste laget med tanke på at det enda er over ett år til bryllupet - men jeg er altså så klar for å gifte meg og gleder meg helt vilt, så jeg var bare nødt! :shopping:

Vi har bestemt oss for å ikke ha helt "tradisjonelle" farger på skoene.. Min kjære H2B er ikke glad i følelsen av å ha på seg pensko, og jeg har derfor gitt han go-ok på å ha på seg converse. Og som om ikke det er nok så tenkte vi å kjøre det i temafargen vår - GUL! Han bestilte sine for noen dager siden og venter på de i posten, og jeg har nå altså bestilt mine fine sko og mine converse (som jeg tenkte å ha som byttesko + til morsomme bilder) i samme farge. GLEDER meg til å få de i posten og håper at gulfargen er noenlunde OK. Det kan jo fort bli grimt dersom de ikke er ens eller at de bare er ... ja, grimme.

BILDER :loveshower:

post-75627-0-53558200-1423477023_thumb.p

post-75627-0-50390500-1423477186_thumb.p

Også bilder til inspirasjon med converse....

post-75627-0-86151300-1423477538_thumb.p

Edited by Lillipiep
0

Annonce ♥

Åhh det bliver så godt med de sko!!! Fed ide :-)

Vi har selv lidt af det samme i hovedet :-)

Fed ide med skoene! :)

Takk - vi gleder oss helt vilt til å ta de sjove bildene :D Det er bare mer oss enn sånn loveydovey (selv om vi og selvsagt skal ha noen sånne). Vi er ikke de mest fancy personene som finnes, derfor tenker vi det blir sjovt med converse og litt knall på fargen :shooter:

0

Annonce ♥

Savner mamma

Akkurat nå har jeg det ikke så veldig bra.. Jeg savner min mor virkelig mye og kjenner jeg er veldig ked av at hun er i Norge og jeg her i København når jeg nå går rundt og planlegger bryllup.. I tillegg skal jeg starte mitt speciale og det er bare vanskelig og svært overveldende uten min gode mor her til å støtte meg. Selvfølgelig har jeg henne på telefonen når jeg ønsker, men det er bare ikke det samme. Jeg ser henne heller ikke før mai.

Æsj altså. Dette er virkelig nederen og et kjedelig innlegg, men sånn er det altså akkurat nå. Noen som har tips til hvordan jeg kan "få opp spiriten" eller komme meg gjennom denne vanskelige perioden uten å helt falle sammen?

Edited by Lillipiep
0

Det er jeg ked af at høre. Kan desværre ikke hjælpe så meget. Men du får lige sådan en her: :hug:

Takk for det. Det er jo ikke noe noen kan gjøre med egentlig. Er bare kjedelig å føle seg så nederen :(

0

Det er jeg ked af at høre. Kan desværre ikke hjælpe så meget. Men du får lige sådan en her: :hug:

Takk for det. Det er jo ikke noe noen kan gjøre med egentlig. Er bare kjedelig å føle seg så nederen :(

Kan jeg godt forstå. Nogle gange er det også bare så meget nemmere lige at få det ud herinde, så at det i det mindste kommer ud. Du får en mere. :hug:

0

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå. Nogle gange er det også bare så meget nemmere lige at få det ud herinde, så at det i det mindste kommer ud. Du får en mere. :hug:

Lige præcis - det er deilig å ha et sted man kan lufte både gleder og "sorger" i denne prosessen :) Tusen takk :hug:

0

Ej hvor er det bare sødt at du er så meget knyttet til din mor :-) Ville ønske det var mig.

Jeg har nærmest ikke boet hjemme siden jeg var 15, så jeg har for længst vænnet mig til at være langt fra min mor. Men jeg har jo også mine egne børn nu :-)

Du får lige en kæmpe krammer herfra :-)

0

Ej hvor er det bare sødt at du er så meget knyttet til din mor :-) Ville ønske det var mig.

Jeg har nærmest ikke boet hjemme siden jeg var 15, så jeg har for længst vænnet mig til at være langt fra min mor. Men jeg har jo også mine egne børn nu :-)

Du får lige en kæmpe krammer herfra :-)

Det er virkelig godt å ha et så nært forhold, men og vanskelig når jeg bor her i Kbh. Vi har alltid vert nær og spesielt etter min far døde da jeg var 18 så ble min mor og jeg enda nærere siden det da var jeg som bodde hjemme med henne. Jeg kommer nok alltid til å ha et sterkt behov for å ha henne i nærheten også etter jeg får egne barn.. Hun er bare den beste :blush:

Takk :)

0

Savner mamma

Akkurat nå har jeg det ikke så veldig bra.. Jeg savner min mor virkelig mye og kjenner jeg er veldig ked av at hun er i Norge og jeg her i København når jeg nå går rundt og planlegger bryllup.. I tillegg skal jeg starte mitt speciale og det er bare vanskelig og svært overveldende uten min gode mor her til å støtte meg. Selvfølgelig har jeg henne på telefonen når jeg ønsker, men det er bare ikke det samme. Jeg ser henne heller ikke før mai.

Æsj altså. Dette er virkelig nederen og et kjedelig innlegg, men sånn er det altså akkurat nå. Noen som har tips til hvordan jeg kan "få opp spiriten" eller komme meg gjennom denne vanskelige perioden uten å helt falle sammen?

Jeg ved præcis hvordan du har det. Min mor er som en god veninde for mig og hun føles utrolig langt væk selvom der kun er 1 times kørsel fra mig til hende, men vi får desværre slet ikke set hinanden ofte nok :(

Du får lige en kæmpe krammer :hug:

0

Annonce ♥

Savner mamma

Jeg ved præcis hvordan du har det. Min mor er som en god veninde for mig og hun føles utrolig langt væk selvom der kun er 1 times kørsel fra mig til hende, men vi får desværre slet ikke set hinanden ofte nok :(

Du får lige en kæmpe krammer :hug:

Takk :) Det er deilig å vite at andre kan forestille seg hvordan det er - ikke at det gjør det lettere for noen av oss.. En stor klem tilbake til deg :hug:

0

super fed inspiration til billeder :cheerleader3::cheerleader3: love it

er ked af at hører at du savner dig mutti så meget ......sender et par :hug::hug::hug: til at varme dig på :heart:

Takk! Jeg synes de er superfete og håper at fotografen og liker ideen om å bli inspirert av de :cheerleader3:

Takk :heart: det setter jeg stor pris på.

0

Hvor er det fedt at læse med om dit gule bryllup!
Dine høje sko, hvor har du fundet dem? Jeg søger med lys og lygte efter smukke, gule sko, der er til at købe fra DK, og de der ser ret rigtige ud.

Forstår sagtens at du savner din mor. Jeg synes et telefonopkald med bryllupssnak kan gøre underværker, måske det er tid til en tur på skype? Eller du kan finde inspiration til en "mor-gave" - jeg vil brodere et lommetørklæde til min, som hun skal have på dagen.

Eller du kan droppe alle bryllupstankerne og gemme dig ved din kommende mand og se film - det virker også altid dejligt trygt og afslappende :)

0

Hvor er det fedt at læse med om dit gule bryllup!

Dine høje sko, hvor har du fundet dem? Jeg søger med lys og lygte efter smukke, gule sko, der er til at købe fra DK, og de der ser ret rigtige ud.

Forstår sagtens at du savner din mor. Jeg synes et telefonopkald med bryllupssnak kan gøre underværker, måske det er tid til en tur på skype? Eller du kan finde inspiration til en "mor-gave" - jeg vil brodere et lommetørklæde til min, som hun skal have på dagen.

Eller du kan droppe alle bryllupstankerne og gemme dig ved din kommende mand og se film - det virker også altid dejligt trygt og afslappende :)

Takk! Ja, jeg synes de er SÅ fine - håper bare ikke de skuffer når jeg får de hjem :td: Jeg kunne selv ikke finne noen i DK, så de er faktisk bestilt fra USA... Jeg er bare nødt til å betale den toll og gebyrene som eventuelt kommer i tillegg.. Her er link: http://shop.nordstrom.com/s/nina-forbes-peep-toe-pump/3224563?origin=keywordsearch-personalizedsort&contextualcategoryid=2375500&fashionColor=Canary+Yellow&resultback=356

Ja, kanskje jeg rett og slett skal skype litt med henne snart, eller bare lete litt etter en liten "mammagave" som jeg eventuelt kan finne til bryllupet :loveboard:

Jeg sitter og ser Breaking Bad med min kjære as we speak så jeg driver med litt multitasking :lol: Og han er bare så søt som kommer og gir meg gode klemmer og gode ord når jeg sier jeg savner mamma - han er bare den deiligste på jord :a1221:

0