Lillipiep

NorskDansk forårsbryllup 2016 <3 Mandens tøj er købt!

148 posts in this topic

Takk! Ja, jeg synes de er SÅ fine - håper bare ikke de skuffer når jeg får de hjem :td: Jeg kunne selv ikke finne noen i DK, så de er faktisk bestilt fra USA... Jeg er bare nødt til å betale den toll og gebyrene som eventuelt kommer i tillegg.. Her er link: http://shop.nordstrom.com/s/nina-forbes-peep-toe-pump/3224563?origin=keywordsearch-personalizedsort&contextualcategoryid=2375500&fashionColor=Canary+Yellow&resultback=356

Ja, kanskje jeg rett og slett skal skype litt med henne snart, eller bare lete litt etter en liten "mammagave" som jeg eventuelt kan finne til bryllupet :loveboard:

Jeg sitter og ser Breaking Bad med min kjære as we speak så jeg driver med litt multitasking :lol: Og han er bare så søt som kommer og gir meg gode klemmer og gode ord når jeg sier jeg savner mamma - han er bare den deiligste på jord :a1221:

Jeg håber du vil give en opdatering på hvordan de er! Det er lidt træls med de lave importgrænser, grr..

Han lyder som en god en at gifte sig med :)

0

Annonce ♥

Takk! Ja, jeg synes de er SÅ fine - håper bare ikke de skuffer når jeg får de hjem :td: Jeg kunne selv ikke finne noen i DK, så de er faktisk bestilt fra USA... Jeg er bare nødt til å betale den toll og gebyrene som eventuelt kommer i tillegg.. Her er link: http://shop.nordstrom.com/s/nina-forbes-peep-toe-pump/3224563?origin=keywordsearch-personalizedsort&contextualcategoryid=2375500&fashionColor=Canary+Yellow&resultback=356

Ja, kanskje jeg rett og slett skal skype litt med henne snart, eller bare lete litt etter en liten "mammagave" som jeg eventuelt kan finne til bryllupet :loveboard:

Jeg sitter og ser Breaking Bad med min kjære as we speak så jeg driver med litt multitasking :lol: Og han er bare så søt som kommer og gir meg gode klemmer og gode ord når jeg sier jeg savner mamma - han er bare den deiligste på jord :a1221:

Jeg håber du vil give en opdatering på hvordan de er! Det er lidt træls med de lave importgrænser, grr..

Han lyder som en god en at gifte sig med :)

Det kan du tro jeg gjør - de skal prøves så snart de kommer ;) Utrolig irriterende, er ikke så mye man kan kjøpe for under 80kr inkludert porto :pokey:

Det er han så absolutt - can not wait :loveshower:

0

Savner mamma

Akkurat nå har jeg det ikke så veldig bra.. Jeg savner min mor virkelig mye og kjenner jeg er veldig ked av at hun er i Norge og jeg her i København når jeg nå går rundt og planlegger bryllup.. I tillegg skal jeg starte mitt speciale og det er bare vanskelig og svært overveldende uten min gode mor her til å støtte meg. Selvfølgelig har jeg henne på telefonen når jeg ønsker, men det er bare ikke det samme. Jeg ser henne heller ikke før mai.

Æsj altså. Dette er virkelig nederen og et kjedelig innlegg, men sånn er det altså akkurat nå. Noen som har tips til hvordan jeg kan "få opp spiriten" eller komme meg gjennom denne vanskelige perioden uten å helt falle sammen?

Jeg ved præcis hvordan du har det. Min mor er som en god veninde for mig og hun føles utrolig langt væk selvom der kun er 1 times kørsel fra mig til hende, men vi får desværre slet ikke set hinanden ofte nok :(

Du får lige en kæmpe krammer :hug:

Takk :) Det er deilig å vite at andre kan forestille seg hvordan det er - ikke at det gjør det lettere for noen av oss.. En stor klem tilbake til deg :hug:

Tusind tak for krammet :wink: Bryllupsklar er et fantastisk sted at dele sine tanker igennem hele processen - også de tanker der ikke nødvendigvis er 100% bryllupsrelaterede :wink:

0

Savner mamma

Akkurat nå har jeg det ikke så veldig bra.. Jeg savner min mor virkelig mye og kjenner jeg er veldig ked av at hun er i Norge og jeg her i København når jeg nå går rundt og planlegger bryllup.. I tillegg skal jeg starte mitt speciale og det er bare vanskelig og svært overveldende uten min gode mor her til å støtte meg. Selvfølgelig har jeg henne på telefonen når jeg ønsker, men det er bare ikke det samme. Jeg ser henne heller ikke før mai.

Æsj altså. Dette er virkelig nederen og et kjedelig innlegg, men sånn er det altså akkurat nå. Noen som har tips til hvordan jeg kan "få opp spiriten" eller komme meg gjennom denne vanskelige perioden uten å helt falle sammen?

Jeg ved præcis hvordan du har det. Min mor er som en god veninde for mig og hun føles utrolig langt væk selvom der kun er 1 times kørsel fra mig til hende, men vi får desværre slet ikke set hinanden ofte nok :(

Du får lige en kæmpe krammer :hug:

Takk :) Det er deilig å vite at andre kan forestille seg hvordan det er - ikke at det gjør det lettere for noen av oss.. En stor klem tilbake til deg :hug:

Tusind tak for krammet :wink: Bryllupsklar er et fantastisk sted at dele sine tanker igennem hele processen - også de tanker der ikke nødvendigvis er 100% bryllupsrelaterede :wink:

Det er nettop det som er så fint, man lever jo også et liv utenom bryllupssnakket men det henger jo alt likevel litt sammen. Deilig å ha så mange søte mennesker som vil lese og delta i prosessen både bryllup og ikke-bryllup :happy:

0

Annonce ♥

Ååhhhhh kjenne kun alt for godt å savne ens mamma !!!!

Vi har en avtale om å Skype en gang om uken. Noen uker blir det ikke til og andre blir det til flere ganger :-)

Ville ønske jeg var tettere på så kunne du få en klem - men du får et smilefjes i stedet :bearhug::hug::bearhug::hug:

0

Ååhhhhh kjenne kun alt for godt å savne ens mamma !!!!

Vi har en avtale om å Skype en gang om uken. Noen uker blir det ikke til og andre blir det til flere ganger :-)

Ville ønske jeg var tettere på så kunne du få en klem - men du får et smilefjes i stedet :bearhug::hug::bearhug::hug:

Det tror jeg på du gjør! Jeg sender et smilefjes og en klem rett tilbake til deg! :bearhug::hug:

0

Milepel og SKOOOOO

I dag er det 400 dager til vi skal bli mann og kone og jeg gleder meg bare så mye! Nå begynner nedtellingen for alvor :loveshower:

Ellers så har jeg allerede fått mine FANTASTISKE converse i posten i dag - de kom raskere enn jeg noengang kunne håpet på - snakk om speedy gonzales! :thumbsupsmileyanim: Skoene er helt perfekt i fargen så nå har vi bestilt til min h2b og så er vi sikker på at de blir helt ens. De han hadde bestilt selv tidligere var bare waaay off i fargen (når ble neongrønn til gul?? Dumme butikk som skriver feil), så vi googlet fargen på mine og fant noen som vi bestiller i steden :)

Bilde :balloon:

post-75627-0-98772500-1423831258_thumb.p

Og siden dere kan se min søte lille voffi i bakgrunnen der, så skal dere få et ekstra bilde av henne her (bare fordi hun er så søt :heart:)

post-75627-0-71624600-1423831713_thumb.p

Edited by Lillipiep
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med milepælen

fedt at skoene bare havde den rigtige farve og håber din mands sko kommer i samme farve :wink: nååårh hvor er jeres vuf bare nuser

Tillykke med milepælen!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Fede sko og alt for sød hund! :a1221:

Hvor er det bare sejt med skoene! Rigtigt godt fund - og tillykke med de 400 dage :)

Også gik det op for mig, at jeg også har 400 dages milepæl - en smuuule streeeeess :blink:

Hvor er det en fin planlægningstråd :)

Glæder mig til at følge den fremadrettet..

Tillykke med milepælen :cheerleader3:

Takk alle sammen :7himmel:

Jeg er helt vill med skoene - de er akkurat som jeg håpet på! Gleder meg til å feste til langt på natt i de (ja, også den hvite kjolen) :cheerleader3:

Min vuv vil jeg tørre å påstå er den søteste som finnes... :a1221:

0

Jeg nyder meget at læse din tråd selvom det tager mig noget tid, fordi jeg er bare SÅ dårlig :( til at læse svensk og norsk, men jeg gør et forsøg.

Jeg elsker din farve og de der billeder med de gule converse sko.. :loveboard: LOVE IT!!!!!! Har set det før og jeg elsker det bare!

Super søde kjoler.... glæder mig til at høre om dit første besøg. :)

0

Først og fremst: Beklager at jeg har vært så lite aktiv her på det siste. Jeg har stått litt i ro med planleggingen da det plutselig føltes veldig langt unna.. Nå har det dog skjedd noen små ting som jeg tenkte å oppdatere med senere i dag. :)

Jeg nyder meget at læse din tråd selvom det tager mig noget tid, fordi jeg er bare SÅ dårlig :( til at læse svensk og norsk, men jeg gør et forsøg.

Jeg elsker din farve og de der billeder med de gule converse sko.. :loveboard: LOVE IT!!!!!! Har set det før og jeg elsker det bare!

Super søde kjoler.... glæder mig til at høre om dit første besøg. :)

Tusen takk :) Norsk er faktisk mye nærmere dansk enn svensk, da vårt språk stammer fra dansk ;) Jeg er dog super glad for at du gjør et forsøk, selv om du synes det er vanskelig. TAKK :loveboard: Jeg er glad for at du liker ideene mine, jeg er selv vill med skoene jeg har kjøpt og jeg gleder meg bare SÅ til å bruke de på vår store dag :cheerleader3: Puha, det kjolebesøket føles langt unna, men plutselig er vi der!

Flotte sko, det bliver så rart at hoppe i et par flade sko i løbet af aftenen.

Takk, jeg tror det er helt nødvendig med noen byttesko ;) Jeg er ok god på heler, men når man har holdt på en hel dag og man bare vil ha det sjovt på aftenen så er det virkelig skjønt å ha et alternativ :bunny_4:

0

Annonce ♥

Sko (igjen) og Fotograf i boks!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe som helst her inne, og det skyldes rett og slett at jeg plutselig følte at bryllupet er veldig, veldig langt unna. På en måte er jo det riktig - det er enda over ett år igjen og det er få ting som kan gjøres akkurat nå. På den annen side så er det jo bare litt over ett år igjen og jeg gleder meg veldig, veldig mye :a1221: Så der ser man hvordan en sak alltid har to sider...

Nåh, men altså - jeg har fått hjem mine deilige, gule, fantastiske flotte sko som jeg skal bruke på den store dagen --- ja, frem til jeg ikke lenger klarer å gå med heler og bytter til mine awesome converse som jeg tidligere har vist her inne :bunny_4:

post-75627-0-41395600-1426014424_thumb.p

Vi har også booket (og betalt 50%) av fotograf til dagen! Vi endte ikke opp med den vi tenkte i det hele tatt.. Vi ville egentlig ha masse bilder fra hele dagen med photo booth og det hele, men vi synes altså at 14000kr ble litt i meste laget. Vi har pengene og vi kan sagtens, men vi synes det blir litt vel flott. I stedet har vi funnet en som vil komme og ta bilder en stund før vielsen - under vielsen - ved lykkeønskninger og reception - og portrettbilder. Dette, inkludert kjørsel, blir på den nette sum av 4000kr og vi har spart 10000kr som vi kan bruke på noe annet. Vi er begge fornøyd med avgjørelsen og er sikker på at vi likevel skal klare å få til en mini-photobooth selv + få noen ok bilder fra gjestene våre fra festen :thumbsupsmileyanim:

SÅ! Det var det... Snart håper jeg på å starte så smått med litt DIY... Det er ikke så mye annet å ta seg til enda. Stay tuned :toot:

0

Wauw, jeg er vild med dine sko! Jeg håber virkelig det vil lykkes mig at finde fine gule sko som dig :)

Kan godt forstå at du gerne så småt vil igang med projekter. Det er rart at gøre noget og ikke bare tænke en masse tanker.

0

Annonce ♥

det er da også en pæn besparelse i har lavet der på 10.000 kr :loveshower::loveshower: yeah, vil også gerne snart igang med DIY

Ja det er sikkert og visst - men vi skal nok få brukt de likevel :oops: Åååh, det blir så skønt å begynne med DIY, gleder meg til å se hva du finner på :cheerleader3:

Sikke nogen fine sko :loveshower:

Der er ldit længe til, men tiden skal nok gå hurtigt. Det er da dejligt at få nogle at de store poster på plads.

Takk! Jeg elsker de! :loveshower: Jeg er nokså sikker på at tiden skal gå hurtig fremover, spesielt når vi runder års"dagen" for nedtellingen :cheerleader3:

0

Wauw, jeg er vild med dine sko! Jeg håber virkelig det vil lykkes mig at finde fine gule sko som dig :)

Kan godt forstå at du gerne så småt vil igang med projekter. Det er rart at gøre noget og ikke bare tænke en masse tanker.

Jeg ooog, de er bare SÅ fantastiske :loveshower: Det skal du nok få til!

Jeg er enig. Jeg skal nå i gang med mitt speciale og jeg er sikker på at jeg er nødt til noen pauser med DIY også... Selvom jeg ikke på langt nær skal lage like mye som deg :tunge:

0

Jeg ooog, de er bare SÅ fantastiske :loveshower: Det skal du nok få til!

Jeg er enig. Jeg skal nå i gang med mitt speciale og jeg er sikker på at jeg er nødt til noen pauser med DIY også... Selvom jeg ikke på langt nær skal lage like mye som deg :tunge:

Det er også helt voldsomme mængder DIY, jeg har fået gang i ;)

0

Flotte sko og dejligt med fotograf :-) Jeg kender godt det der med at man sys at der er laaaang tid til :-) Sådan havde jeg det i efteråret og kunne slet ikke tage mig sammen til noget. Pludselig var der kun 6 måneder, så 5 og 4 og så begyndte jeg at få stress hi hi

0