Lillipiep

NorskDansk forårsbryllup 2016 <3 Mandens tøj er købt!

148 posts in this topic

Annonce ♥

Hold da OP - nå er det lenge siden jeg har vært aktiv her inne! Nei nei nei! :oops:
Jeg har vært totalt oppslukt i skole, arbeid og planlegging at jeg simpelthen ikke har tenkt BK engang. Nå har jeg også en virkelig hyggelig gjeng damer som jeg deler ideer og tanker med i en gruppe på facebook, så jeg har liksom ikke helt hatt det store behovet heller. MEN nå er jeg jo startet, så da skal det også sees fullt ut!

Nåh, jeg har fått gjort litt av hvert siden sist, blant annet betalt resten av fotografen, vi har kjøpt ringer, jeg har kjøpt kjole (OMG!), vi har blitt enige om bordpynt, vi har fått inn tilbud på DJ's, jeg har gjort litt DIY, vi har sendt ut STD-kort, vi har ordnet rabattkode til gjestene som skal overnatte på et hotell i København OG jeg har fått spurt min søster om hun vil være min forlover. Ja, i Norge har BÅDE gommen og bruden hver sin forlover, så da skal jeg jo selvfølgelig ha det, selvom vi giftes i København.

Jeg har ikke lagt på latsiden med andre ord! :sm:

Oppdateringer kommer i sin vandte form litt etter litt - kan jo ikke bare fortelle alt med en gang :tunge:

0

Mega flotte sko" ;-)

Takk! Jeg er stadig megaforelsket i dem! :a1221:

Flotte sko og dejligt med fotograf :-) Jeg kender godt det der med at man sys at der er laaaang tid til :-) Sådan havde jeg det i efteråret og kunne slet ikke tage mig sammen til noget. Pludselig var der kun 6 måneder, så 5 og 4 og så begyndte jeg at få stress hi hi

Takk, det er altså SÅ deilig med alt som blir gjort - det blir mer og mer virkelig for alt som kan krysses av listen :D Hihi - jeg har nå bare 9 mnd og en uke tilbage, og kan godt se at tiden går sterkere og sterkere :bunny_4: Jeg gleder meg bare sånn!

Hei :-)

Super flotte sko <3 De rammer jo bare så riktig i temaet <3

Dejlig med fotograf som ble billigere enn forventet.

Takk! Ja, de er perfekt til tema og jeg kan også gå i dem, som jo er litt viktig ;) Jeg elsker når ting blir billigere enn budsjettert :cheerleader3:

Smukke smukke sko!! :cheerleader3:

Taaakk!! :loveshower:

0

Annonce ♥

Milepeler

Ååååh, siste milepel jeg skrev her inne var jo 400 dagers!

Nå er vi kommet mye lenger, vi har kommet forbi ett år (!), 300 dagers OG nå er vi snart nede på 9 måneder - bare en liten uke tilbake :loveshower:

Nå går det sterkt og jeg kjenner at jeg gleder meg mer og mer til å bli fru! :a1221:

Edited by Lillipiep
0

Ringer <3

Vi så et virkelig godt tilbud på ringer fra Jyllinge Ur og Guld i slutten av april, så når vi skulle kjøre til Fyn en weekend tok vi like godt en omvei og kjørte innom deres butikk for å få se ringene.

Det hele endte med at vi synes ringene var mye finere i virkeligheten enn på bilder, og med den rabatten så fant vi ut at vi nok ikke kunne finne noe særlig bedre et annet sted.

I går kom ringene på døren og de er bare så fine - vi gleder oss til å få de på! Det er altså noe surrealistisk å se inngraveringen i ringen - det blir mer virkelig da.

Ringene lå i silkepapir og roseblader var også med, så det hele var altså meget romantisk :loveflag:

post-75627-0-96336000-1434194682_thumb.p

0

Annonce ♥

Save The Date kort

I mai gav vi ut og sendt STD-kort til de vi er helt sikker på at vi gjerne vil skal komme i bryllupet vårt. 10 måneder er lang tid i forveien men siden vi nå engang bor på et sted og skal holde bryllupet her, hvor ingen av våre nærmeste familier bor, så må det bare til å være ute i god tid! Vi ønsket å holde kortene helt simple, med de to skrifttypene vi ønsker å bruke til alle våre "trykksaker" + hjemmeside, men også litt morsomme. Jeg så noen andre (et sted, klarer ikke å holde styr på hvor all inspirasjonen kommer fra...) som hadde laget sine STD-kort som postkort, så det ville gjerne vi også gjøre! Helt uformelt men likevel nok til å få folk interessert :cheerleader3:

For å holde kostnadene nede valgte vi å skrive med alle tre språk (Norsk, Dansk og Engelsk) på alle kortene for så å skrive navn på for hånd - vi bestilte så alle fra vistaprint. De fleste ble gitt ut ved anledninger hvor vi personlig traff mottagerne, men et par stykker til Norge og alle til USA ble sendt (bare det var fraktkostnader nok!!!).

Vi ble riktig glad for resultatet og folk ble bare glade for å få vite datoen så tidlig - de er klar! Jippiii! :bunny_4:

SÅ - bilder - de skal dere ikke bli snytt for!

post-75627-0-33518300-1436809531_thumb.p

Og ¨blærerekken¨:

post-75627-0-55531900-1436809597_thumb.p

0

Annonce ♥

Fiiiine STD kort! Digger Mario og prinsessen, samt det enkle og på en gang morsomme og stilede look! :thumbsupsmileyanim:

Takk! Det var og akkurat det vi ønsket å få frem 😄

0

Super flotte ringe - og hvor er de seje de STD-postkort! Vi lavede jo også postkort - så ideen er jeg vild med :-) Haha....

Glæder mig til at høre endnu mere.....

Og tilykke med 150 dages milepæl igår :-) juhuuuuuu....

0

Super flotte ringe - og hvor er de seje de STD-postkort! Vi lavede jo også postkort - så ideen er jeg vild med :-) Haha....

Takk Søte Eheliw :kiss: Det er merkelig hvordan man godt kan li' andres ideer når de er ens til sine egne, hva? :lol: Jeg synes det var en sjov måte å gjøre det på, og de fleste ble svært nysgjerrig på hva som kommer neste gang :biggrin:

Takk! Men det var dog 250, ikke 150 - det er uansett deilig å se det gå fremover :loveshower:

Jeres STD- kort er bare så fine :cheerleader3::cheerleader3:

Hihiii, takk!! :loveshower:

0

Annonce ♥

Takk Søte Eheliw :kiss: Det er merkelig hvordan man godt kan li' andres ideer når de er ens til sine egne, hva? :lol: Jeg synes det var en sjov måte å gjøre det på, og de fleste ble svært nysgjerrig på hva som kommer neste gang :biggrin:

Takk! Men det var dog 250, ikke 150 - det er uansett deilig å se det gå fremover :loveshower:

Hihi - stavefeil fra min side :-P

0

Hihi - stavefeil fra min side :-P

Tenkte nok det var årsaken :lol:

0

Annonce ♥

Hvor er de flotte dine STD kort! :)

Tusen takk! Jeg er ret glad for dem :) Og min h2b var superglad for mario og peach :lol:

Smukke STDs! De er virkelig elegante :)

Takk! Vi ville gjerne ha en blanding av eleganse, enkelhet og humor - synes vi ramte ret godt :lol:

0

Små prosjekter og innkjøp

Det er mange store ting som skal i orden i forbindelse med planlegging av et bryllup, men det er altså enormt mange små prosjekter også! Jeg hygger helt vilt med dem, og gleder meg til å se alt komme sammen på den store dag. Jeg kjøper småting her og der, og prøver å holde oversikt over prosjektene "as I go", det er dog aldri noen som blir helt ferdige føler jeg... Det kommer nok når det nærmer seg mer, det er tross alt 8 måneder igjen enda :shooter:

Når vi var i Norge i mai gikk jeg og h2b innom en av mine favorittbutikker (SÅ ked af at den ikke finnes i DK!!!). De fant jeg noen små lekre saker som jeg tok med meg - og håper de kan komme til nytte i bryllupet :lol: Jeg fant løpere med gullglimmer på, som jo er perfekt siden vi skal ha elementer av gull i oppdekning og dekorasjoner. Vi fant noen servietter som kan brukes til reception eller kake på aftenen - jeg er glad for formen og de har et simpelt mønster med vår farge: GUL! I tillegg fant vi det jeg tror jeg ble allermest glad for: DYMOMAKER!!! Og ikke bare det, de hadde til og med GULL tape til den!! De skal jeg bruke til bordkortene, og det blir helt perfekt - akkurat som jeg håpet på (bare bedre, siden de blir i gull og ikke sort som jeg trodde jeg ble nødt til å nøye meg med).

post-75627-0-76866400-1437037533_thumb.p

I tillegg har jeg kjøpt en del smått her og der som dere og kan få se.. Men de kommer i egne innlegg fordi de er for store :td:

0

Flotte ringe og hvor er det dejligt at de ankom på sådan en god måde. Meget sødt tænkt af butikken at gøre det til en romantisk gestus at jeres ringe var kommet :loveshower:

Ej, hvor er det bare nogle super seje STD-kort. Godt fundet på med at lave det som et postkort. De er på en gang sjove, men også elegante. Det kan jeg super godt lide :cheerleader3:

0

Flotte ringe og hvor er det dejligt at de ankom på sådan en god måde. Meget sødt tænkt af butikken at gøre det til en romantisk gestus at jeres ringe var kommet :loveshower:

Ej, hvor er det bare nogle super seje STD-kort. Godt fundet på med at lave det som et postkort. De er på en gang sjove, men også elegante. Det kan jeg super godt lide :cheerleader3:

Ja, ikke!? Det gjorde hele opplevelsen ekstra søt og romantisk synes jeg :loveshower: Tror dog at jeg var mer "excited" enn min h2b :lol:

Takk! Det er og det jeg godt kan li' ved dem - er veldig fornøyd selv :biggrin:

0

Flere bilder...

Så prøver jeg igjen med bilder av mine innkjøp :cheerleader3:

post-75627-0-37590000-1437039061_thumb.p

Her er sugerør som jeg har laget flagg på av samme tape som jeg blant annet brukte på konvoluttene til STD-kortene. Poser til slik/favours/noe helt annet - jeg har ikke helt bestemt meg enda, men NOE skal de brukes til :lol: Og til slutt snakbokser som jeg tenker å bruke til receptionen med chips i + doilies til å ha under kakene/annet bakverk på kvelden.. Vi får da se om det blir som jeg tenker :floejt:

0