Andrea G. J.

Hvad skal I have ud over kjolen?

14 posts in this topic

Hej bryllupsmennesker!

Jeg skal godt nok giftes i august og håber på rigtig dejligt vejr, men vil nok alligevel gerne have et eller andet at have på skuldrene. Jeg er bare helt blank på hvad det skal være.

Hvad skal I have/havde I på? Må jeg se billeder og links til hvor man kan købe noget lignende?

Tak :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg satser på, at jeg nok skal kunne holde varmen i kjolen alene - der er jo en del stof i sådan en. Da jeg prøvede kjoler, frøs jeg en lille smule mellem kjolerne, men når jeg havde en på, var der ingen problemer.

0

Tror ikke jeg skal have noget på. Men overvejer at låne svigermors kanin.

0

Da vi skal giftes med skotsk tema (H2B er i en skotsk klan gennem familie), så får jeg jo et sach på af ham, som jeg planlægger at bruge hvis vejret skulle blive skidt.. Men det gør det jo ikke... Godt vejr kommer helt klart i august :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg satser på, at jeg nok skal kunne holde varmen i kjolen alene - der er jo en del stof i sådan en. Da jeg prøvede kjoler, frøs jeg en lille smule mellem kjolerne, men når jeg havde en på, var der ingen problemer.

Tror ikke jeg skal have noget på. Men overvejer at låne svigermors kanin.

Da vi skal giftes med skotsk tema (H2B er i en skotsk klan gennem familie), så får jeg jo et sach på af ham, som jeg planlægger at bruge hvis vejret skulle blive skidt.. Men det gør det jo ikke... Godt vejr kommer helt klart i august :cheerleader3:

Jeg kan godt se hvad I mener.. Jeg er bare lidt kuldskær og kan godt lide at have noget på. På den anden side er min kjole også rigtig stor..

0

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at have noget, men min mor har en veninde som har en hvid mink-stola, som hun brugte til sit bryllup, og den kunne jeg måske låne. Det er jo meget rart at have noget i baghånden, hvis der nu skulle blive koldt. Jeg skal giftes i maj, og der er jo nok ikke helt varmt udendørs om aftenen :wink:

0

Jeg skal havde en mink cape på jeg har arvet af min kærestes farmor som betød rigtigt meget for os begge, den vil også fungere som mit noget gammelt

Min er meget lige med billede, men ikke den da jeg ikke har et billede af den

post-76188-0-28426000-1422296711_thumb.j

0

Annonce ♥

Jeg tror også at det ender med at blive en fin cardigan eller pels af en art...

Tak for jeres input :heart:

0

Jeg skal ha en fake fur av noen slags. Helst en kort modell med lange armer som jeg kan bruke ved senere anledninger også :)

0

Jeg havde en fake fur jakke på. Den er i øvrigt til salg: str xl;)

0

Jrg blev også gift i august, og havde slet ikke behov for noget. Jeg ledte i ugen op til efter en hvid cardigan, da min mor veninde hørte det sagde hun: Drop det, vi skal se sin smukke kjole hele dagen - så må du fryse :-) Men det gjorde jeg ikke.mdu bliver omgivet af kram og kærlighed hele dagen, så tror ikke du fryser. Vi var i øvrigt ude og sejle kanalrundfart også uden jeg frøs:-)

0

Annonce ♥

Jeg skal også giftes til august og har heller ikke planer om nogen form for jakke :) Jeg må fryse

0