ninafeb

under brudekjolen

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tænker selvfølgelig trusser. Bh er jeg ikke sikker på - mener de nævnte, at det ikke var nødvendigt til kjolen.

Så skal jeg have lidt shapewear til de der ekstra kilo på maven.

Og så tænker jeg et eller andet til at adskille lårene - måske nylonstrømper. Det skal nok blive varmt under kjolen, og så er det temmelig ubehageligt med klistrende lår. Yderligere er nylonstrømper gode til at modvirke vabler på fødderne (kommer selvfølgelig også an på, hvilke sko jeg finder).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde bare trusser på - jeg havde et par hvide med blå blondekant og teksten "Something Blue" :)

Mht lårene var jeg også nervøs for at de skulle klistre sammen, men jeg brugte spraydeo mellem benene, og havde ingen problemer overhovedet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde sådan et sæt her på. Mine selvsiddende strømper var åbenbart i stykker, da jeg skulle have dem på, men hofteholderne var heldigvis aftagelige :-)

Men jeg tænker, det godt kan være varmt med strømper på en sommerdag, så jeg havde købt Niveas in-shower body lotion, som er et vidundermiddel for inderlårene - ingen varme strømper, og ingen gnavesår :-) Kan varmt anbefales!

post-65672-0-88874900-1422198098_thumb.j

post-65672-0-39954200-1422198105_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare have et par nye trusser på. Min kjole har indbygget bh. Strømper vil jeg ikke have på. Der er i forvejen så mange lag tyl og så vil jeg ikke have strømper på da mine sko bliver åbne sandaler. Jeg køber et lækkert sæt undertøj som jeg smutter i om aftenen når vi kommer til hotellet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Trusser og en stropløs BH.

Og så skal jeg have et par strømpebukser på, lavet hos bandagist. Jeg får desværre en del vand I benene som efter en lang aften gør rigtig ondt. Og jeg gider ikke have ødelagt min aften pga. væske I benene, så jeg køber et par rigtig gode støttestrømper på apoteket eller bandagisten til lejligheden, de tyndeste de har. Jeg går med støttestrømper til daglig, så er desværre vænnet til dem. Men man kan få dem i en tynd hudfarvet udgave som ligner alm. nylonstrømper, så sådan nogle skal jeg have på, under min kæmpe mega kjole :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal havde et blonde bh sæt på, min kjole kan undvære bh men jeg syntes det er rare at havde den på. så skal jeg havde hofteholder med tynde strømper på da jeg ikke bryder mig om at havde bare ben.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ude og ofre dyre penge på Shapewear. Desværre var den eneste som fordelte pænt og som ikke rullede pga min rygdelle, var sådan en slags suit som også dækker lårene, som så gør at jeg SKAL have stropper på min kjole. Men det er ok, for det havde jeg ligesom forventet at skulle allerede. Faktisk ligner det en gammeldags helbadedragt, bare med åbent til brysterne. post-71754-0-30868100-1422255226_thumb.j

Så jeg er på ingen måde sexet under kjolen, men jeg tror nu også at Hubby er ligeglad, for vi skal jo feste hele natten alligevel :balloon: .. og når vi så endelig går i seng, så er vi for trætte til noget andet end godnatkys og at ligge i ske og sove :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været ude og ofre dyre penge på Shapewear. Desværre var den eneste som fordelte pænt og som ikke rullede pga min rygdelle, var sådan en slags suit som også dækker lårene, som så gør at jeg SKAL have stropper på min kjole. Men det er ok, for det havde jeg ligesom forventet at skulle allerede. Faktisk ligner det en gammeldags helbadedragt, bare med åbent til brysterne. attachicon.gifSHAPERS_(3).jpg

Så jeg er på ingen måde sexet under kjolen, men jeg tror nu også at Hubby er ligeglad, for vi skal jo feste hele natten alligevel :balloon: .. og når vi så endelig går i seng, så er vi for trætte til noget andet end godnatkys og at ligge i ske og sove :wink:

Hvad pokker gør du når du skal du toilet? :P Redigeret af Rocco
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været ude og ofre dyre penge på Shapewear. Desværre var den eneste som fordelte pænt og som ikke rullede pga min rygdelle, var sådan en slags suit som også dækker lårene, som så gør at jeg SKAL have stropper på min kjole. Men det er ok, for det havde jeg ligesom forventet at skulle allerede. Faktisk ligner det en gammeldags helbadedragt, bare med åbent til brysterne. attachicon.gifSHAPERS_(3).jpg

Så jeg er på ingen måde sexet under kjolen, men jeg tror nu også at Hubby er ligeglad, for vi skal jo feste hele natten alligevel :balloon: .. og når vi så endelig går i seng, så er vi for trætte til noget andet end godnatkys og at ligge i ske og sove :wink:

Hvad pokker gør du når du skal du toilet? :P

Hihi.. sådan havde jeg det også indtil ekspedienten sagde at der var "tissehul" lidt ligesom på et par herretrusser, bare forneden på "dragten". Det er super smart, synes jeg..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde bare trusser på, min kjole klarede fint at holde styr på babserne. Selvom vi blev gift i slutningen af september, så KOGTE jeg under kjolen, så jeg er virkelig glad for jeg ikke havde strømper, shapewear eller andet, jeg var død af hedeslag så :tunge:

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer