ESPbrud

Location - København og omegn - med mad osv

39 indlæg i dette emne

Nu skriver du dyrt, men det er jo forskelligt fra person til person, så du må nok komme lidt tættere på budgetgrænsen.... Generelt er der altid tidsgrænse på når det er med personale, de fleste steder kan man købe ekstratimer så er det bare et spørgsmål om prisen for det...

Hvis det skal være inde i byen kunne Belis Bar være et forslag...

Vi valgte at flytte hele menageriet inkl kirken ud til landsbyidyl i Jørlunde, hvor kirke, reception og fest var indenfor kort gåafstand og det kan kun anbefales... I kan jo evt blive borgerligt viet på hotellet.... Kan næsten ikke anbefale Skjalm Hvide Hotel nok, de var fantastiske og til en pris hvor vi havde råd til at tilbyde alle vores gæster overnatning...

Tak for svar. Ja det er svært at sige hvad dyrt og billigt er. Lige nu har vi ingen grænser endnu jeg kigger bare rundt for at kunne få en ide af steder og muligheder. Så prisen er egentlig underordnet (med måde). Ved du om Skjalm Hvide Hotel har mulighed for vielse også?

Det har de for vi undersøgte det selv... Både indendørs (som jo er mest relevant for jer) og udendørs....

Super tak for svar. Jeg har nemlig også selv tænkt på at det var en mulighed at blive viet på stedet, så ville man også kunne starte senere og fortsætte direkte med aftensmad og fest.

De er så søde deroppe, der var nærmest ikke det der ikke kunne lade sig gøre og jeg havde mange skøre ideer.... Vi var på slottet, men det er desværre begrænset til max 50 personer.... Du kan evt tage et kig i min planlægningstråd hvis du vil læse lidt mere og se billeder fra stedet....

De har en meget letgennemskuelig festfolder så det er ret nemt at gennemskue priser osv

Hold da op hvor har du en lang og spændende planlægningstråd.. Kommer jo aldrig igennem dine 109 sider!! Og jeg elsker også diy projekter så burde jo gå igennem dem.. :-)

Ups, den blev vidst lidt lang... Men mine DIY projekter er samlet i en DIY tråd så man slipper for at skulle igennem hele tråden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skriver du dyrt, men det er jo forskelligt fra person til person, så du må nok komme lidt tættere på budgetgrænsen.... Generelt er der altid tidsgrænse på når det er med personale, de fleste steder kan man købe ekstratimer så er det bare et spørgsmål om prisen for det...

Hvis det skal være inde i byen kunne Belis Bar være et forslag...

Vi valgte at flytte hele menageriet inkl kirken ud til landsbyidyl i Jørlunde, hvor kirke, reception og fest var indenfor kort gåafstand og det kan kun anbefales... I kan jo evt blive borgerligt viet på hotellet.... Kan næsten ikke anbefale Skjalm Hvide Hotel nok, de var fantastiske og til en pris hvor vi havde råd til at tilbyde alle vores gæster overnatning...

Tak for svar. Ja det er svært at sige hvad dyrt og billigt er. Lige nu har vi ingen grænser endnu jeg kigger bare rundt for at kunne få en ide af steder og muligheder. Så prisen er egentlig underordnet (med måde). Ved du om Skjalm Hvide Hotel har mulighed for vielse også?

Det har de for vi undersøgte det selv... Både indendørs (som jo er mest relevant for jer) og udendørs....

Super tak for svar. Jeg har nemlig også selv tænkt på at det var en mulighed at blive viet på stedet, så ville man også kunne starte senere og fortsætte direkte med aftensmad og fest.

De er så søde deroppe, der var nærmest ikke det der ikke kunne lade sig gøre og jeg havde mange skøre ideer.... Vi var på slottet, men det er desværre begrænset til max 50 personer.... Du kan evt tage et kig i min planlægningstråd hvis du vil læse lidt mere og se billeder fra stedet....

De har en meget letgennemskuelig festfolder så det er ret nemt at gennemskue priser osv

Hold da op hvor har du en lang og spændende planlægningstråd.. Kommer jo aldrig igennem dine 109 sider!! Og jeg elsker også diy projekter så burde jo gå igennem dem.. :-)

Ups, den blev vidst lidt lang... Men mine DIY projekter er samlet i en DIY tråd så man slipper for at skulle igennem hele tråden...

Nå det kan være jeg skal finde den. er generelt ikke så god til at finde rundt herinde på BK.

Hvor længe varede festen på Skjalm Hvide som udgangspunkt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bestemt ikke galt selvom det formentlig er uden forbrug. Har haft kunder - godt nok i København som har betalt 10.000 kr. pr., time og også nogle hvor vi talte 100 kr. pr. kuvert (baseret på startantallet).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du får lige et link til hotellet hvis du ikke har fundet det: http://shh.dk/fest.aspx

Vores ville slutte kl 2 og så forlængede vi til kl 3, men personalet var meget large og det var os selv der smed de sidste gæster over i opholdsstuen kl 3:30 ....men det kommer jo an på hvornår man starter.......

Bent det kan egentligt godt være at det var pr. person, men det endte deromkring beløbsmæssigt for vores selskab på 47 så det var bestemt til at leve med... Man kan vælge imellem forskellige bar pakker og enten ad libitum eller efter forbrug, vores gæster er ikke dem der drikker aller mest så ekstra regningen var meget overskuelig.... Vi fik endda lov til at lave en special aftale så kun en af vores gæster (der ikke drikker øl eller vin) fik drinks og ingen andre savnede det.... Vi havde både alm øl, specialøl, vin og sodavand samt alm vand efter maden til fri afbenyttelse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke om det er muligt at forlænge eksempelvis til kl. 5 ovre på hotellet for har kun haft de sene bryllupsfester på slottet. Det kan meget vel være at det er anderledes på hotellet af hensyn til de sovende gæster. Men de gange hvor jeg har gået og pakket ned ovre på hotellet har der været pænt meget larm oppe fra .:) For et par år siden havde vi også en kunde som godt ville have at vi fortsatte ovenpå men det fik vi nu talt dem fra .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved heller ikke om det er muligt at forlænge eksempelvis til kl. 5 ovre på hotellet for har kun haft de sene bryllupsfester på slottet. Det kan meget vel være at det er anderledes på hotellet af hensyn til de sovende gæster. Men de gange hvor jeg har gået og pakket ned ovre på hotellet har der været pænt meget larm oppe fra .:) For et par år siden havde vi også en kunde som godt ville have at vi fortsatte ovenpå men det fik vi nu talt dem fra .:)

Jeg må være dig svar skyldig for den anden bryllupsfest sluttede lang tid før vores men de havde også rigtig mange børn med... Umiddelbart tror jeg ikke der er begrænsninger... Vi havde pakket ørepropper i vores velkomstposer i fald at der ville være larm for de første der gik i seng....

Man må slet ikke have DJ og store anlæg oppe i opholdrummene, men gerne en playliste fra computer/iPad/telefon så i princippet kan festen jo sagtens fortsætte til den lyse morgen... Tror de sidste af vores gæster gik i seng omkring kl 5 og vi havde været så fremsynede at de gæster som vi regnede med var de sidste der ville gå i seng også havde værelserne tættest på opholdsstuen så de ikke forstyrrede nogen af de andre gæster

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde vores fest hos Bing og Nørgaard på en gammel danseskole i Vanløse (www.boncat.dk). Der er festen som udgangspunkt 8 timer, men vi kalkulerer med at købe en time eller to mere. Det kommer ikke op i 10.000 kroners klassen.

På deres hjemmeside kan man selv sammensætte en pakke og se hvad den koster.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde vores fest hos Bing og Nørgaard på en gammel danseskole i Vanløse (www.boncat.dk). Der er festen som udgangspunkt 8 timer, men vi kalkulerer med at købe en time eller to mere. Det kommer ikke op i 10.000 kroners klassen.

På deres hjemmeside kan man selv sammensætte en pakke og se hvad den koster.

Uhh det lyder/ser faktisk også rigtig godt ud. 10.000 virker dog meget billigt, så har i ikke mange gæster eller har ibare ikke valgt "hele pakken"? Men det ser dog helt klart lovende ud, skal helt klart på listen... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde vores fest hos Bing og Nørgaard på en gammel danseskole i Vanløse (www.boncat.dk). Der er festen som udgangspunkt 8 timer, men vi kalkulerer med at købe en time eller to mere. Det kommer ikke op i 10.000 kroners klassen.

På deres hjemmeside kan man selv sammensætte en pakke og se hvad den koster.

Uhh det lyder/ser faktisk også rigtig godt ud. 10.000 virker dog meget billigt, så har i ikke mange gæster eller har ibare ikke valgt "hele pakken"? Men det ser dog helt klart lovende ud, skal helt klart på listen... :-)

Mon det ikke er de tilvalgte timer Agnete mener er billigere end 10.000????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde vores fest hos Bing og Nørgaard på en gammel danseskole i Vanløse (www.boncat.dk). Der er festen som udgangspunkt 8 timer, men vi kalkulerer med at købe en time eller to mere. Det kommer ikke op i 10.000 kroners klassen.

På deres hjemmeside kan man selv sammensætte en pakke og se hvad den koster.

Uhh det lyder/ser faktisk også rigtig godt ud. 10.000 virker dog meget billigt, så har i ikke mange gæster eller har ibare ikke valgt "hele pakken"? Men det ser dog helt klart lovende ud, skal helt klart på listen... :-)

Mon det ikke er de tilvalgte timer Agnete mener er billigere end 10.000????

Arhhh selvfølgelig Camilla. Det er bare mig som er træt efter en lang dag.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke været på ocean Club, men vi kan ihvertfald kun rose personalet på Skjalm Hvide, de var über professionelle, smilende, hjælpsomme og så kunne de tænke selv, de var ikke på noget tidspunkt henne og spørge os om noget og der var bare styr på det hele så selv en control freak som undertegnede kunne slappe helt af og bare nyde dagen... Synes også at det var super lækkert at lige meget hvem der svarede når man ringede eller mailede så kunne de svare og tage stilling til mine spørgsmål.... Nu skal vi forhåbentlig fejre barnedåb i december en gang og vi har nærmest allerede bestemt os for at "vores" præst og skjalm hvide skal hjælpe med at forevige endnu en meget stor dag i vores familiehistorie....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener ikke man kan sammenligne Skjalm Hvide og Ocean Club på andet end prisen. Fordi det er to vidt forskellige steder. Ocean Club er mere "high tech" hvor Skjalm Hvide er mere "nede på jorden og det er et spørgsmål om hvad man som brudepar mest er til og vil heller ikke begive mig ud i at udtale mig om hvorvidt det ene sted har mere styr på tingene end det andet for det er farligt. Først og fremmest fordi jeg kun har været på Ocean Club en enkelt gang eller to, men også fordi jeg kun ser det "ude fra". Har der været problemer med servering, manglende opskænkning m.v. er det ikke nødvendigvis noget man bemærker når man er travlt beskæftiget med andet, ligesom hele forløbet op til dagen heller ikke er noget som man er inde over. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer