tine2000

Inspiration til tekst på invitationen

7 posts in this topic

Syntes det er svært og ramme den rigtige tekst til invitationen - vil I dele hvad I skrev/påtænker og skrive på jeres?

På forhånd tak :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Under planlægning på BK's forside er der noget til inspiration, vores var personlig og uden små digte, eventyr eller andet

0

Under planlægning på BK's forside er der noget til inspiration, vores var personlig og uden små digte, eventyr eller andet

Tak Camilla - kan du linke for er ikke lige så velbevandret herinde endnu og syntes ikke lige jeg kunne se noget på forsiden?

0

Annonce ♥

Hej,

vi havde også store kvaler om hvad der skulle stå.

Vi ønsker ikke en så formel fest og derfor måtte invitationen heller ikke være så formel.

Syns selv vi er kommet godt fra det.

Invitationen er lavet så den bliver foldet to gange.....

post-74321-0-04164900-1422435964_thumb.j

0

Hej

Jeg brugte vildt lang tid på at lede på nettet for at finde inspiration. Vi ønsker en uformel fest og vi er begge inkarnerede vestjyder, og det der med at plapre ud om ens følelser er ikke noget vi gør så meget i, derfor ville vi helst ikke have at invitationen skulle være en lang romantisk smører. Til gengæld måtte der gerne være lidt humor i. Jeg faldt over en, som min bedre halvdel og jeg ændrede så det passede bedre til os. den minder meget om Eheliw15s invitation.

Den kom til at lyde sådan her:

Kære ---------

Vi har reserveret kirken, bestukket vejrguderne og pudset danseskoene.

Vi skal nemlig giftes!

Derfor vil vi gerne se dig/jer til vores vielse i kirken.
Det skal foregå lørdag d. 25. april 2015, kl. 14.00

Når det formelle er på plads, vil vi fortsætte morskaben i forsamlingshuset. Her vil vi starte med kaffe, derefter middag og fest. Der er mulighed for overnatning.

Vi glæder os til at se dig/jer!

... efterfuldt af kærlig hilsen, su og alt det der. :)

Jeg er spændt på at se hvor I lander henne, så jeg håber at du deler teksten fra den færdige invitation. :)

0