Fotochris

Små pakker til gæsterne

24 indlæg i dette emne

Vi kunne godt tænke os at der skulle stå en lille pakke🎁 med et eller ender godt 💝 til gæsterne. Er der nogen der har prøvet det før et sted og har et forslag til, hvad vi kunne give gæsterne. Noget chokolade eller andet ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kunne godt tænke os at der skulle stå en lille pakke🎁 med et eller ender godt 💝 til gæsterne. Er der nogen der har prøvet det før et sted og har et forslag til, hvad vi kunne give gæsterne. Noget chokolade eller andet ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde dronningemandler og hjertebolcher i vores.... Det var bare en lille hyggesnack... Vi havde velkomstposer på alle gæsternes værelser...

Hvad puttede i så i velkomstposerne ? Det lyder også som en god ide :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde dronningemandler og hjertebolcher i vores.... Det var bare en lille hyggesnack... Vi havde velkomstposer på alle gæsternes værelser...

Hvad puttede i så i velkomstposerne ? Det lyder også som en god ide :thumbsupsmileyanim:

Jamen der var en del ting i:

Lille vandflaske

Ørepropper

2 Panodil

Chokolade

Lille chipspose

Lakridspastiller

Marcipanbrød

Tandstikker

Fodbadesalt

Flowerbombs

Velkomstbrev

Der er billeder i min tråd sådan næsten til sidst

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kunne godt tænke os at der skulle stå en lille pakke🎁 med et eller ender godt 💝 til gæsterne. Er der nogen der har prøvet det før et sted og har et forslag til, hvad vi kunne give gæsterne. Noget chokolade eller andet ?

Vi havde små gaveposer med velkomsthilsen, chokolade, mint, plaster, hovedpinepiller og shampoo/balsam i og en kildevand (vi havde, som du nok gættede, overnatning).

:)

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt at stille en "tom" lak-æske ved hver kuvert. Ned i den ligger der et lille rim.

Da vi skal have slik/ cupcake buffet, og ikke vil brænde inde med så meget slik efter brylluppet. Så inde de skal hjem kan de fylde æsken med hvad de nu ønsker af de søde sager. Og æsken er pyntet i så den passer i vores tema.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde dronningemandler og hjertebolcher i vores.... Det var bare en lille hyggesnack... Vi havde velkomstposer på alle gæsternes værelser...

Hvad puttede i så i velkomstposerne ? Det lyder også som en god ide :thumbsupsmileyanim:

Jamen der var en del ting i:

Lille vandflaske

Ørepropper

2 Panodil

Chokolade

Lille chipspose

Lakridspastiller

Marcipanbrød

Tandstikker

Fodbadesalt

Flowerbombs

Velkomstbrev

Der er billeder i min tråd sådan næsten til sidst

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været inde og kigge i din tråd. Opdagede så at i har holdt jeres bryllup der hvor vi skal holde vores . Var det et fantastisk sted at holde brylluppet ?

Skjalm Hvide kan næsten ikke anbefales nok, personalet er bare helt fantastiske og maden snakker gæsterne stadig om

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holdte vores helt enkelt - en lille tinæske med vores navne og bryllupsdato og teksten "Mint to be" :a1221: I æsken lå der så hjerteformede mintpastiller... jeg ville have en favour der ville blive brugt, også gerne i et stykke tid efter brylluppet :loveshower:

post-39594-0-77166500-1424021322_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede vores selv, de var små patentglas med franske mandler i, og så sådan her ud :)

attachicon.gifpic_0444.jpg

attachicon.gifpic_0044.jpg

attachicon.gifpic_0055.jpg

Ej de er godt nok også fine. Der er jo åbenbart mange ideer til hvordan man kan gøre :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jer der putter Panodil i æskerne.... Husk at lave nogen uden til børnene, det er ikke så smart hvis små børn tror de spiser bolcher og de så spiser panodiler....

Jeg havde selv lavet Panodil-frie poser til vores fætre på 14, ikke fordi de spiser dem ved en fejl, men jeg synes det er forældrene der skal styre det der med smertestillende medicin indtil man bliver voksen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede vores selv, de var små patentglas med franske mandler i, og så sådan her ud :)

attachicon.gifpic_0444.jpg

attachicon.gifpic_0044.jpg

attachicon.gifpic_0055.jpg

Ej de er godt nok også fine. Der er jo åbenbart mange ideer til hvordan man kan gøre :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :) Ja, der er en milliard forskellige måder at gøre det på. Prøv evt. at søge på favour boxes på pinterest, så er jeg sikker på, at der kommer endnu mere inspiration frem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holdte vores helt enkelt - en lille tinæske med vores navne og bryllupsdato og teksten "Mint to be" :a1221: I æsken lå der så hjerteformede mintpastiller... jeg ville have en favour der ville blive brugt, også gerne i et stykke tid efter brylluppet :loveshower:

Vi holdte vores helt enkelt - en lille tinæske med vores navne og bryllupsdato og teksten "Mint to be" :a1221: I æsken lå der så hjerteformede mintpastiller... jeg ville have en favour der ville blive brugt, også gerne i et stykke tid efter brylluppet :loveshower:

De ser meget flotte ud. Har du selv lavet æskerne? Og hvis ja har du så en skabelon du evt ville sende?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holdte vores helt enkelt - en lille tinæske med vores navne og bryllupsdato og teksten "Mint to be" :a1221: I æsken lå der så hjerteformede mintpastiller... jeg ville have en favour der ville blive brugt, også gerne i et stykke tid efter brylluppet :loveshower:

Vi holdte vores helt enkelt - en lille tinæske med vores navne og bryllupsdato og teksten "Mint to be" :a1221: I æsken lå der så hjerteformede mintpastiller... jeg ville have en favour der ville blive brugt, også gerne i et stykke tid efter brylluppet :loveshower:

De ser meget flotte ud. Har du selv lavet æskerne? Og hvis ja har du så en skabelon du evt ville sende?

Man kan fx købe nogen her: https://www.etsy.com/dk-en/listing/246367741/on-sale-mint-wedding-favors-set-of-24

Jeg synes de er så fine, men noget dyre. Jeg kunne også godt tænke mig at lave nogen selv :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer