MIMI15

Makeupartist København

7 posts in this topic

Hej alle sammen..

Jeg skal giftes til august og overvejer i den forbindelse at få lagt makeup af en professionel.

Er der nogen der har nogen anbefalinger? Gerne en der køre ud eller ligger i KBH og omegn.

Jeg overvejer selv at sætte mit hår, men jeg er virkelige i tvivl. Nogen der erfaringer med det?

Tusind tak for alle de mange aktive her på Bryllupsklar. Jeg har fået en masse inspiration :loveshower:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Katha

Jeg giver 3500 kr for både hår og make up - inklusiv prøveopsætning. Det er selvfølgelig i den dyre ende men det synes jeg at det meste her i København er og når prislejet alligevel er deroppe omkring tænkte jeg at jeg ligeså godt kan vælge en af de bedste! :wink:

Prøveopsætningen tager jeg ind til hende på Købmagergade og får lavet og på selve dagen kommer hun hjem til mig. Hun har været supersød de gange jeg har snakket med hende og været lynhurtig til at svare tilbage. Jeg kan ihvertfald varmt anbefale hende, selvom jeg ikke har mødt hende personligt endnu :-)

Min egen frisør var noget billigere, men tager ikke ud og det ville blive et mas hvis jeg skulle fragte mig selv fra indre København, til min lejlighed og så op til vielsen. SÅ jeg besluttede at de penge var godt givet ud for at slippe for en masse mas!

Jeg glæder mig til at høre hvad du finder ud af <3

0