Chris27

Morgendags gave

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min H2B er kæmpe starwars fan er jeg håber på at få lavet en karikatur af ham som Luke Skywalker.

Egentlig ville jeg helst have lavet bodouir billeder til ham fordi det ville være en kæmpe overraskelse som jeg er sikker på han vil elske og fordi jeg har tabt mig over 55 kg de sidste to år. Men desværre er pengene ikke til det lige pt. Så det bliver nok nærmere til 1 års bryllupsgave i stedet :-)

Han skal så også have en kurv aftenen før med to ølglas med vores bryllupsdato indgraveret, nogen specialøl, peanuts osv og så skal han hygge med min bror som er den ene forlover. Det er nemlig der han skal sove om natten. Så får han nok også et sæt manchetknapper og en slipsenål - muligvis også indgraveret...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må hellere lige følge med her... :tunge:

Hubby ønsker sig ikke manchetknapper, da han har nogle som han har arvet fra sin far (har aldrig set ham med andre)

Lommeur fik han i julegave sidste år (2013)

Lommelærke fik han af datteren i julegave (2014)

Han har også fødselsdag i marts måned og ønsker sig ikke noget.. ´amen, hvad gør man så?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt bord på restaurant i Eiffeltårnet. Udsigtsplads, 5 retter incl vin. + tur op i tårnet. 5-stjernet restaurant.

Vi rejser om mandagen til Paris, i 4 dage, og det er hans fødselsdag om mandagen. Så har booket der.

Håber det er godt- og ikke for turistet- men så romantisk som jeg forestiller mig.

Overvejer dog også en morgengave, en fysisk ting - er dog helt lost!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har bestilt bord på restaurant i Eiffeltårnet. Udsigtsplads, 5 retter incl vin. + tur op i tårnet. 5-stjernet restaurant.

Vi rejser om mandagen til Paris, i 4 dage, og det er hans fødselsdag om mandagen. Så har booket der.

Håber det er godt- og ikke for turistet- men så romantisk som jeg forestiller mig.

Overvejer dog også en morgengave, en fysisk ting - er dog helt lost!

Har du link til den oplevelse? vi skal også til Paris og dette kunne da være den mest awsome gave at gi :-)

Ellers tænker jeg også at give min mand et flot ur som kan blive ingraveret efter (tænk hvis det skal byttes!!!!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har bestilt bord på restaurant i Eiffeltårnet. Udsigtsplads, 5 retter incl vin. + tur op i tårnet. 5-stjernet restaurant.

Vi rejser om mandagen til Paris, i 4 dage, og det er hans fødselsdag om mandagen. Så har booket der.

Håber det er godt- og ikke for turistet- men så romantisk som jeg forestiller mig.

Overvejer dog også en morgengave, en fysisk ting - er dog helt lost!

Har du link til den oplevelse? vi skal også til Paris og dette kunne da være den mest awsome gave at gi :-)

Ellers tænker jeg også at give min mand et flot ur som kan blive ingraveret efter (tænk hvis det skal byttes!!!!)

Jeg kendte nu hans ur-størrelse, og med de fleste ure (også det han fik), kan størrelsen justeres anyways ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har bestilt bord på restaurant i Eiffeltårnet. Udsigtsplads, 5 retter incl vin. + tur op i tårnet. 5-stjernet restaurant.

Vi rejser om mandagen til Paris, i 4 dage, og det er hans fødselsdag om mandagen. Så har booket der.

Håber det er godt- og ikke for turistet- men så romantisk som jeg forestiller mig.

Overvejer dog også en morgengave, en fysisk ting - er dog helt lost!

Har du link til den oplevelse? vi skal også til Paris og dette kunne da være den mest awsome gave at gi :-)

Ellers tænker jeg også at give min mand et flot ur som kan blive ingraveret efter (tænk hvis det skal byttes!!!!)

Altså restauranten hedder 58 Tour Eiffel Restaurant.

De kører en tidlig og sen servering. Og så i forskellige priser. Jeg bookede direkte på hjemmesiden. Men der findes vist også danske book'ere, men nok til overpris :-( jeg gav 170euro pr. person! Google det ;-)

Tripadviser og ligende har rigtig gode anmeldelser liggende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været helt blank mht morgengave, fordi jeg så gerne ville give ham noget originalt og unikt... Men endelig har jeg fundet det perfekte. Og nok en noget speciel gave vil nogen mene, men ved min kæreste vil blive så glad. Han er jæger med stort J. Jeg er også selv meget fascineret af det og er vildt med de der allerede hænger på væggene. Så jeg har købt en "jagt", som han tit har snakket om. Han får en stor oplevelse og så får vi senere et minde på væggen i form af opsatsen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Manden der har alt...., giv ham en papkasse han kan have det hele i :loveshower:

Min mand fik datterens koncertkor i kirken - det var så super at se ham tabe kæben..., og flere gæster, der pludselig blev meget forkølet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer nok til å ta noen bodouir bilder.. Jeg skal tabe meg litt innen jeg skal ta de og vil bare virkelig gi ham dem på morgenen av bryllupsdagen vår så kan han se hva han kan glede seg til :b223:

Om bildene ikke blir for dyre har jeg også lekt med tanken på å kjøpe et fint ur med inngravering på. Han ser alltid på ure men det ligger langt inne for ham å kjøpe et selv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MIn morgengave er genial. Det er faktisk hentet her fra BK af.

Han får en special lavet bog med World of Warcraft- historien i (vi er gamenørder) og i den bog bliver der lavet en særlig side med min hilsen til ham. Jeg ved bare han vil blive skide glad for den.

post-71754-0-59727200-1424076847_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer