WeddingAddict

SÅ fed en service

11 indlæg i dette emne

Må lige dele det her med jer...

Jeg har fra starten sagt at jeg på ingen måde ville have slør i og det holder jeg på en måde fast i. Dog blev veninderne ret skuffede da jeg sagde det, for de havde set frem til at rive i stykker og få deres del af lykken, så jeg gik online og ledte...
:loveshower: Ebay :loveshower: er min ven og jeg fandt hurtigt et slør til ingen penge... 13 kr og med forsendelse ville det ende med at koste mig 23 kr. Jeg var helt vild for pengene var ikke til at købe et "rigtigt" slør for og jeg ville ikke give mange penge for et som bare skulle rive i stykker. Så jeg købte det. :shopping:

Fik den gode service at jeg fik en mail fra stedet om at jeg havde købt det og hvornår det ville blive sendt og hvornår jeg ca kunne forvente at modtage det. I mailen stod der at jeg kunne forvente levering mellem d. 2 marts og 13 marts. Lidt lang tid, synes jeg, men tænkte ikke mere over det. Så forleden dag fik jeg endnu en mail om at de ville sende det i denne uge så jeg skulle forvente at få det engang i næste uge.

Postmanden havde det så med sig i dag. Og hold nu op, hvor er det fint. Jeg var skeptisk.. det var en kina-vare så jeg forventede noget stift, ubrugeligt noget, men da jeg alligevel kun skal have det på under brudevalsen, tænkte jeg at det gjorde ikke noget hvis det var det. MEN det er det på ingen måde. Det er blødt og behageligt at have på. Det har en fin lille satinkant rundt (selvfølgelig er der småfejl, hvis man kigger virkelig godt efter) og jeg må tilstå at da jeg fik det på, var jeg lige ved at ændre mening.. :wink:

Synes bare jeg ville dele det med jer, da jeg selv normalt er skeptisk overfor de der Kinavarer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og nu er du så ved at overtale mig til at købe et - min venner vil nemlig også gerne have et slør at rive i stykker :p

jeg havde det sådan lidt.. det skal de sgu ikke bestemme, men jeg kan også godt forstå deres holdning. Som den ene veninde sagde, ved at rive dit slør i stykker og få en bid af det, så får vi en bid af jeres lykke og den sætning har bare hjemsøgt mig lige siden, og derfor har jeg så besluttet at få et slør sat i håret inden brudevalsen. Og helt ærligt.. 25 kr... Det kan overhovedet ikke ødelægge et budget :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og nu er du så ved at overtale mig til at købe et - min venner vil nemlig også gerne have et slør at rive i stykker :p

jeg havde det sådan lidt.. det skal de sgu ikke bestemme, men jeg kan også godt forstå deres holdning. Som den ene veninde sagde, ved at rive dit slør i stykker og få en bid af det, så får vi en bid af jeres lykke og den sætning har bare hjemsøgt mig lige siden, og derfor har jeg så besluttet at få et slør sat i håret inden brudevalsen. Og helt ærligt.. 25 kr... Det kan overhovedet ikke ødelægge et budget :wink:

Jeg har det præcis som dig, og jeg kan slet ikke lade være med at tænke på det her slør til de der 25 kr. - det er sgu da næsten for dumt at lade være :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og nu er du så ved at overtale mig til at købe et - min venner vil nemlig også gerne have et slør at rive i stykker :p

jeg havde det sådan lidt.. det skal de sgu ikke bestemme, men jeg kan også godt forstå deres holdning. Som den ene veninde sagde, ved at rive dit slør i stykker og få en bid af det, så får vi en bid af jeres lykke og den sætning har bare hjemsøgt mig lige siden, og derfor har jeg så besluttet at få et slør sat i håret inden brudevalsen. Og helt ærligt.. 25 kr... Det kan overhovedet ikke ødelægge et budget :wink:

Jeg har det præcis som dig, og jeg kan slet ikke lade være med at tænke på det her slør til de der 25 kr. - det er sgu da næsten for dumt at lade være :)

Spring ud i det... om ikke andet kan du altid forære det væk eller sælge det, hvis du alligevel ikke får det brugt. Det er 25 kr. Det er jo ingen penge overhovedet.... Og jeg er faktisk glad for at jeg har købt det :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og nu er du så ved at overtale mig til at købe et - min venner vil nemlig også gerne have et slør at rive i stykker :p

jeg havde det sådan lidt.. det skal de sgu ikke bestemme, men jeg kan også godt forstå deres holdning. Som den ene veninde sagde, ved at rive dit slør i stykker og få en bid af det, så får vi en bid af jeres lykke og den sætning har bare hjemsøgt mig lige siden, og derfor har jeg så besluttet at få et slør sat i håret inden brudevalsen. Og helt ærligt.. 25 kr... Det kan overhovedet ikke ødelægge et budget :wink:

Jeg har det præcis som dig, og jeg kan slet ikke lade være med at tænke på det her slør til de der 25 kr. - det er sgu da næsten for dumt at lade være :)

Spring ud i det... om ikke andet kan du altid forære det væk eller sælge det, hvis du alligevel ikke får det brugt. Det er 25 kr. Det er jo ingen penge overhovedet.... Og jeg er faktisk glad for at jeg har købt det :wink:

Nu er det bestilt - kunne ikke lade være længere :)

Så nu glæder jeg mig bare til at modtage det :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu er du så ved at overtale mig til at købe et - min venner vil nemlig også gerne have et slør at rive i stykker :p

jeg havde det sådan lidt.. det skal de sgu ikke bestemme, men jeg kan også godt forstå deres holdning. Som den ene veninde sagde, ved at rive dit slør i stykker og få en bid af det, så får vi en bid af jeres lykke og den sætning har bare hjemsøgt mig lige siden, og derfor har jeg så besluttet at få et slør sat i håret inden brudevalsen. Og helt ærligt.. 25 kr... Det kan overhovedet ikke ødelægge et budget :wink:

Jeg har det præcis som dig, og jeg kan slet ikke lade være med at tænke på det her slør til de der 25 kr. - det er sgu da næsten for dumt at lade være :)

Spring ud i det... om ikke andet kan du altid forære det væk eller sælge det, hvis du alligevel ikke får det brugt. Det er 25 kr. Det er jo ingen penge overhovedet.... Og jeg er faktisk glad for at jeg har købt det :wink:

Nu er det bestilt - kunne ikke lade være længere :)

Så nu glæder jeg mig bare til at modtage det :D

:cheerleader3::cheerleader3: Sådan... håber du bliver ligeså glad for det som jeg gjorde.... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har længe også seriøst overvejet at købe et slør på eBay, også fordi jeg synes at +1000 kr er latterligt for noget tyl... Så er rigtig glad for du deler din oplevelse af produktet!! Tak! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har længe også seriøst overvejet at købe et slør på eBay, også fordi jeg synes at +1000 kr er latterligt for noget tyl... Så er rigtig glad for du deler din oplevelse af produktet!! Tak! :cheerleader3:

Jamen selv tak. Havde nok heller ikke turde tage chancen med et slør til flere penge, men tænkte bare at 25 kr, det var jo til at overkomme hvis det så var noget bras. Men jeg blev vist mere end positivt overrasket :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer