Sunnie

Fotograf - midtjylland

8 indlæg i dette emne

Hej...

Jeg har efterhånden læst med herinde et godt stykke tid, og nu har jeg så brug for jeres hjælp.

Min kæreste og jeg skal giftes den 22. august i Herning og mangler en fotograf. Vi vil rigtig gerne have en fotograf med hele dagen, altså helt fra kirken og indtil midnat. Har set på MANGE hjemmesider, men har ikke fundet den rette endnu.

Derfor - kan I anbefale nogen?
Vi har ikke økonomi til at betale vildt meget, har en veninde der har booket en til sit bryllup for ca 6.000 kr, han kan desværre bare ikke på vores dag. Men det er nok i det prisleje vi gerne vil finde en hvis det er muligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det her er noget? :)http://skibsted-foto.dk/PRISER/bryllup.html

Vi havde en anden fotograf på dagen, men Charlotte var gæst til vores bryllup og kunne selvfølgelig ikke dy sig for at tage billeder (selvom vi havde sagt hun bare skulle holde "fri") og de er vildt gode, dem hun har taget.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sunnie,

Jeg kommer gerne til Herning og laver jeres bryllupsbilleder. I kan se min stil, priser og feedback fra tidligere brudepar på min hjemmeside www.bryllupsshoot.dk. Se hvad I kan bruge og så tager vi den derfra.

Det ser rigtig spændende ud, umiddelbart er det jo din guld-pakke jeg er interesseret i, men den er godt nok noget dyrere end det vi havde regnet med at bruge på fotograf. Er du til at forhandle med mht. prisen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når I nu lidt sent vil have en fotograf til den 22/8, må I nok indstille Jer på en højere pris eller stille mindre kvalitetskrav. Det styres sådan set af simple markedsmekanismer :a1221:

Ellers ville det ikke være helt tosset at kigge efter en hobbyfotograf på f.eks. fotostart.dk. Det kan være billigt eller nærmest gratis. Og måske er I også heldige. Men selvfølgelig er det gambling sammenlignet med en solid fotograf med dokumenterede erfaring og mange bryllupper bag sig.

PS

Er optaget :-(

Dig har jeg faktisk også fået anbefalet og så godt på din hjemmeside at du var booket. Du tager ellers super flotte billeder!

Vi er godt klar over at vi nok er ved at være lidt sent ude - man skal åbenbart være ude i rigtig god tid har vi fundet ud af. Hobbyfotografer er vi på ingen måde interesseret i, da vi synes det er et alt for stort sats på sådan en dag.

Vi har besluttet at smide lidt ekstra på fotograf-posten og har booket Brian Nonbo fra smilets dag, synes han tager rigtig gode og anderledes billeder. Nu må vi så spare lidt ekstra i hverdagen herhjemme :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer