Anejan14

Need to have og gode ideer til havebryllup i september ønskes :)

18 indlæg i dette emne

Som overskriften fortæller holder vi et have bryllup til september.

Jeg søger jeres erfaring og gode ideer til den perfekte fest :)

Vi har leget et ordentlig telt, men stof i loftet, lysekrone, gulv, runde borde og bløde stole og diverse service..

Vi har varmer også.

Har I nogen gode ideer til en sådan fest.. Jeg søger alt fra små ting til det større for at festen bliver så gennemført som muligt!

Håber på jeres hjælp, knus Ane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om det er trær utenfor rundt teltet ville det være superfint å henge opp små lanterner/lykter/lys i de for å skape god stemning også utenfor.. Ellers synes jeg det er fantastisk fint med litt rustikke rammer når det er i telt med detaljer i tre, masse stearinlys (pass på å ikke sette fyr på teltet), gjerne ponponer til pynt og jordlige/friske sommerfarger :)

Her er litt inspirasjon jeg fant fra pinterest...

post-75627-0-10980800-1423682296_thumb.ppost-75627-0-12775000-1423682304_thumb.ppost-75627-0-38728700-1423682311_thumb.ppost-75627-0-82656600-1423682319_thumb.ppost-75627-0-90452600-1423682333_thumb.ppost-75627-0-30309400-1423682341_thumb.ppost-75627-0-71070900-1423682348_thumb.p

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa hvor er det fint! Tusind tak, der er et par ting jeg helt sikkert tager med mig!

Det var så lidt - pinterest er bare helt fantastisk når det kommer til å samle inspirasjon! Lykke til med planleggingen din - har du en planleggingstråd som vi kan følge med deg?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så på den praktiske front. i skal have noget opvarmning i teltet. Om det så havde været i juli eller august så bliver sådan et telt fugtigt ud på de små timer og der skal noget varme til. Derudover er et godt råd kun at bruge jordede stikforbindelser. Dvs. ingen "hvide stikdåser mv." eller billige kabeltromler men strømstik hvor der også er et midterben (jord).

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop for første gang været på pinterest, det kendte jeg ikke til før nu.. Man bliver så meget klogere på det her site :) en planlægningsråd, hvad er det..? Jeg er stadig ny herinde..

Nei, man lærer mye smart her inne ;)

En planleggingstråd er rett og slett en "tråd" som du starter hvor du samler alle dine ideer og tanker og planlegging til deres bryllup. Så kan vi andre kommentere, heie og komme med råd om du trenger det underveis :) Jeg har en som heter noe som "NorskDansk forårsbryllup 2016 <3" Legg en link inn her hvis du starter en ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde reception i haven og middag i et nærliggende forsamlingshus, så måske der kan være lidt inspiration for dig at hente i min planlægningstråd?

Ellers vil jeg også, som Lillepiep, opfordre dig til at gå amok på pinterest, og læse gamle planlægningstråde og beretninger herinde. Der er så meget god inspiration at finde!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som overskriften fortæller holder vi et have bryllup til september.

Jeg søger jeres erfaring og gode ideer til den perfekte fest :)

Vi har leget et ordentlig telt, men stof i loftet, lysekrone, gulv, runde borde og bløde stole og diverse service..

Vi har varmer også.

Har I nogen gode ideer til en sådan fest.. Jeg søger alt fra små ting til det større for at festen bliver så gennemført som muligt!

Håber på jeres hjælp, knus Ane

- Uanset brylluppet er det altid en god ide med en rød tråd

- Tæpper i kurve og/eller 'dansesko' i form af klip klappere er altid gode

- Vi havde også bryllup i september og var heldige med et fantastisk solrigt vejr; derfor foregik reception og drinks hovedsageligt udenfor

- Vi havde hængt levende lys op i glad krus uden for og havde fakler; det virkede rigtig godt og så flot ud under stjernerne

- Vi var til et august-bryllup, hvor der blev taget billeder af gæsterne udenfor med træ-rammer med alt det grønne i baggrunden; rigtig flotte og sjove billeder. Og så er en ramme eller to ret lette at anskaffe

- Lyskæder kan også gøre meget

- Varm kakao med cognac/rom med flødeskum i de sene timer= lækkert

Her er lidt fine billeder:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger også lige lidt med her, da vi skal holde havebryllup den 29. august i år. :) Så fortsæt endelig med de gode råd og ideer... Jeg kan lige som fornemme, at jeg bliver nødt til at få fundet Pinterest frem på telefonen, så jeg også kan finde inspiration derfra.. :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følger også lige lidt med her, da vi skal holde havebryllup den 29. august i år. :) Så fortsæt endelig med de gode råd og ideer... Jeg kan lige som fornemme, at jeg bliver nødt til at få fundet Pinterest frem på telefonen, så jeg også kan finde inspiration derfra.. :D

Pinterest er en absolut nødvendighed - men pas på, det er også stærkt vanedannende ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer