Natasjabl

Fotograf fra kirke til brudevals?

13 posts in this topic

Hej. Jeg er sådan i tvivl om vi skal have en fotograf under HELE brylluppet. Jeg vil så gerne have nogle gode billeder af de særlige ting såsom talerne, brudekagen, dansen mv og nogle billeder af mine gæster under middagen hvor det ikke bliver opstillet men hvor fotografen finder de gode situationer .. Men men men .. Jeg vil ikke have at mine gæster føler sig generet af fotografen og at blive 'knipset' hele tiden. Er bange for at de vil føle sig 'begloet' hele tiden .. Hvad tænker I andre? Har I nogle erfaringer med det?

0

Annonce ♥

Vi havde en fotograf med hele dagen og til trods for at det nok var os hun har taget flest billeder af bemærkede jeg hende overhovedet ikke og flere af vores gæster er overrasket over at der er billeder af dem for de har slet ikke set at fotografen var i nærheden af deres bordende.... Så hvis det er en god og professionel fotograf er det intet problem

0

Sidste sommer var jeg til bryllup og mener netop at det var Friberg som var fotografen og vi opdagede ham næsten ikke! Han poppede bare op af det blå en gang imellem ;-) resten af brylluppet så vi ham ikke. Jeg vil klart mene at hvis i har pengene til en god fotograf så skal i gøre det. Dem som arbejder med det til daglig ved hvordan de skal gøre for at få gode billeder uden at genere gæsterne.

0

Min oplevelse er at fotograferne er rigtig gode til at gøre sig usynlige og "falde ind i tapetet".

0

Annonce ♥

Hej. Jeg er sådan i tvivl om vi skal have en fotograf under HELE brylluppet. Jeg vil så gerne have nogle gode billeder af de særlige ting såsom talerne, brudekagen, dansen mv og nogle billeder af mine gæster under middagen hvor det ikke bliver opstillet men hvor fotografen finder de gode situationer .. Men men men .. Jeg vil ikke have at mine gæster føler sig generet af fotografen og at blive 'knipset' hele tiden. Er bange for at de vil føle sig 'begloet' hele tiden .. Hvad tænker I andre? Har I nogle erfaringer med det?

Hvis jeg var dig, ville jeg have fotograf hele vejen- vi havde fra morgenen (da jeg gjorde mig klar) og til vores dans.

Fortryder faktisk lidt, at vi ikke havde fotograf til noget af festen/natten også.

Vores Fotograf var super dygtig og professionel- og man lod ikke så meget mærke til, at hun var der- hvilket burde være tilfældet, hvis det er en dygtig fotograf.

Gæsterne syntes også, at det var fint at få billeder af dem selv fra festen.

Hvis der skulle være enkelte, der ikke vil have taget billeder, kan man blot gøre fotografen opmærksom på det. Har dog aldrig hørt om det før- det er jo et bryllup, og folk forventer lidt, at der er en fotograf/videograf.

0

Vi havde fra brudens forberedelse til et godt stykke af festen - og det er vi begge super glade for - for at få det hele med. Jeg lagde på ingen måder overhovedet mærke til fotograferne (kun når de manglende, og det gjorde de desværre lidt for tit), men ingen af dem brugte flash.

Jeg ved ikke hvad andre gør. Men jeg tænker at få man en flash skudt i hovedet flere gange i løbet af en aften, så er det nok irriterende. Jeg har aldrig været til bryllup som gæst hvor de havde en fotograf, så jeg har ikke oplevet andre fotografer, eller hvordan de arbejder.

Men som de andre siger, er vedkommende dygtig og vant til det, så falder de fint ind i forsamlingen.

Edited by Victorias secret
0

Hov mit svar i den anden tråd, passer måske bedre ind her :wink:

Vores fotograf var med os i 16 timer (kl 10-02) og ELSKER alle vores billeder. Nogle af de bedste/sjoveste er fra dansegulvet (hun brugte blitz på dansegulvet, men ellers ikke) Vil virkelig virkelig anbefale fotograf hele dagen, til alle der har mulighed for det. Det er jo en prioriteringssag, men vi skar ned på andre ting, for at få råd til vores fotograf og synes det var en af de bedste investeringer. Bliver aldrig træt af, at kigge på vores billeder. Vi lagde ikke selv mærke til fotografen og det tror jeg heller ikke gæsterne gjorde. Fraset et familiefoto er der ingen opstillede billeder. Vi havde en ung film-studerende til at filme taler mm og ham var der tilgengæld mange der lagde mærke til - altså ikke så det generede dem, tror jeg, men man kunne godt mærke, han ikke helt havde erfaringen med, hvordan man går ubemærket rundt eller hvor man lige skal stå, for at få de gode vinkler.

0

GØR DET - GØR DET, GØR DET!

Jeres bryllup kan ikke genskabes, trods jeres gode hukommelse...

Har aldrig som noget andet fortrudt vi ikke brugte penge på vores fotograf.

Surt opstød - NOPE - men har aldrig før set så mange og så dårlige billeder, slørede, skæve, rystede, billeder af gulv og loft - gad vide, hvad fotografen så efter :help:

Et dyrt kamera, gør ikke altid brugeren til professional fotograf.

Jeg hopper aldrig mere på de gode råd fra familie og venner, om "at det skal I altså ikke bruge penge på - det klare vi"

0

Annonce ♥

Nogle der ved hvad priserne er?

0

Nogle der ved hvad priserne er?

Det er MEGET forskelligt..

Vi har været heldige at finde en til 3999 som er med os i 14 timer :)

Men det er kun fordi han kører et tilbud med halv pris.

Jeg har også set fotografer til 15000.. Så du må søge dig frem på nettet :)

0

Dem jeg har fundet til heldags fotografering ligger omkring de 7000 +-

0

Hejsa.

Tillykke med jeres forestående bryllup.

I er velkomne til at tage et kig på mit website, og se om det er interessant for jer.

0

Annonce ♥