CEBS

Hjælp. Mangler forsamlingshus / festlokale i Østjylland / Djursla

4 indlæg i dette emne

Hjælp.. Mangler forsamlingshus / festlokale i Østjylland / Djursland

Hejsa!

Jeg har brug for jeres hjælp, vi skal giftes d. 13. Juni 2015 ( håber vi da, det begynder at se ret sort ud 😒 ) Vi havde på forhånd bestemt en kirke og et forsamlingshus i nærheden, men så nemt skulle det ihvertfald ikke være. Præsten i den valgte kirke ( Hornslet på Djursland ) ville ikke velsigne os, da vi ingen familie relation har i sognet. Det valgte forsamlingshus er optaget ( havde længe ringet men tlf på hjemmesiden var ikke det rigtige, hvilket jeg opdager efter ca. 1 1/2 uge uden svar tilbage, men det er også optaget ).

Vi har så fået Todbjerg kirke, hvilket vi er meget glade for, men nu har jeg så haft ringet til flere forsamlingshuse i området og de er optaget d. 13. juni...

Jeg har haft ringet til Rodkov, Mejlby, Grundfør i Hinnerup og de er optaget, har også kontaktet Ugelbølle forsamlingshus men mangler svar fra dem.

Vi vil gerne have noget der ikke er alt for gammelt, gerne lyst og med et godt køkken, der må også meget gerne være noget udenfor til børn og voksne..

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig og måske har erfaring i området Hinnerup - Todbjreg/Mejlby - Hornslet - Ugelbølle - Rønde - Kaløvig eller der omkring?

Er ved at være nervøs for at vi er nødtil at flytte vores bryllup, datoen er lidt vigtigt, da det den dag netop er 6 mdr efter vi blev viet på Ebeltoft Rådhus...

Mvh. CEBS / Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer