Pleazure

I tvivl om alting

4 indlæg i dette emne

Jeg ved at det er meget normalt i en forberedelsesproces - men det at jeg ved det, hjælper ikke synderligt :a1221: Jeg er i tvivl om alting!

Hvordan skal stedet pyntes op?

Skal vi invitere dem på bob-bob listen eller skal vi ikke?

Hvad med musikken, er det godt nok det vi har bestemt indtil nu?

Hvordan skal mit hår være - masser af lyse striber som jeg har haft i årevis eller brunette hvilket jeg i virkeligheden er?

Skal desserten være tag-selv bord eller ej?

Kan vi tillade os mest at ønske penge (fordi vi om ca 3 år skal flyttet i lækkert nyt hus og endnu ikke kender hvilke møbler mv som passer?

Heldigvis har jeg dog styr på, at jeg gerne vil giftes :):):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får også en besvarelse på en af gangen af mig - for Louise G har helt ret i, at det er den bedste vej videre. Hendes svar er mægtigt gode, men jeg tillader mig alligevel at fylde lidt mere på ;)

Hvordan skal stedet pyntes op?

Der skal være blomster, lys og servietter i en eller anden variation. Er der styr på det, så er du sikker på at det bliver flot. Vælg en farve (hvis I ikke allerede har gjort det) og køb essentielle ting. Så kan der altid komme vilde lysestager, fjollede bordkort eller romantiske favours til senere, hvis du har energi, tid og økonomi til det.

Skal vi invitere dem på bob-bob listen eller skal vi ikke?

Er det på grund af økonomi, at de er på listen? Så skal de ikke med.

Hvad med musikken, er det godt nok det vi har bestemt indtil nu?

Helt sikkert, og den ting er desuden noget bøvl at skulle til at lave om.

Hvordan skal mit hår være - masser af lyse striber som jeg har haft i årevis eller brunette hvilket jeg i virkeligheden er?

Pinterest og din frisør er din ven! Hvornår føler du dig smuk?

Skal desserten være tag-selv bord eller ej?

Helt sikkert!

Kan vi tillade os mest at ønske penge (fordi vi om ca 3 år skal flyttet i lækkert nyt hus og endnu ikke kender hvilke møbler mv som passer?

Ja, især hvis I gør det tydeligt at det er dét, I ønsker penge til og så laver en hemmelig opsparing eller lignende, hvor I låser pengene, så I senere kan fortælle venner og familie at de har givet jer netop det her spisebord, de her stole og den her sofa.

Heldigvis har jeg dog styr på, at jeg gerne vil giftes

Du er ikke helt galt på den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige det med tre ord: Følg jeres mavefornemmelse ligesom I har gjort det med de ting I allerede har valgt (musik, feststed etc). Den går man sjældent galt i byen med, medmindre der efterfølgende fremkommer signaler udefra som tilsiger at valget var forkert. Det er næppe tilfældet her. Det handler naturligt nok om usikkerhed på om "det nu også er godt nok" og der skal du/I se sådan på det at der ikke er nogle bestemte mål eller normer som skal opfyldes når vi taler bryllupsfester. Hovedsagen er at der er nogle gode rammer, et festligt selskab og at det er jeres fest.

Vedr. det med desserten vil jeg også sige at det afhænger af den øvrige menu og der ville jeg også lytte til feststedet, hvis det da ikke er noget I selv forestår. De andre ting vil jeg lade andre om at vurdere .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa - også nogle svar fra mig :)

Hvordan skal stedet pyntes op?

Har I feststedet? For evt. der er nogle farver i lokalet, I kan holde jer til? Tyl og blomster er et hit :)

Skal vi invitere dem på bob-bob listen eller skal vi ikke?

Hvis de er der, fordi I føler, andre kunne synes, de skal med - så lad bare være med at invitere dem. Det kan også være nogle af dem kan inviteres med, men ikke andre. Overvej i det hele taget grundene til, at de er på bob-boblisten - penge? I ses ikke så tit? Andet?

Hvad med musikken, er det godt nok det vi har bestemt indtil nu?

Overvej: Godt nok i forhold til hvad? Hvis I har bestemt jer for det, er det vel noget, I ønsker - og hvis det er DET, I er i tvivl om, så synes jeg, I skal kigge efter et alternativt. Hvis du tænker på, om andre synes, det er godt nok - så er jeg sikker på, at det synes de :)

Hvordan skal mit hår være - masser af lyse striber som jeg har haft i årevis eller brunette hvilket jeg i virkeligheden er?

Jeg tænker, du skal gøre det, du føler dig bedst tilpas i! Måske der er en grund til, du har haft lyse striber i årevis? Kunne du komme til at føle sig usikker eller utilpas ved pludselig at skifte hårfarve tilbage sådan lige inden brylluppet? Jeg tænker faktisk, at hvordan man FØLER sig som brud er det aller vigtigste! Overvej også: Hvad/hvem er grunden til, du overvejer at skifte tilbage til brunette? - og skal den/det styre beslutningen?

Skal desserten være tag-selv bord eller ej?

Vi har brullupskage til dessert, som kokkene skærer for - så det er vel en slags tag-selv bord. Kommer an på, hvad desserten er, og hvor mange gæster, der er - is kan jo nå at smelte på tallerkenen, hvis det skal deles ud til 100 gæster :)

Kan vi tillade os mest at ønske penge (fordi vi om ca 3 år skal flyttet i lækkert nyt hus og endnu ikke kender hvilke møbler mv som passer?

Jeg synes ikke, I kan tillade jer det, som det eneste - men sammen med andre ønsker, kan I ønske jer "tilskud til vores kommende bolig" eller lignende formulering i stedet for "penge" :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer