MissDalager

Ringkøb i Tyskland & DK

3 indlæg i dette emne

Hej, Jeg ville høre om der err nogle af jer der ar errfaringer med at købe bryllups ringene i Tyskland?

Jeg har kigget lidt og fundet ud af det kan godt betale sig at købe den i Tyskland, man kan spare en del penge, for samme kvalitet ved en smykke handler dernede.

Men mit spm går egentlig ud på, HVIS man køber i Tyskland, eller evt. her hjemme i DK, hvor lang tid før skal man så gøre det???

Rigtig god weekend alle sammen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Berlin og bestille vores ringe hos 123gold, det var en kanon oplevelse fordi de er designet og lavet så de passer præcis vores stil og vores fingre ikke at forglemme.... Man kan også bestille direkte på deres hjemmeside, det var der flere 2014 brude der gjorde uden problemer..... Jeg mener det tog 5 uger fra vi bestilte og til de kom, men det må stå i min tråd....

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var i Kiel hos 123gold og købe vores ringe, det var en fantastisk service, vi var dernede over tre gange, først for at kigge, så for at bestille og til sidst for at hente. Vi var der første gang i starten af februar og hentede ringene sidst i maj, så ca. 4 måneder brugte vi i alt, men fra bestilling til afhentning kun to måneder (inkl. påske og diverse helligdage).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer