ESPbrud

POLTERABEND København

10 indlæg i dette emne

Jeg skal igang med at arrangere et polterabend til sommer.

Jeg har tidligere arrangeret polterabender men det har været i Jylland. Derfor vil jeg høre om nogen har nogle gode ideer og forslag til hvad man kan lave i København som ikke indebærer at indspille en sang og lave sumobrydning osv som man kan finde på polterabend.dk og lign. sider.

Jeg har bl.a. hørt at det er mega sjovt at komme på køreteknisk anlæg og køre en bus, men jeg kan ikke finde nogen steder hvor det er muligt i københavn, nogen der kender eller har prøvet dette i københavn?

Derudover mangler jeg nogle ideer til sjov transport af b2b til om morgenen. fx motorcykel/hest eller lign. Nogen der har forslag (hjemmesider) til dette?

Håber I kan hjælpe her også.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvilken person og hvordan det er med transport, så er der et sted på Sjælland (vist nok i nærheden af København), hvor man kan komme op og svæve i en vindtunnel. Min mand var det og syntes det var fantastisk, men det kræver nok en vis personlighed og man skal ikke være bange for højder/frit fald...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På min polter var jeg ude og bungy-jumpe på Refshaleøen (de andre kiggede så bare på) - havde aldrig troet jeg turde, men det var så vildt. Falder nok lidt til jorden, hvis det er en som aldrig nogensinde ville turde det;)

Derefter var vi ude og spille kajakpolo ved Christianshavn/Amagerbro området. Det var virkelig sjovt (også selv det regnede og var koldt).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet flere ting i forbindelse med polterabend.

Fægteturnering i Hellerup i en klub

Amerikansk fodbold på Amager, der ligger en klub der, hvor vi først fik lidt undervisninger og så spille vi en mini kamp (mega sjovt)

Pokerturnering - kan ikke huske hvad stedet hed kan det have været noget med dansk poker forening? Først undervisning og så spillede vi en turnering

Blive trukket efter en speedbåd på sådan en stor gummiring - tror det var i hellerup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvilken person og hvordan det er med transport, så er der et sted på Sjælland (vist nok i nærheden af København), hvor man kan komme op og svæve i en vindtunnel. Min mand var det og syntes det var fantastisk, men det kræver nok en vis personlighed og man skal ikke være bange for højder/frit fald...

Det er i Tåstrup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, et polterabend indslag kunne også være en boudoir fotografering, som jeg har lavet mange gange til bla. polterabend og det har altid været et kæmpe hit og samtidig en rigtig fin morgengave, som bruden kan give sin kommende mand.

Jeg har en fed location på et gammelt loft i København indre by og jeg har også kontakt til en dygtig make-up artist/frisør.

Jeg har vedhæftet et par billeder her, men se også mit site www.kunstfotograf.dk

I er meget velkomne til at ringe mobil 21 77 33 59 eller send mig en mail :-)

Prisen for en fotografering hos mig er kr. 1295,-

post-25582-0-54578400-1430800818_thumb.j

post-25582-0-07057800-1430800863_thumb.j

post-25582-0-09158800-1430800875_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, et polterabend indslag kunne også være en boudoir fotografering, som jeg har lavet mange gange til bla. polterabend og det har altid været et kæmpe hit og samtidig en rigtig fin morgengave, som bruden kan give sin kommende mand.

Jeg har en fed location på et gammelt loft i København indre by og jeg har også kontakt til en dygtig make-up artist/frisør.

Jeg har vedhæftet et par billeder her, men se også mit site www.kunstfotograf.dk

I er meget velkomne til at ringe mobil 21 77 33 59 eller send mig en mail :-)

Prisen for en fotografering hos mig er kr. 1295,-

Hej - Virkelig fine billeder - Kender du noget lignende i Århus? :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvilken person og hvordan det er med transport, så er der et sted på Sjælland (vist nok i nærheden af København), hvor man kan komme op og svæve i en vindtunnel. Min mand var det og syntes det var fantastisk, men det kræver nok en vis personlighed og man skal ikke være bange for højder/frit fald...

Det kan man bl.a. her i Taastrup hvor jeg bor :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også prøvet bouldering til en polterabend i kbh :) (Copenhagen Boulders i Kbh SV) Det er sådan nogle klatrevægge uden sele på, så var der bare bløde madrasser under, som man bare lod sig falde ned på. Det var ret fedt - en kæmpe stor hal med alle mulige forskellige baner i forskellige sværhedsgrader man kunne give sig i kast med. Alle hyggede sig gevaldigt med det og synes det var fedt at prøve sværere og sværere baner efterhånden som man fik tarvet på det :)

Her er det den kommende brud og miselv der klatrer:

11252174_10206807642970214_3725353005293

Og her er det den kommende brud alene:

10830807_10206807646810310_7822233339585

Og et par af de andre tøser fra polterabendet:

11201158_10206807649210370_2377184149517

Redigeret af Lisim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer