Loegborg

BIRGITTE - brud og gom vil tabe sig

2 indlæg i dette emne

Hej Birgitte!

Vi skal giftes 1/8-15 og vil gerne begge smide nogle kg inden da. Mit problem er, at det hele sidder på maven og det ser ud som om jeg har en elastik siddende lige der, hvor trusserne sidder på hoften, fordi fedtet bare får vupti-ind. Det gad jeg gerne komme af med! Derudover ville jeg da gerne smide lidt på arme og lår, men det er primært min mave-region, jeg er ked af.

Jeg er pesca-vegetar, så jeg har svært følge alle de råd, der ligger på nettet. Vi er ikke blandt dem, som går i motions centre, men gad gerne motionerer hjemmefra. Er det noget du kan hjælpe os med?

Vi snakker begge om at smide 10 kg. (selvom jeg nu mener min kommende mand ville blive alt for tynd, hvis han smider så meget). Jeg er 163 og vejer 85 kg., min kommende mand er 185 og vejer 90 kg. - vores største problem er slik om aftenen og sovs :)

Mange hilsner

De kommende Loegborg'er

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Birgitte!

Vi skal giftes 1/8-15 og vil gerne begge smide nogle kg inden da. Mit problem er, at det hele sidder på maven og det ser ud som om jeg har en elastik siddende lige der, hvor trusserne sidder på hoften, fordi fedtet bare får vupti-ind. Det gad jeg gerne komme af med! Derudover ville jeg da gerne smide lidt på arme og lår, men det er primært min mave-region, jeg er ked af.

Jeg er pesca-vegetar, så jeg har svært følge alle de råd, der ligger på nettet. Vi er ikke blandt dem, som går i motions centre, men gad gerne motionerer hjemmefra. Er det noget du kan hjælpe os med?

Vi snakker begge om at smide 10 kg. (selvom jeg nu mener min kommende mand ville blive alt for tynd, hvis han smider så meget). Jeg er 163 og vejer 85 kg., min kommende mand er 185 og vejer 90 kg. - vores største problem er slik om aftenen og sovs :)

Mange hilsner

De kommende Loegborg'er

Hej,

Tillykke med det kommende bryllup - jeg skal selv giftes 22/8/15 :)

Som vegetar (eller semi vegetar), kunne jeg forestille mig at du har et halv højt indtag af kulhydrat, da det ofte kan være svært at få protein nok. Det er desværre, at det er fedtet på sidebenene, der kommer fra kulhydrat indtaget. Så det er første skridt at skære ned for det - og så op for protein. Og så selvfølgelig undlade slik og sovs :wink:

Angående motion, så er der masser i kan gå igang med. Lange gåture i rask trav, kropsvægtstræning, styrketræning med kettlebells/trx/elastikker - der kan købes mange redskaber til få penge, som kan hjælpe en rigtig godt på vej.

Start med en lang gåtur hver dag, og når vægten stagnerer, kan i begynde på hjemmetræningen ved siden af gåturene. Jeg er virkelig selv fan af TRX, og bruger selv en derhjemme de dage, hvor jeg ikke kan nå ind til centeret :thumbsupsmileyanim:

Pøj pøj med projektet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer