shinokay

tab 15 kg på 2 uger...

7 indlæg i dette emne

hej..

min kommende mand tabte sig 15 kg på 2 uger ved kun at spise 1½ liter alm youghurt om dagen og intet andet .. var han tørstig drak han appelsin og æblejuice .. (det ikke en sund kur, men den er dælme nem... jeg går på den inden mit bryllup i juni, da jeg gerne vil smide 9 - 10 kg ...

hilsen Veronica :cheerleader3:

Redigeret af shinokay
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hm - det synes jeg lyder virkelig usundt, du risikerer da at dejse om til brylluppet, fordi du ikke har fået ordenligt mad i 2 uger.

Hvorfor ikke bare gå i gang med sund kost og motion nu, så kan du jo også nå at tabe kiloene inden brylluppet :)

Ja, det lyder som en lidt bedre løsning.

Gå allerede nu i gang med at droppe slik, chips og for meget sovs. Gå en tur på en halv times tid hver dag. Så sker det på en sund og god måde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha som helse og sportsfreak som de kalder mig vil jeg på ingen måde anbefale det - du kan sagtens nå at tabe dig på en sund, fornuftig og vedvarende måde inden juni. Du risikerer derudover at få det rigtig skidt inden dit bryllup eller endnu værre på selve dagen. Hvis du gerne vil have kostråd er du velkommen til at sende en privat besked :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer