Biler

Brudebuket

14 posts in this topic

Hjælp, min kommende mand ved ikke hvordan min brudebuket, er det ok og gi' ham gode råd?

0

Annonce ♥

Hjælp, min kommende mand ved ikke hvordan brudebuketten skal se ud, har givet ham nogle hint omkring farver, men ville det ikke være ok og hjælpe ham med at købe den?

PS. han kender ikke farven på kjolen

Hilsen biler

0

Hvad skulle der være i vejen for at hjælpe ham?

0

Ja selvfølgelig kan du da det. Der er mange herinde som både har vist farver, billeder og blomster som deres kommende mænd så har kunnet tage med til blomsterhandleren.

Vi har valgt at jeg selv bestiller min buket fordi min H2B ikke ønsker ansvaret og så bliver den som jeg vil have og kommer til at passe med resten og så er alle glade :-) Han henter den så sammen med forloverne og lægger i våbenhuset til mig som normalt...

0

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du tillade dig at give ham hint til buketten .... her ender det nok med at jeg skal bestille den selv ....men sådan er det

0

Ifølge gamle traditioner er det gommen der skal købe buketten, men jeg tror ikke det forholder sig sådan i dag. Rigtigt mange vælger selv deres buket eller giver kraftige hint til H2B.

Så du kan roligt give ham gode råd og vise ham inspirationsbilleder eller bestille den selv - don't worry :)

0

Keld og jeg køber min brudebuket i fællesskab - vi er jo gift allerede, og det er en kirkelig velsignelse, der løber af stablen på lørdag, så vi klarer det sammen :-D

0

Ja, det synes jeg godt, du kan :) Jeg har sagt til min kærste, at jeg ikke bryder mig om orange/gule blomster, men til gengæld rigtig godt kan lide dronning Indrid Rosen - så ved han det. Nu, hvor han skal til blomsterhandleren i morgen og aftale det, er han begyndt faktisk at bede om min hjælp - men jeg fatter også hat af det hele, så jeg har beroliget ham med, at blomsterdamen ved, hvad man kan gøre for at lave en smuk og symbolsk brudebuket - uden orange og gule blomster ;) :iloveyou:

0

Annonce ♥

S og jeg binder min buket og hans knaphulsblomst sammen - så der er ikke noget med hemmeligheder her. For mig er det federe at få et sjovt minde i at kigge på smukke billeder, plante blomster i haven og binde dem sammen.

Du kan måske hinte din kommende om farver, uden at fortælle om farven på din kjole (og nu bliver jeg desuden nysgerrig på den kjole!)

0

Min H2B står for at købe min brudebuket, men han har fået MEGET kraftige hints + inspirationsbilleder omkring hvordan jeg kunne tænke mig den ;) Så egentlig er det "lidt" fjollet at han skal købe den men altså, sådan bliver det :)

0

Jeg er ret kreativt anlagt, så (også) buketten betød rigtig meget for mig. Omvendt var det nok bare noget, der skulle overstås eller ikke betød noget særligt for H2B, så han havde bestemt ikke noget imod, at jeg selv stod for den del også. Jeg kunne godt bare have givet ham inspirationsbilleder eller stikord med, men hvis det alligevel bare endte med, at en tilfældig blomsterdame, der ikke kender os, skulle finde på noget ud fra nogle stikord, som alligevel kom fra mig, så ville jeg da hellere selv klare tjansen.

Jeg synes, det er fantastisk, når manden får og tager opgaven, fordi han gerne vil, og der bliver lagt noget personligt i, fordi han måske tænker nogle tanker ind i den, fx baseret på en yndlingsblomst, han har husket eller fordi der er en speciel mening med lige netop de valg.

0

Nu har vi ( læs jeg har ) bestilt vores blomster til vores store dag, og samtidig bestilte jeg brudebuketten mv. da det betyder rigtig meget for mig og min H2B er fuldstændig ligeglad med hvilken farver blomsterne har, Så nu har jeg fået den buket jeg ønsker :)

0

Annonce ♥

syntes du skal printe nogle billeder så han kan se hvad du kan lide, resten må han klare selv :-)

0

Ja, det synes jeg godt, du kan :) Jeg har sagt til min kærste, at jeg ikke bryder mig om orange/gule blomster, men til gengæld rigtig godt kan lide dronning Indrid Rosen - så ved han det. Nu, hvor han skal til blomsterhandleren i morgen og aftale det, er han begyndt faktisk at bede om min hjælp - men jeg fatter også hat af det hele, så jeg har beroliget ham med, at blomsterdamen ved, hvad man kan gøre for at lave en smuk og symbolsk brudebuket - uden orange og gule blomster ;) :iloveyou:

Den er også fantastisk smuk. Den minder lidt om alexander rosen, som jeg sjovt nok er vild med :wink:

/Alexander Wiberg

0