KiBi

Hvor skal kjolen købes

7 posts in this topic

Hej piger.

Hvis der er nogen, der endnu ikke har købt jeres kjole, vil jeg meget gerne dele mine oplevelser kort.

Jeg startede i Bentes Brudedesign. Det er bestemt ikke et sted jeg vil anbefale, hvis du er det mindste i tvivl om hvad du vil have. Der smuttede vi hurtigt fra :)

Herefter var vi i House of Brides. Hun var ganske sød og virkede også fornuftig at handle med - jeg fandt dog bare ikke lige kjolen.

Næste sted blev Casa Lezar, hvor jeg har været to gange. Begge gange har alle i butikken var utrolig søde og hjælpsomme, og absolut ingen pres til at købe. Meget behagelig oplevelse - fandt dog heller ikke lige kjolen der. Men på ingen måde deres skyld.

Næste sted blev Bride Fashion i Virum - øv for et kedeligt bekendtskab, som har kostet mig mange tårer (og penge). Efter så mange andre stop, var jeg helt fortvivlet over at jeg ikke kunne finde noget, og var derfor lidt desperat og selvtilliden helt i bund. Sælgeren er så en RIGTIG sælger, da får presset mig til at købe en kjole, jeg faktisk slet ikke vil have. Jeg står endda ved kassen og siger, at jeg virkelig har lyst til at bakke ud af aftalen. Til svarede hun "at der simpelthen ikke var andet for mig, det er det rigtige kjole". Jeg skal være fair at sige, at de oplyste mig at pengene var låst, men hvis jeg fortrød, kunne jeg få en anden kjole. Allerede da jeg kommer hjem, bliver jeg vildt ked af det, og kan bare mærke kjolen er helt forkert. Jeg ringer derfor så snart de åbner dagen efter, og oplyser at det var helt forkert. De kan som sagt ikke tilbyde pengene tilbage, men så må jeg jo komme og finde en ny. DOG må jeg ikke få lørdagstider, "Da det er jo til de nye brude". Herfra er de bare slet ikke samarbejdsvillige eller prøver at hjælpe. Jeg kommer to gange yderligere, og får vist nøjagtigt de samme kjoler hver gang, og finder stadig ikke noget. (Jeg ved godt, jeg sikkert er kræsen, men er også meget lav, hvilket gør det ekstra svært). Jeg prøver at være sød og forstående i starten, for vil jo gerne have en kjole. Men de hjælper ikke med at finde noget andet eller foreslå noget andet. Jeg spørger om de kan gøre en undtagelse at give pengene retur, da jeg jo allerede ringede dagen efter. Ejeren af butikken prøver egentlig at være sød, men er fuldstændig konfliktsky og får den ubehagelige sælger til at ringe, når hun ikke selv "tør". Efter meget lang kamp frem og tilbage, hvor de mener de har været ihh og åhh så søde, har jeg fået nogle mine penge tilbage, minus 1.500 kr. Til at starte med ville de have 2.000 - For ingenting. Der er mange flere ting i det, men ville prøve at gøre det kort :floejt: Alt i alt en rigtig kedelig oplevelse.

HELDIGVIS besøger jeg Karim Design - Hvilken vidunderlig oplevelse. :loveflag: Jeg har nu bestilt en kjole, som er en kombination af alle de ting jeg gerne vil have, og til en virkelig god pris. Super sød og forstående ekspedient, og det hele kører bare. Jeg er superspændt på at se min kjole - men ud fra oplevelsen, vil jeg anbefale dem til alle.

Puha, det blev et noget længere indlæg end planlagt. Jeg håber, I har har fundet jeres drømmerkjoler eller gør det, når I skal ud og prøve. :loveshower:

0

Annonce ♥

Puha for en ubehagelig oplevelse.
Godt at det hele endte lykkeligt med du fandt din kjole, trods kampen.

0

Lyder godt nok ikke rart, jeg er også lidt konfliktsky så jeg havde nok heller ikke haft modet til at sige fra, håber mange læser om dine oplevelser så de kan undgå det sted...

Edited by Bryllup 2016
0

Ja, det var virkelig en kedelig oplevelse - får stadig helt ondt i maven over at tænke på det.

Så har netop skrevet indlægget, for at andre ikke skal igennem det samme - for at købe og prøve kjole er også en stor oplevelse.

0

Annonce ♥

sikke en kedelig oplevelse, når det nu er så stort at finde sin brudekjole :( men er glad for at hører at du har fundet kjolen et andet sted og har fået en fantastisk behandling :loveshower: glæder mig til at se kjolen

0

Puha - det var ikke en god oplevelse! Jeg har booket tid 2 steder- Karim og Casa Lezar- og planlægger at booke hos Brides & Proms i Malmø også - så håber jeg finder det helt rigtige, til den rigtige pris også :)

0

Hvor er I bare søde alle sammen.

Jeg glæder mig også helt vildt til at se det jeg har sat sammen!😄

Jeg håber sådan du får samme gode oplevelse, som jeg har haft de to steder - og ja prisen tæller en stor del. Det er det super fede ved Karim, der skræddersyr de kjolen til dig og så er alle tilretninger med i prisen.😊

0