Me and Him 2015

Hvilke sko er flottest?

16 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder, hvilke sko er flottest?

Jeg er så meget i tvivl! Jeg elsker den snoede strop på guldskoen. Men jeg kan også rigtigt godt lide at den hvide er mere let at se på når plateau'en bliver tynd i spidsen.

Smykker vil jeg vælge ud fra skoene.

post-75341-0-73093500-1425496103_thumb.p

post-75341-0-85590400-1425496114_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Helt klart de øverste. Guldskoene som du kalder dem...

De hvide er også flotte nok, men den der "blomst" på dem ville ikke matche i mine øjne... Hvis den ikke havde været der, havde jeg sagt de nederste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som sko i sig selv, kan jeg bedst lide de øverste - men jeg synes faktisk at de nederste passer bedst til den romantiske blonde din kjole er syet af.

Jeg synes i virkeligheden at valget handler mest om, om du vil have et meget blødt, romantisk look, eller et mere moderne take på vintage med grafiske elementer - din kjole kan bære begge retninger. Din vidunderlige ring er også god til begge dele.

De her to billeder viser måske hvad jeg mener med to forskellige retninger:

f035d432639c69c14f8078384475b9a3.jpg vs. 8ad417b57c8a3fdef4ac3bfe7b57f915.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes måske der er for meget "dims" på de hvide sko til en flot blondekjole. Synes godt skoen må være rimelig enkel uden for meget påsat pynt.

Er vild med guldskoene, men kan godt se at de heller ikke er super til kjolen.

EDIT: kom lige til at tænke på om man ikke kan risikere at blonden på kjolen hænger fast i "diamanten" på den hvide sko?

Redigeret af Mus84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt klart de øverste. Guldskoene som du kalder dem...

De hvide er også flotte nok, men den der "blomst" på dem ville ikke matche i mine øjne... Hvis den ikke havde været der, havde jeg sagt de nederste.

Hejsa,

Jeg synes også, guldskoene er bedst - er vild med detaljen oven på foden - men som der står her, så er det også fordi blomsten på de nederste ikke er helt god. Det er lidt for meget pynt, hvis du forstår - men måske den kan pilles af?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer