Definitely-maby

Det der med underskørt...

7 posts in this topic

Når så prøver jeg igen at søge kyndig vejledning af jer herinde :)

De der underskørter er godt nok lidt pebrede i pris synes jeg :huh:

Da vores budget ikke er voldsomt stort blev jeg i butikken, hvor jeg købte min kjole rådet til, at man sagtens kunne købe underskørt enten brugt eller på nettet, problemet er bare at jeg synes jeg er faret lidt vild i underskørts-junglen... Jeg har styr på, at det skal være en form for ringskørt men det er så også det. Skørtet skal som sådan ikke give en masse fylde, bare sørge for, at jeg kan gå i kjolen uden at snuble i den og give lidt luft til benene samt sørge for at den falder pænt. Så skal det selvfølgelig være rart at have på! Kjolen er i 34, og jeg er ikke særlig høj (157 + et par centimeters hæl), så jeg tænker jo at skørtet helst skal være i "en størrelse" og ikke one-size. Men hvad gør man f.eks. når jeg ikke er så høj? Lægger man det op eller trækker man det bare helt op til barmen? :wink:

Konkrete links med noget i tænker der kunne passe og som ikke er for dyrt modtages med kyshånd :loveshower:

Og så lige et billede af kjolen selvfølgelig (som jo lige skal lægges lidt op og justeres lidt :wink: )! Og okay... Den her gang får I så et billede af mig i kjolen :)

post-77387-0-36185100-1425543157_thumb.jpost-77387-0-30529700-1425543176_thumb.j

0

Annonce ♥

Hvis det inderste lag i kjolen er fast i det, kan du få syet et bånd i dér hvor du kan sætte en ring. Hvis det ikke allerede er der! Jeg fik en glædelig overraskelse da jeg kom til skrædder, og vi fik gravet det inderste lag frem: Der var sørme bånd med plads til tre ringe - så jeg kunne returnere det dyrt indkøbte skørt heldigvis.

Ringene kan man købe hos Handler i Vingårdsstræde bag Magasin, de har også en webshop.

0

Jeg har ikke lige styr på det med underskørter, sorry.. MEN vil blot sige, at det er en supersmuk kjole du har valgt :)

0

Jeg synes også det er en vildt smuk kjole du har!!

Min kjole minder lidt om din, den har ihvertfald samme facon. og mit underskørt har 2 ringe med tyl på nederst, men jeg kunne godt tænke mig at sy lidt mere fylde på øverst, så det har jeg købt lidt lyseblåt tyl til selv sy på (;

Du kan se mit underskørt på www.luccabride.dk. under "kollektioner" også under "skørter" Det er det midterste skørt "semi/medium" Nu siger jeg ikke du skal købe det hos Lucca men vil bare vise dig, hvad jeg tror du leder efter (: Jeg har købt mit brugt.

0

Annonce ♥

Hvis det inderste lag i kjolen er fast i det, kan du få syet et bånd i dér hvor du kan sætte en ring. Hvis det ikke allerede er der! Jeg fik en glædelig overraskelse da jeg kom til skrædder, og vi fik gravet det inderste lag frem: Der var sørme bånd med plads til tre ringe - så jeg kunne returnere det dyrt indkøbte skørt heldigvis.

Ringene kan man købe hos Handler i Vingårdsstræde bag Magasin, de har også en webshop.

Det kunne da være smart hvis alle kjoler var lavet sådan :wink: Jeg har en ide om, at damen i butikken ville have informeret mig om det hvis det var en mulighed i min kjole, da hun var opmærksom på at vi ikke ligger inde med de store penge, og derfor selv foreslog at jeg kunne købe det brugt, men det kunne da være en meget glædelig overraskelse hvis det viser sig at være tilfældet når jeg ser den igen til tilretning :cheerleader3: Ved du hvor ringene kan findes på deres hjemmeside hvis det er? Jeg synes ikke lige jeg kan finde dem på hjemmesiden :)

Jeg har ikke lige styr på det med underskørter, sorry.. MEN vil blot sige, at det er en supersmuk kjole du har valgt :)

Jeg synes også det er en vildt smuk kjole du har!!

Min kjole minder lidt om din, den har ihvertfald samme facon. og mit underskørt har 2 ringe med tyl på nederst, men jeg kunne godt tænke mig at sy lidt mere fylde på øverst, så det har jeg købt lidt lyseblåt tyl til selv sy på (;

Du kan se mit underskørt på www.luccabride.dk. under "kollektioner" også under "skørter" Det er det midterste skørt "semi/medium" Nu siger jeg ikke du skal købe det hos Lucca men vil bare vise dig, hvad jeg tror du leder efter (: Jeg har købt mit brugt.

Mange tak for "kjole-karma" fra jer begge :lol: Jeg er også selv ret forelsket i den :biggrin:

Ihh altså - jeg har haft skrevet til en forhandler på ebay for at høre hvilket af deres skørter de ville anbefale til kjolen, og det de anbefaler ligner slet ikke det du lige henviser til... Hmm.. Men mon ikke det kan gå? Til den pris forhandleren på ebay har kan det jo ikke gå helt galt at købe det :) De har anbefalet dette ebay-skørt :)

Men tusinde tak for indputs!

0

Det Ebay foreslår tror jeg faktisk også vil se bedre ud under min kjole (; Jeg tror det er værd at prøve. Hvilken forhandler på ebay er det? Så vil jeg nemlig hellere have det underskørt til min kjole (:

kh Phoebe

0

Ja altså godmorgen, det kan jeg jo se i linket (;

0