Langager89

Erfaringer med ETSY.com søges

6 posts in this topic

Kære alle i skønne bryllupsplanlæggere :loveshower:

Har I erfaringer med køb af smykker på ETSY.com?!

Ligner smykkerne dem på billederne og hvordan er standen?!

Sidder og kigger, og der er jo vildt mange flotte smykker.. Men er altså lidt forbeholden med at købe ting jeg ikke har set IRL..

På forhånd tak :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Etsy.com er en samling af sælgere fra HELE verden. Ideen i starten var vist en side hvor man kunne sælge sit håndværk, men der er en del flere kategorier nu.

Du skal være opmærksom på, om du handler inden for eller uden for EU. Hvis det er uden for EU risikerer du at der kommer told på (medmindre du er under 80 kr).

Jeg handler en del der, både fra europæiske og amerikanske sælgere, og har faktisk kun gode oplevelser at berette om. Jeg er generelt lidt mere forbeholden over for kinesiske sælgere, men ikke med god grund - de gange jeg har dristet mig til det, er jeg blevet positivt overrasket.

So, shop løs, med omtanke :)

0

Hvis du betaler via paypal er dine penge sikret hvis kvaliteten ikke lever op til beskrivelse og billeder, men generelt synes jeg kvaliteten er god, jeg har ihvertfald aldrig haft problemer....

Vær opmærksom på sælgers reviews og om de sender fra et EU land (ingen told) eller et ikke-EU land (moms, gebyr og evt told hvis over 80 kr) samt hvad porto til Danmark er, nogen sælgere har nogen helt absurd høje portopriser der gør varen mange gange dyrer end selve varens pris

Og som Susanne skriver er der også en del danske sælgere derinde hvilket gør at du er sikret af de danske regler....

0

Annonce ♥

Det er jo så svært at vide noget om de forskellige sælgere derinde.. men personligt har jeg købt utrolig mange ting derinde... Både smykker og alt for mange gaver til min mand og mig selv.

Jeg har kun gode ting at sige om stedet, og leveringen er som oftest utrolig hurtig...

Men det er selvfølgelig individuelle sælgere, men jeg har aldrig oplevet noget skidt derinde...

0

Jeg er rigtig glad for Etsy - jeg både sælger og køber derinde. Selvfølgelig kan man være uheldig, men mit indtryk er at langt de fleste sælgere er enormt engagerede og opsat på at yde deres bedste.

0