Lizette1986

Hvornår skal man begynde at kigge og prøve?

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej de damer :loveshower:

Jeg blev forlovet i onsdags, og vi har sat dato til d. 04.06-2016 ... :loveshower:

Men hvornår skal man begynde at overveje at kigge rundt efter kjoler, her tænker at jeg vil finde en kjole som passer min figur (hvilket jo godt kan være svært) !

Hvad tænker i?

først og fremmest tillykke med frieriet og dejligt at se endnu en 2016 brud

jeg regner med først at starte med at kigge / prøve kjoler engang til efteråret, der kommer rigtig mange udsalg der.... men hvis du gerne vil ud og prøve for at finde ud af hvad der er dig, så go for it ....mange steder er der 6-8 mdrs ventetid på at få kjolerne hjem, alt efter hvad man går efter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med forlovelsen :loveshower:

Jeg skal selv giftes d. 11/6 2016 og jeg er gået i gang med at kigge lidt på de forskellige sider, syntes der er SÅ mange forskellige, så er gået i gang allerede nu med at kigge og se om der er nogen jeg falder lidt for til når jeg engang skal ud og prøve :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fuldkommen på bar bund... :) Jeg vil bare gerne have en ide om hvad der er pænt på mig, og hvad der helt sikkert IKKE er :)

uhaa den kender jeg godt, jeg er selv total lost i en model, er bare sikker på at jeg kommer til at ligne en strandet hval .....så det er nok derfor jeg ikke rigtig har været ude og kigge endnu

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med forlovelsen, Dejligt med flere der først skal i 2016, så kan man følge med hele vejen.

Var inde i byen i går (bor 10 min fra strøget) og kunne da ikke lade være at gå i lilly og nikolaj.

i nikolaj sagde de at jeg skulle bestille tid til november eller december (skal giftes den 21/5 2016).

også blev jeg forelsket i en kjole fra lily.. typisk håber de har den til den tid eller noget der minder om den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med både forlovelsen og det kommende bryllup :) Vil blot lige fortælle dig, at Lilly Brudekjoler i Vejle (hovedsædet) holder lagersalg i oktober. Hvis du skriver til dem via deres hjemmeside, kan du få besked, når det nærmer sig. Der skulle være mange kjoler til omkring 1.000 kr., så jeg tror det er værd at køre efter. "Desværre" ligger vores bryllup i august og jeg fandt først ud af det med lagersalget i januar i år, øv.. :( Kunne ellers godt ha' brugt en billig kjole.. *s*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykkke !!!!! :a1221::7himmel:
Man bliver yderst afhængig af forumet herinde når man skal giftes. - jo mere jo tættere det kommer på.
De fleste kjolebutikker siger, at det er en god ide, at være ude omkring de 9 måneder før.
På den måde er der både tid til, at på kjolen bestilt hjem og få den syet til hos en skrædder.
Jeg selv var dog kun ude omkring de 5 måneder før - og hun pressede mig lidt med bestillingen, da de ikke havde alle hjemme i alle størrelser. Så jeg ville klart anbefale at du gjorde det noget før. Desuden er processen helt fantastisk! :) - jo flere jo bedre ! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hvert fald 6 måneder før, hvis den skal bestilles hjem og rettes til. Men du kan jo i princippet gå i gang nu og finde kjolen om en måned - medmindre du er ude i et stort vægttab eller er typen, der måske fortryder, fordi du så i mellemtiden stadig kigger på kjoler og så bliver i tvivl om, hvorvidt du har købt den rigtige kjole ;)

.

Når vi runder efteråret er der en del butikker, der begynder at holde udsalg for at få plads til de nye 2016 kjoler - bare til din info :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger.

Har i overvejet at få lavet sådan en farve og stiltest inden i køber kjole. Det er sådan en test, hvor man finder ud af nøjagtigt hvilket snit/ facon på kjolen, der klæder ens krop bedst, så man får fremhævet alt det gode og skjult alt det man ikke er så glad for ved sin krop.

Farvetesten kan fortælle om man er bedst i en helt hvid kjole eller om det passer bedre med en råhvid kjole.

Bare et tip :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger.

Har i overvejet at få lavet sådan en farve og stiltest inden i køber kjole. Det er sådan en test, hvor man finder ud af nøjagtigt hvilket snit/ facon på kjolen, der klæder ens krop bedst, så man får fremhævet alt det gode og skjult alt det man ikke er så glad for ved sin krop.

Farvetesten kan fortælle om man er bedst i en helt hvid kjole eller om det passer bedre med en råhvid kjole.

Bare et tip :)

Det lyder da som en rigtig, rigtig god ide. Tak for tippet :super:

Ved du hvor man kan få lavet sådan en test henne? :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger.

Har i overvejet at få lavet sådan en farve og stiltest inden i køber kjole. Det er sådan en test, hvor man finder ud af nøjagtigt hvilket snit/ facon på kjolen, der klæder ens krop bedst, så man får fremhævet alt det gode og skjult alt det man ikke er så glad for ved sin krop.

Farvetesten kan fortælle om man er bedst i en helt hvid kjole eller om det passer bedre med en råhvid kjole.

Bare et tip :)

Bare et tip: de fleste med alm nordisk hud, hvilket 99% af os nok har, er pænest i det man kalder elfenben eller ivory og det er primært også det de har i butikkerne :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal giftes den 16 juli 2016 og jeg er allerede i fuld gang med at prøve brudekjoler :) Har været 2 steder allerede og har en aftale i juli og en i august…. Så i min verden er det bare med at komme igang. Det er mega sjovt og hyggeligt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med forlovelsen.

Jeg synes du skal kigge på nette og se på en masse kjole -

Så skal du helt spontan gå ind i butikken og prøve en kjole. UDEN AT BESTILLE TID!

Wupti.. Du har din kjole... og det er slet ikke hvad du forstillede dig :) :) he he

Jeg købte og prøvede min første kjole 3 mdr før brylluppet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer