LouiseStensbjerg

Hjælp til køb af plus size

7 indlæg i dette emne

Hej Brude.

Jeg skal meget snart ud og købe min kjole.

Jeg bruger en str. 46-50, men ved simpelthen ikke hvor jeg skal købe!

Har kontakt til Panayotis og Lilly i Vejle.

Håber sådan nogle af jer kan hjælpe mig med at finde en butik i området mellem Ikast og Vejle.

MANGE TAK!!

God Aften :)

- Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du vil kører lidt længere så kan jeg kun anbefale Vinderslev brude og festkjoler i Varde

Hun har rigtig mange plusside brudekjoler og ejeren er det sødeste og ærligste menneske

jeg nogensinde har mødt

Jeg skriver fra mobilen,så kan ikke linke, men tjek hendes få profil cinderellas brude og festkjoler

Der er lige kommet nye kjoler hjem i plussizes

Pøj pøj med at finde kjolen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er selv samme størrelse som dig, og jeg har ikke haft problemer med at finde en kjole. Der har været masser af kjoler at prøve i de butikker jeg har været i. Det er godt nok i Nordjylland men jeg kan ikke forestille mig at det er meget anderledes andre steder i landet.

Jeg var noget nervøs inden jeg skulle afsted for at prøve, men det viste sig at være helt uden grund. Jeg havde en rigtig rigtig god oplevelse og der gik også et par point ind på selvtillidskontoen den dag.

Rigtig god fornøjelse med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg må give dig et godt råd, så ring til Panayotis (og de andre forretninger du påtænker at besøge for den sags skyld) og høre dem ad PRÆCIS hvor mange kjoler er i din størrelser og 1-2 størrelser på hver side, fx str. 44-52. Min oplevelse som plus size brud har desværre været, at forretningerne i telefonen siger "jamen de størrelser har vi, intet problem" - virkeligheden flere steder var så, at der kun var 1-3 kjoler i min størrelse. :td::(

Jeg havde oprindelig booket tid hos Panayotis men ringede (gudskelov) en uges tid inden for at høre udvalget. Da jeg presser hende lidt fortæller hun mig så at der faktisk kun er én kjole i str. 48, én i 50 og én i 52 (og et par mere som var for store/små) - du kan læse hele oplevelsen i min tråd. Det var virkelig skuffende og jeg følte mig meget faktisk ret dårligt behandlet.

Til gengæld kan jeg virkelig anbefale dig Kennedys ved Aarhus. Det er ikke i det område du skriver, men hvis du alligevel får lyst til at bevæge dig lidt længere væk så får Kennedys mine VARMESTE anbefalinger! Smukke, smukke kjoler og helt fantastisk service jeg fik der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også den størrelse jeg var i panayotis og prøvede altså 5 forskellige kjoler i str. 48 og det samme i Lilly i Vejle hvor jeg endte med at købe min drømmekjole.. Marlene i Lilly sagde at alle deres kjoler kan syes i alle str. Det kan selvfølgelig være svært og prøve den inden. Men muligheden for at prøve den hvor den så ikke helt kan lukkes er der jo. De 2 af dem jeg prøvede i Lilly var nemlig en 46 og min drømmekjole var den ene, hun fik den så hjem fra Holstebro indenfor 3 dage Som jeg kunne prøve. Det er fordelen med Lilly som kæde at nogen af de andre butikker kan ligge inde med kjolerne. Jeg fik så flot en service i Lilly..

da min forlovede lige havde friet til mig for 2 år siden troede jeg at jeg kunne gå i panayotis og prøve med en veninde uden at have bestilt tid, der prøvede jeg tre plussize kjoler og jeg kom ind fra gaden så det syntes jeg var fair nok.. men som sagt så havde de 5 da jeg havde bestilt tid og de havde fået af vide på forhånd jeg var en plussize..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

Jeg ved ikke om du har købt brudekjole endnu, men hvis du ikke har købt endnu så er her en blog med en masse billeder og modeller af plus size brudekjoler som er lidt originale - Det er jeg personligt selv ret vild med. Faldt bare lige over den, hvis du stadig mangler inspiration til plus size kjole :)

http://www.curvesandclothes.com/wedding-dresses.html

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer